Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدتقی گلبان در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن کریم در اصفهان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: امسال بخاطر کمبود اطلاع رسانی افراد کمتری موفق به شرکت در سی و چهارمین دره مسابقات قرآن کریم شدند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از دلایل استقبال کم از مسابقات این دوره الزام افراد برای ثبت نام از طریق سایت است، ابراز داشت: سال‌های قبل با وجود قانون ثبت نام از طریق سایت برخی از افراد در زمان مسابقات حضور پیدا می‌کردند و با وجود عدم ثبت نام قبلی می‌توانستند در مسابقات شرکت کنند که این امر بسیار ایده آل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست داوران حفظ و اذان در چهل و سومین مسابقات قرآنی استان اصفهان گفت: بدین ترتیب با وجود ابلاغیه تهران مبنی بر اینکه اگر کسی پیش از مسابقات ثبت نام نکرده است نمی‌تواند از شرکت کنندگان باشد، تعدادی از افراد محروم شدند.

ضرورت برگزاری منظم مسابقات قرآن کریم

وی با اشاره به ضرورت منظم برگزار شدن مسابقات قرآن کریم تصریح کرد: امیدوارم سال آینده با اطلاع رسانی بیشتر و بهتر و ارسال پیامک‌های مستمر برای شرکت کنندگان، استقبال بهتری از مسابقات را شاهد باشیم.

سرپرست داوران حفظ و اذان در چهل و سومین مسابقات قرآنی اصفهان با تاکید بر اینکه لازم است عموم مردم از فواید و برکات مسابقات قرآن کریم بهره مند شوند، اما با وجود شیوع بیماری کرونا این امکان را از دست دادیم.

وی با اشاره به تأثیر برگزاری مسابقات قرآن کریم در فرهنگ سازی جامعه در بهره مندی از برکات این کتاب آسمانی تاکید کرد: امیدوارم در دوره‌های بعدی شرایط حضور برای عموم علاقه مندان قرآنی مهیا شود و با برگزاری برنامه‌های جانبی همچنین بتوانیم در مشارکت تمامی شهروندان در مسابقات قرآن سهیم باشیم.

کد خبر 5001146

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن کریم حفظ قرآن کریم اذان ویروس کرونا روز خبرنگار محرم 99 شیراز بوشهر ماه محرم آمار کرونا شیوع کرونا عید غدیر خم شهرکرد گرگان کرمانشاه قزوین آزادگان جنگ تحمیلی مسابقات قرآن کریم ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۸۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سعید غفاریان در حاشیه برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان که در مجتمع تفریحی رفاهی فرهنگیان یزد در حال برگزاری است، گفت: این مسابقات در ۱۱ رشته و در دو بخش آوایی و پژوهشی با هدف شناسایی نخبگان قرآنی دانش‌آموز و ارتقای فرهنگ قرآنی آنان در حال برگزاری است. 
وی با اشاره به رقابت ۶۵۰ نفر در مرحله استانی این مسابقات اضافه کرد: این مسابقات در ابتدا در مرحله آموزشگاه برگزار و برگزیدگان به مرحله شهرستان و ناحیه راه یافته و سپس برترین‌ها به مرحله استانی مشخص شدند که در دو روز به رقابت می‌پردازند و نفرات برتر مقاطع مختلف تحصیلی در رشته‌های مختلف در مردادماه در مرحله کشوری حضور یافته و پسران در مشهد مقدس و دختران در مازندران با نخبگان قرآنی سایر استان‌ها رقابت خواهند داشت.
غفاریان یادآور شد: شرکت‌کنندگان در بخش پژوهشی در رشته‌های صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، احکام، انشای نماز و گفتمان مهدوی و در بخش آوایی در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، حفظ، مداحی و دعاخوانی به رقابت می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی