Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، سید محمد صادق الحسینی، کارشناس اقتصادی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: با افت همه بازارها، الان زمان انتشار گسترده اوراق ریالی و برداشتن سقف صندوقهای درآمد ثابت (بشرط اینکه ۸۰٪ دارایی‌اشان اوراق دولتی باشد) است. اینطور این صندوقها امکان خرید سهام بیشتری هم پیدا کرده و بنفع بازار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتما بخشی از دارایی خود در بازار سهام را در قالب اوراق نگه دارید.

پربیننده ترین احتمال تداوم ریزش بازار / بازار سرمایه در روزهای آینده وضعیت بهتری خواهد داشت بازگشت بازار سرمایه به تعادل در روزهای آینده/ صف‌های فروش امروز بازار سهام، جمع شد بازگشت بازار در اواسط هفته جاری/ برخی از ناهماهنگی‌ها موجب التهاب بازار سرمایه شد سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ سهامداران خرد به حال خود رها شدند آخرین جزییات واریز سود حاصل از فروش سهام عدالت/ چه تعداد از مشمولان، سود سهام عدالت را دریافت کرده‌اند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس بازار سرمایه صندوق درآمد ثابت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت بازار سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در روز گذشته معاملاتی (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهامداران عمده در نماد‌هایی مختلفی دست به خرید و فروش سهام زدند که سنگین‌ترین خرید سهامدار عمده به شرنگی تعلق گرفت جایی که یک سهامدار حقیقی ۶۲ میلیارد تومان سهام شرنگی را خریداری کرد.   ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iwy

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • مهم‌ترین چالش‌ها در بازار اوراق رهنی مسکن
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • قانون جدید مالیات؛ زمینه ساز کتمان معاملات
  • ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟