Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@13:12:05 GMT

افزایش پروازهای بین‌المللی درقزاقستان

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۸۰۴۳

از امروز به تدریج پروازها بین قزاقستان با امارات، بلاروس، آلمان، هلند، مصر، اوکراین و روسیه از سرگرفته می‌شود. ناطقان: به حکم پزشک ارشد قزاقستان شهروندان برخی کشورها مانند چین، کره جنوبی، ژاپن، گرجستان، تایلند، مجارستان، هند، آلمان، چک، مالزی، امارات، بلاروس، ترکیه، مصر، اوکراین، هلند، روسیه بدون هیچ الزاماتی می‌توانند وارد قزاقستان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها حین ورود دمای بدن آنها سنجیده می‌شود و همچنین باید یک فرم را پر کنند.

همچنین شهروندان لهستان، ازبکستان و تاجیکستان حین ورود به قزاقستان باید همراه خود گواهی عدم ابتلا به کرونا داشته باشند در صورت تشخیص بیماری به مدت 14 روز به قرنطینه خانگی فرستاده می‌شوند.

از امروز به تدریج پرواز بین قزاقستان با امارات، بلاروس، آلمان، هلند، مصر، اوکراین و روسیه از سرگرفته می‌شود. «ایر آستانه» از این روز ارتباط مستقیم بین شهرهای «آلماتی» و «دوشنبه» و از فردا بین «نورسلطان-فرانکفورت» و از 19 آگوست بین «آلماتی و کی‌یف» را برقرار می کند. منبع: فارس برچسب ها: افزایش پروازها ، پروازهای بین المللی ، قزاقستان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: افزایش پروازها پروازهای بین المللی قزاقستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات بین المللی شطرنج جام پلیس امارات به میزبانی شهر دبی امارات برگزار شد که استاد فیده سینا موحد در دور نخست جدول اساتید از سد حریف خود استاد بین‌المللی بانوان آلوآ نورمن از قزاقستان عبور کرد.

قهرمان شطرنج خوزستان در دور دوم با استاد بزرگ ونکاتا رامان از هندوستان دیدار می‌کند.

سینا موحد برای کسب دومین نورم استاد بزرگی در برابر اساتید نام آشنای شطرنج جهان در دبی در ۹ دور مسابقه  دست به مهره خواهد شد.

سوپر استاد بزرگ سید امین طباطبایی، استاد بین المللی مهدی غلامی اوریمی، استاد بین‌المللی آرش طاهباز، استاد بین المللی آرش داغلی، استاد بین‌المللی آراد نظری، استاد بین‌المللی سیدکیان پورموسوی دیگر شطرنج بازان کشورمان در این رقابت‌ها هستند.

۲۳۰ شطرنج باز دراین مسابقات به رقابت می‌پردازند.

مسابقات بین المللی شطرنج جام پلیس امارات، بیست و چهارم اردیبهشت ماه با شناخت نفرات برتر به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • روزنامه ایتالیایی: ناتو در جنگ اوکراین برای خود دو خط قرمز مشخص کرده است
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • کارگاه اموزشی هنرمند ایرانی در قزاقستان
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات
  • مذاکرات طالبان برای صادرات نفت روسیه
  • افغانستان نفت روسیه را به جنوب آسیا منتقل می‌کند
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک