Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از خانه ملت،  انتخابات تعیین رییس گروه پارلمانی مجلس شورای اسلامی در مجمع مجالس آسیایی (APA) برگزار شد و معصومه پاشایی بهرام عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس به عنوان رییس گروه تعیین شد.

این انتخابات با حضور نمایندگان منتخب این اتحادیه، محمدمهدی زاهدی (نماینده کرمان و راور)، جلیل رحیمی جهان آبادی (نماینده تربت جام تایباد و باخرز)، غلامرضا نوری قزلجه (نماینده بستان آباد)، علی علیزاده (نماینده مراغه و عجب شیر) و معصومه پاشایی بهرام (نماینده مرند و جلفا)، برگزار شد که باتوجه به نتیجه آرا، معصومه پاشایی بهرام به عنوان رییس دوره‌ای گروه پارلمانی مجلس شورای اسلامی در مجمع مجالس آسیایی (APA) تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی محمدمهدی زاهدی غلامرضا نوری قزلجه بستان آباد باخرز عجب شیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی محمدمهدی زاهدی بستان آباد باخرز عجب شیر مجلس شورای اسلامی محمدمهدی زاهدی بستان آباد باخرز عجب شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود

به روال دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی دوره آموزشی تقنینی و نظارتی منتخبان دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی برای ارائه مباحث حقوقی، آیین‌نامه‌ای و پروتکلی مربوط به فرآیند‌های قانونگذاری و وظایف نمایندگی طی فردا و پس‌فردا (۱۲ و ۱۳ اردیبهشت) توسط معاونت اجرایی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

در این نشست دو روزه دوره‌هایی شامل آشنایی با قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های کلی قانون‌گذاری، آئین‌نامه داخلی مجلس، آشنایی با ساختار دیوان محاسبات، آشنایی با ابزار‌ها و ساختار‌های نظارتی مجلس، سازوکار‌های پشتیبانی پژوهشی از نمایندگان، مباحث کلیدی اقتصادی و... توسط متخصصان و حقوقدانان مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود
  • معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد