Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در خصوص آخرین وضعیت پرونده پروانه سلحشوری در این هیات توضیح داد.

حجت الاسلام موسی غصنفرآبادی در گفت و گو با ایسنا، درخصوص رویکرد هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس یازدهم تصریح کرد: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تمام تلاش خود را برای حفظ و صیانت از آبروی نمایندگان به کار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ممکن بود نمایندگان متوجه نباشند که برای مثال برخی افراد قصد لابی گری داشته باشند یا بخواهند فردی را به راه های انحرافی سوق دهند که هیات نظارت در حد توان خود در این موضوع قصد مراقبت دارد که البته با علل و اسباب اینگونه موارد برخوردهایی انجام می شود.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس درباره تشخیص هیات نظارت پیرامون پرونده پروانه سلحشوری نماینده پیشین مجلس گفت: در این باره چندین پرونده مطرح بود که برخی از آن پرونده ها در راستای ایفای وظایف نمایندگی تشخیص داده شد و یک مورد هم خارج از وظایف نمایندگی. اینگونه پرونده ها از سوی دادگاه یا دادسرا استعلام می شود که آیا موضوع در راستای ایفای وظایف نمایندگی است یا خیر؟ هنگامی که این موضوع در هیات نظارت تشخیص داده می شود به این استعلام قوه قضاییه پاسخ داده می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هيات نظارت بر رفتار نمايندگان هیات نظارت بر رفتار نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در روزهایی که دولت تلاش می‌کند به وضعیت مالیات ستانی کسب و کارها نظم و شفافیت ببخشد، اپراتور تلفن همراه ایرانسل با ارسال پیامک های تبلیغاتی برای واگذاری خط های چند صد میلیون تومانی خود به سودهایی فراتر از معامله یک شمش طلا فکر می کند.

خط های رند شماره تلفن همراه هم اکنون به یکی از ابزارهای سرمایه گذاری تبدیل شده که نه تنها از نظارت مالیاتی شفاف برخوردار نیست بلکه به پوشش دهنده ریسک سرمایه در دوران تورمی تبدیل شده که حتی با نزولی شدن قیمت ارز و سکه و یا سهام، امکان سقوط قیمت این خط های رند ممکن نیست.

بهره برداران این سیم کارت های لاکچری عده ای خاص هستند که به لطف نوسانات تورمی به ثروت بادآورده دست یافته اند و دور از انتظار نیست که جز فراریان مالیاتی هم محسوب شوند.

اپراتور ایرانسل که در گرانفروشی بسته های حجم اینترنت و رومینگ و پرونده های متعدد مزاحمت دکل مخابراتی همواره مورد انتقاد افکار عمومی است در تازه‌ترین اقدام خود تعدادی از خطوط رُند خود را به اصطلاح به مزایده گذاشته است که در بالاترین رقم به ۲۰۰ میلیون تومان و ۸۰ میلیون تومان هم می‌رسد.

این وضعیت البته منجر به خلق اصطلاحاتی با نام‌های پله ای، آینه ای، جفت جفت، چهارتایی و غیره در بازار سیم کارت تلفن همراه شده بطوریکه با تکیه بر همین واژه های سوداگری، رقم های میلیاردی در بازار خط موبایل جابه‌جا می‌شود که البته روزانه بر قیمت خط‌های رند هم افزوده می‌شود در حالی‌که مشخص نیست نحوه نظارت مالیاتی و مالیات ستانی از خرید و فروش این شماره‌های گران قیمت‌تر از طلا چیست و مکانیسم قیمت گذاری آن چگونه است.

دیگر خبرها

  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • رسانه‌های خارجی جنبش دانشجویی آمریکا را وارونه سازی می‌کنند
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • پانوپتیکون و کاربرد آن در شهرسازی مدرن چیست؟
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند