Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام از مشارکت فعال ۲۰ خیر مدرسه‌ساز در ساخت فضاهای آموزشی این استان خبر داد و گفت: امسال بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال توسط خیرین برای بازسازی مدارس ایلام هزینه شده است. - اخبار استانها -

نصرت‌الله رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام از مشارکت فعال 20 خیر مدرسه‌ساز در ساخت فضاهای آموزشی ایلام خبر و اظهار داشت: نقش خیرین مدرسه‌ساز در ساخت فضاهای آموزشی استان ایلام، نقشی راهبردی و بی‌بدیل است و اکنون این خیرین در مشارکت بیش از 44 واحد آموزشی حضور مؤثر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: خیرین علاوه بر مشارکت در ساخت، نوسازی و بازسازی مدارس استان ایلام؛ در خرید و تکمیل و تعمیر تجهیزات مدارس نیز مشارکت دارند و امسال به همت خیرین بیش از 500 میلیارد ریال توسط خیرین ایلامی برای بازسازی مدارس ایلام هزینه شده است.

وزیر علوم درگذشت رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز را تسلیت گفتبیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شودجشنواره خیرین مدرسه ساز آموزشگاهی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

وی حضور نهاده‌های حمایتی نظیر بنیاد علوی، برکت، موسسه امام رضا(ع) و هلدینگ میهن در امر مدرسه‌سازی برای مناطق کم‌برخوردار و محروم را حضوری مؤثر در توسعه و بهسازی و نوسازی مدارس استان ایلام دانست و گفت: به همت خیرین و مؤسسات حمایتی نزدیک به 16000 مترمربع فضای آموزشی قبل از مهرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

رحیمی ‌در ادامه افزود: استانداردسازی وسایل گرمایشی برای سال جدید تحصیلی در مدارس استان ایلام نیز از دیگر اقدامات انجام‌شده به همت و مشارکت خیرین در استان ایلام است.

مدیر‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: برای آغاز سال تحصیلی پیش رو ازنظر فضای آموزشی در استان مشکلی نیست و تمام فضاهای آموزشی با در نظر گرفتن شرایط استاندارد آماده پذیرش دانش‌آموزان در تمام نقاط استان هستند.

انتهای پیام/180/س

R7718/P/S6,52/CT1 بیشتر بخوانید... وزیر علوم درگذشت رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز را تسلیت گفت بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود جشنواره خیرین مدرسه ساز آموزشگاهی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... وزیر علوم درگذشت رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز را تسلیت گفت بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود جشنواره خیرین مدرسه ساز آموزشگاهی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ ۲ توسعه مهندسی در بهشت گمشده ایران/ ایجاد ‌‌یک بندر بزرگ اقیانوسی جدید در سواحل مکران‌ ۳ دستگیری لیدر آشوبگران در همدان / متهم اراذل و اوباش را ‌برای ایجاد ناامنی سازماندهی می‌کرد ۴ بازداشت ۲۳ اخلالگر ارز در شیراز / متهمان گردش مالی ۳ هزار میلیارد تومانی داشتند ۵ ارادت بی‌پایان «اهل تسنن» ‌به سالار شهیدان /‌ روایت‌‌ علمای اهل تسنن ‌از ‌اشک بر مصایب امام حسین(ع) و ‌برپایی مراسم روضه ‌+ فیلم ۶ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۷ سفر یک روزه معاون رئیس‌جمهور به اردبیل/از افتتاح مسکن محرومین تا بهره‌برداری پروژه‌های نیمه‌تمام ۸ مالکیت ۷ درصد سهام عدالت کشور در دستان مردم فارس/ ۶۰ درصد سهامداران مدیریت غیرمستقیم را برگزیدند مهمترین اخبار استانها سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ گزارش| چرا پایگاه سوم شکاری به نام «شهید نوژه» نام‌گذاری شد؟ / ناگفته‌هایی از «کودتای نقاب» ‌ آیت‌الله علم‌الهدی: «نهضت مواسات» التهابات ناشی از گرانی‌ها را کاهش داد اعزام یک فروند بالگرد هلال احمر به ارتفاعات افزر؛ آتش همچنان زبانه می‌کشد ‌ مهمترین اخبار تسنیم سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ سید حسن نصرالله امشب سخنرانی می‌کند واعظی: نوسان اخیر بورس عادی است/ سیاست مبنایی دولت حمایت از بورس است تشکیلات خودگردان فلسطین: ادعاهای نتانیاهو درباره صلح مقابل صلح، خیالی بیش نیست عراق| بسته شدن ورودی‌های استان کربلا تا روز ۱۳ محرم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود جشنواره خیرین مدرسه ساز مدارس استان ایلام فضاهای آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از اعمال جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه متخلف در اردبیل خبر داد. - اخبار استانها -

علی رحیمی‌آذر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، گفت: به دنبال شکایت شهروندان بابت پرداخت اضافی پیش ثبت‌نام یکی از مدارس غیرانتفاعی در اردبیل، این واحد آموزشی به دلیل تکرار تخلفات به 23 میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

وی تصریح کرد: هم استانی‌ها باید موارد گرانفروشی را در پیش ثبت‌نام مدارس به تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا از طریق سامانه اینترنتی 135 تعزیرات حکومتی شکایت‌ها را پیگیری کرده و نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی انجام شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: هرگونه دریافت مبلغ وجه اضافی در پیش ثبت‌نام مدارس غیرقانونی است و هیچ یک از واحدهای آموزشی حق ندارند مبالغ مازادی را دریافت کنند.

رحیمی‌آذر افزود: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی در پیش ثبت‌نام مدارس طبق مصوبه آموزش و پرورش تخلف بوده و متخلفان تحت عنوان گران‌فروشی محکوم خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار رصد دقیق فعالیت‌های آموزشی، همکاران ما در شهرستان‌های مختلف در صورت تخلف رخ داده از سوی واحدهای آموزشی نسبت به تشکیل پرونده اقدامات قانونی در برخورد با متخلفان در دستور کار خواهد بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل به گشت مشترک و بازدید سرزده از کارخانجات تولید آرد با همکاری غذا و دارو و غله اشاره کرد و ادامه داد: کارخانجات تولید و پخش آرد اردبیل زیر ذره‌بین گشت‌های تلفیقی قرار دارند.

رحیمی‌آذر اضافه کرد: ارزیابی کیفیت آرد و مراحل تولید محصول مورد مصرف در نانوایی‌ها و کارخانجات آرد شهر اردبیل سعی بر این است تا با متخلفان برخورد شده و گندم ذخیره شده در سیلوها نیز مورد بررسی و رصد دقیق قرار گیرد.

وی بیان کرد: این بازرسی‌‌ها در راستای نظارت بر رعایت استانداردهای ملی انجام شده و نحوه تولید و توزیع آرد نیز به دقت پایش می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل یادآور شد: با توجه به اهمیت سلامت غذایی، شهروندان نیز چند نمونه آرد را برای آزمون به آزمایشگاه تهیه کرده بودند که با ما نظارت دقیق سعی کردیم نظارت‌های خود را در این حوزه تقویت کنیم.

انتهای پیام/131

  

دیگر خبرها

  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف