Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@15:05:45 GMT

یکی از محلات مشهدمقدس مزین به نام نخستین ذبیج فاطمیون شد+تصویر

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۷۰۷۴

یکی از محلات مشهدمقدس مزین به نام نخستین ذبیج فاطمیون شد+تصویر

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- در اقدامی تحسین برانگیز، یکی از محلات مشهدمقدس به نام نخستین ذبیح فاطمیون مزین شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، با اقدام شهرداری مشهدمقدس، نام‌گذاری یکی از خیابان‌های محله عبادت، به نام شهید مدافع حرم فاطمیون "رضا اسماعیلی" صورت گرفت.

شهید "رضا اسماعیلی" اولین ذبیح فاطمیون و جبهه مقاومت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحشت رسانه‌های امریکایی و صهیونیستی از یک همایش فاطمیون+فیلمهمراهی نجباء با فاطمیون تا انتقام سخت+فیلمپیکر مطهر 2 شهید فاطمیون در بهشت رضا(ع) مشهدمقدس آرام گرفت

رضا اسماعیلی، جوان افغانستانی بود که با تشکیل تیپ فاطمیون به صف مدافعان حرم حضرت زینب (س) پیوست و در بهمن ماه سال 1392 به شهادت رسید. وی یک جوان افغانستانی ساکن مشهد بود؛ جوانی ورزشکار و نائب‌قهرمان وزن 55کیلوگرم پرورش اندام استان خراسان رضوی بود. حدودً 19 سال داشت و در دانشگاه فردوسی مشهد مشغول تحصیل بود. رضا در نبرد با تکفیری‌ها نمونه نداشت، بسیاری از دشمنان را به جهنم فرستاده بود.

اینک با نام‌گذاری یکی از محلات مشهدمقدس به نام این شهید بزرگوار، یاد و خاطره وی بیش از پیش زنده نگاه داشته خواهد شد.

انتهای پیام/282/ت

R41347/P/S6,1188/CT7 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ ۲ توسعه مهندسی در بهشت گمشده ایران/ ایجاد ‌‌یک بندر بزرگ اقیانوسی جدید در سواحل مکران‌ ۳ دستگیری لیدر آشوبگران در همدان / متهم اراذل و اوباش را ‌برای ایجاد ناامنی سازماندهی می‌کرد ۴ بازداشت ۲۳ اخلالگر ارز در شیراز / متهمان گردش مالی ۳ هزار میلیارد تومانی داشتند ۵ ارادت بی‌پایان «اهل تسنن» ‌به سالار شهیدان /‌ روایت‌‌ علمای اهل تسنن ‌از ‌اشک بر مصایب امام حسین(ع) و ‌برپایی مراسم روضه ‌+ فیلم ۶ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۷ سفر یک روزه معاون رئیس‌جمهور به اردبیل/از افتتاح مسکن محرومین تا بهره‌برداری پروژه‌های نیمه‌تمام ۸ مالکیت ۷ درصد سهام عدالت کشور در دستان مردم فارس/ ۶۰ درصد سهامداران مدیریت غیرمستقیم را برگزیدند مهمترین اخبار استانها سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ گزارش| چرا پایگاه سوم شکاری به نام «شهید نوژه» نام‌گذاری شد؟ / ناگفته‌هایی از «کودتای نقاب» ‌ آیت‌الله علم‌الهدی: «نهضت مواسات» التهابات ناشی از گرانی‌ها را کاهش داد گزارش|فقدان نگاه و دغدغه‌ای از جنس آموزش در بین مسئولان؛ رویکرد جامعه قرآنی به سمت آشنایی با مفاهیم قرآنی برود مهمترین اخبار تسنیم سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ سید حسن نصرالله امشب سخنرانی می‌کند واعظی: نوسان اخیر بورس عادی است/ سیاست مبنایی دولت حمایت از بورس است تشکیلات خودگردان فلسطین: ادعاهای نتانیاهو درباره صلح مقابل صلح، خیالی بیش نیست عراق| بسته شدن ورودی‌های استان کربلا تا روز ۱۳ محرم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدعلی باشه‌آهنگر، حامد بهداد، ابوالفضل جلیلی، نیکی کریمی، محمود کلاری، رضا کیانیان و محمدحسین لطیفی، ۱۶ فیلم سینمایی نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی را داوری می‌کنند.

اسامی فیلم‌های سینمایی به این شرح است: «۷۶۰۰» از بهروز باقری، «احمد» از امیرعباس ربیعی، «آپاراتچی» از قربانعلی طاهرفر، «آسمان غرب» از محمد عسگری، «آفتاب گرگ و میش» از محسن دانشور بیری، «بی‌تار» از جمیل رستمی، «پدران» از سالم صلواتی، «خورشید آن ماه» از ستاره اسکندری، «سون‌سوز» از رضا جمالی، «شوماه» از مژگان بیات، «عروسک» از اصغر یوسفی‌نژاد، «عزیز» از مجید توکلی، «کاژه» از مجتبی سعیدزاده، «مسخ نرگس» از حامد علیزاده، «میرو» از حسین ریگی و «نوروز» از سهیل موفق.

نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی توسط موسسه فرهنگی هنری فصل هنر و بنیاد ایران‌شناسی با شعار «اقوام، ریشه ایران‌زمین» ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

بخش اصلی جشنواره شامل فیلم‌های داستانی سینمایی و کوتاه، مستند، انیمیشن، فیلمنامه و نماهنگ منطبق با موضوع جشنواره است که گستره زیست‌بوم، آیین‌های فرهنگی و مذهبی، سبک زندگی، آداب و رسوم و سنن اقوام ایرانی، تاریخ اقوام، میراث فرهنگی ملموس و ناملموس و ظرفیت‌های گردشگری را در برمی‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماشین دودی ؛ نخستین لکوموتیو ایران
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • سهمیه قطعی ایران برای نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا: ۱+۲
  • عکس| دو تصویر ناب از «ماشین دودی»؛ نخستین لوکوموتیو ایران
  • پایتخت گل در انتظار فناوری نوین/مکان‌یابی غلط به مشکلات دامن زد
  • روایتی از شهید لشکر فاطمیون + فیلم