Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:12:35 GMT

خانه جوان شهرکرد افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۷۲۴۸

خانه جوان شهرکرد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، حمید کریمی با اشاره به اینکه کلنگ احداث خانه جوان شهرکرد در سال ۹۷ بر زمین زده شد، افزود: متراژ این پروژه یک هزار و۴۰۰ مترمربع و در چهار طبقه بوده که با امکانات کامل در اختیار جوانان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۲ درصدی پروژه، بیان کرد: تاکنون دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل آن مورد نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد: این ساختمان فرهنگی می‌تواند پایگاهی برای فعالیت جوانان و اعضای سازمان‌های مردم نهاد باشد، که در صورت تأمین اعتبار با توجه به پیشرفت فیزیکی بالای آن، تا پایان امسال افتتاح خواهد شد.

کریمی با اشاره به اینکه خانه جوان شهرکرد اتاق فکری برای جوانان و محلی برای نشست جوانان و سازمان‌های مردم نهاد جوانان است، تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه مهارت‌های زندگی، دوره‌های توانمندسازی جوانان در زمینه‌های اشتغال، کارآفرینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی، حضور مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان در خانه جوان، برگزاری برنامه‌ها و طرح‌های مختلف حوزه جوانان توسط سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان از جمله کارکردهای خانه جوان شهرکرد است.

کد خبر 5001116

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد حمید کریمی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا روز خبرنگار محرم 99 شیراز بوشهر ماه محرم آمار کرونا شیوع کرونا عید غدیر خم شهرکرد گرگان کرمانشاه قزوین آزادگان جنگ تحمیلی سازمان های مردم نهاد خانه جوان شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سرکشی از تاکسی‌های شهرکرد

مهرداد میرزاییان رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: به درخواست اداره کل تعزیرات حکومتی استان نسبت به اجرای طرح گشت مشترک با این سازمان اولین بازدید طرح فوق انجام شد.

بیشتر بخوانید

افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در شهرکرد

وی افزود: در این طرح بازدید و سرکشی از تعدادی از تاکسی‌های گردشی سطح شهر، تاکسی‌های خط میدان دانش- چالشتر و تاکسی‌های مستقر در ترمینال سامان بازرسی به عمل آمد.

میرزاییان اضافه کرد: این طرح به صورت مستمر و طی بازرسی از نحوه اخذ کرایه‌ها به استناد مصوبه نرخ کرایه اجرایی در سال ۱۴۰۳ و الزام نصب برچسب نرخ نامه در تاکسی‌ها و الزام وجود دستگاه کارتخوان در تاکسی، بصورت مشترک بین دستگاه‌های مذکور در ماه‌های آتی انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • آخرین نهاد مسئول استیفای حقوق مردم دیوان عدالت اداری است
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • معلمی که برای نسل جوان جاذبه داشت
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • اجرای طرح سرکشی از تاکسی‌های شهرکرد
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری