Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - پیام مدیرعامل بیمه آسیا به مناسبت سالروز بازگشت افتخار آفرین آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا؛ متن پیام به شرح ذیل می باشد:
"به نام خدا
بیست و ششم مرداد، بازگشت غرور آفرین آزادگان‌ به میهن اسلامی روزی به یاد ماندنی و مبارک، که یادآور پیروزی بزرگ ملت شریف ایران و بازگشت سرافرازانه آزادگان رسته از بند دشمنان متجاوز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلاورمردانی نستوه و استوارقامت که معنا و مصداق عالی و اصیل ایمان، جهاد و مقاومت را نمایان ساختند و نماد پایداری ملت بزرگ ایران شدند.
بازخوانی نقش حساس این رادمردان صبور و نجیب، راهگشای عبور از گذرگاه‌های سخت کنونی است که می توان بار دیگر از استقامت و شجاعت آنان درس گرفت و پیروز میدان خلاقیت، سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی بود.
اینجانب سالروز خجسـته بازگشت غرور آفرین آزادگان به میهن را به تمامی این مردان غیور و سرفراز به ویژه همکاران آزاده محترم بیمه آسیا ،تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای این عزیزان که از ذخیره‌های ارزشـمند انقلاب هستند، آرزوی توفیق و سـلامتی دارم.
مسعود بادین، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل"

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش تابناک، مهر نوشت: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیام روحیه بخشی را به تیم ملی فوتسال در آستانه فینال جام ملت‌های آسیا داد.

صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا باعث شد تا امیر قلعه نویی پیامی را برای آن‌ها منتشر کند که به شرح زیر است:

قلعه نویی که از روی یک متن صحبت‌های خود را قرائت می‌کرد رو به دوربین گفت: «به نظرم شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارید. نسل تازه‌ای با درایت سرمربی بادانش در حال شکل‌گیری است. قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی برای افتخارات بیشتر و جهانی است. آرزو دارم و اطمینان می‌دهم با همین گام‌های استوارتان با جام به وطن بر می‌گردید.»

 

دیگر خبرها

  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • بازگشت ۳۰۰۰ واحد تعطیل به تولید/ ۱.۲ میلیون نفر بیمه شدند
  • رئیسی پس از بازگشت به تهران: این سفر پیام مهمی داشت