Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@08:04:01 GMT

آغاز آماده‌سازی ریوآوه بدون حضور مهدی طارمی

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۷۱۴۴

آغاز آماده‌سازی ریوآوه بدون حضور مهدی طارمی

‍‍‍‍‍‍

تیم فوتبال ریوآوه پرتغال نخستین تمرینش را با حضور سرمربی جدید برگزار کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه Abola پرتغال، بازیکنان تیم ریوآوه صبح امروز (دوشنبه) دور جدید تمرینات گروهی خود را زیر نظر ماریو سیلوا، سرمربی جدیدشان آغاز کردند. بازیکنان ریوآوه در 3 روز اخیر در تست کرونا و سایر معاینه‌های پزشکی حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش این روزنامه ورزشی پرتغال، مهدی طارمی غایب دور جدید تمرین‌های گروهی ریوآوه بود. این بازیکن با موافقت باشگاه ریوآوه همچنان در مرخصی به سر می‌برد.

پیش از این رسانه‌های پرتغالی از انتقال احتمالی مهدی طارمی به پورتو، قهرمان فصل اخیر لیگ برتر پرتغال خبر داده بودند.

پیشنهاد رسمی فنرباغچه برای جذب مهدی طارمی

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مهدی طارمی بیشتر بخوانید... توافق ریوآوه و پورتو برای انتقال مهدی طارمی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... توافق ریوآوه و پورتو برای انتقال مهدی طارمی واژه های کاربردی مرتبط مهدی طارمی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ بیانیه تند باشگاه مس کرمان پس از بازماندن از صعود به لیگ برتر ۲ تمجید: در صورت تمایل استقلال به تیمداری، با پرسپولیس هم مذاکره خواهیم کرد/ با پول یک بازیکن فوتبال می‌توان در تکواندو تیمداری کرد ۳ رحمتی از شهر خودرو کنار گذاشته شد ۴ لیگ اروپا| سویا با شکست منچستریونایتد فینالیست شد ۵ واکنش داور پارس جنوبی - فولاد به حضورش در جشن تولد! ۶ کاوه رضایی: برای قلی‌زاده دادن چنین پاس گلی خیلی آسان است ۷ بارسلونا در آستانه عقد قراردادی ۲ ساله با کومان ۸ اختلاف مالی فاحش سمپدوریا و ترابزون‌اسپور برای انتقال مجید حسینی مهمترین اخبار ورزشی همدانی: تصمیم مجیدی برای اخراج دانشگر و باقری شجاعانه بود/ اگر بازیکن‌سالاری باشد، باید فاتحه استقلال را بخوانند پاشازاده: نشان دادم زمانی که هیچ امیدی نیست، می‌توانم تیم را بالا بیاورم/ نمی‌خواهم بازی با استقلال را شخصی کنم کرمانی‌مقدم: بازگرداندن بازی ۲ بر صفر باخته با ۱۰ بازیکن رضایت‌بخش بود/ ششدانگ حواس بازیکنان پرسپولیس به دربی است پورموسوی: کارشناسان گفتند داور باید ۳ پنالتی برای ما مقابل ماشین‌سازی می‌گرفت، کدام هدیه؟/ هفته آینده آرامش به فوتبال برمی‌گردد مهمترین اخبار تسنیم سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ سید حسن نصرالله امشب سخنرانی می‌کند واعظی: نوسان اخیر بورس عادی است/ سیاست مبنایی دولت حمایت از بورس است تشکیلات خودگردان فلسطین: ادعاهای نتانیاهو درباره صلح مقابل صلح، خیالی بیش نیست عراق| بسته شدن ورودی‌های استان کربلا تا روز ۱۳ محرم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی طارمی مهدی طارمی مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی

یک شرکت نقل‌وانتقالاتی فوتبال پرتغال از باشگاه پورتو برای دریافت بخشی از مبلغ انتقال مهاجم تیم ملی فوتبال ایران شکایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «اوژوگو» پرتغال مدعی شد شرکت «Xektalent» که در نقل‌وانتقالات بازیکنان فوتبال این کشور فعال است، روز دوشنبه در دادگاه مدنی مرکزی پنافیل از باشگاه پورتو شکایت کرده است.

شرکت فوق ادعا کرده که بابت انتقال مهدی طارمی به پورتو در سال 2020، باید رقم 230 هزار یورو دریافت کند که این مبلغ به این شرکت پرداخت نشده است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

طارمی در تابستان سال 2020 پس از یک فصل بازی برای تیم ریوآوه، به باشگاه پورتو ملحق شد و طی 177 بازی در جمع شاگردان سرجیو کونسیسائو، آمار 88 گل و 54 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏