Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@15:56:13 GMT

تولید نفت عمان در ماه ژوئیه کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۸۳۸۴

تولید نفت عمان در ماه ژوئیه کاهش یافت

خبرگزاری آریا - میانگین تولید نفت خام عمان در ماه ژوئیه نسبت به ماه ژوئن با بیش از یک درصد کاهش روبه‌رو شد.
به گزارش شانا و به نقل از روزنامه تایمز آو عمان، گزارش ماهانه وزارت نفت و گاز عمان نشان داد که میانگین تولید نفت خام این کشور در ماه ژوئیه 2020 به روزانه 671 هزار و 275 بشکه رسیده است.
میانگین تولید نفت خام عمان در ماه ژوئیه در مقایسه با میانگین تولید ماه ژوئن 2020، 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

85 درصد کاهش یافته است.
افزون بر این، میانگین صادرات نفت خام عمان در دوره مورد بررسی روزانه 778 هزار و 12 بشکه بود که نسبت به ماه گذشته 13.5 درصد کاهش یافته است.
واردات چین از عمان در ماه ژوئیه نسبت به ماه ژوئن 5.47 درصد کاهش یافت و 88.81 درصد صادرات عمان را به خود اختصاص داد.
این در حالی است که واردات نفت خام هند از عمان در این بازه زمانی 9.25 درصد افزایش یافت و 11.19 درصد صادرات عمان را به خود اختصاص داد.
میانگین قیمت نفت خام عمان نیز در ماه ژوئیه در بورس کالای دوبی 4.9 درصد نسبت به ماه ژوئن افزایش یافت و با افزایش 2 دلار و 3 سنت به 43 دلار و 62 سنت رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: میانگین تولید نفت خام عمان نسبت به ماه کاهش یافت درصد کاهش تولید نفت ماه ژوئن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید

رئیس کل بانک مرکزی با اعلام کاهش نرخ رشد نقدینگی به ۲۳ درصد در ماه فروردین گفت: بر اساس این گزارش نرخ رشد پول که سال گذشته ۳۳ درصد بود، تا شانزدهم فروردین امسال به ۱۶ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمدرضا فرزین امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جلسه هیئت دولت اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های تهیه شده نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به ۲۴ درصد کاهش یافته بود، در فروردین به ۲۳ درصد رسیده است.

وی افزود: براساس این گزارش نرخ رشد پول نیز که سال گذشته ۳۳ درصد بود، تا شانزدهم فروردین امسال به ۱۶ درصد کاهش یافته است.

رئیس کل بانک مرکزی عنوان کرد: رشد پول معیار مهمی برای انتظارات تورمی است و کاهش نرخ رشد آن نشانگر کاهش انتظارات تورمی است، همچنین در فروردین امسال میزان دارایی‌های ارزی کشور حدود ۲۰۰ میلیون دلار افزایش یافته که به معنای تراز مثبت ۲۰۰ میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است.

کد خبر 750925

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۵۸ درصدی میانگین قیمت یک متر خانه در تهران/ گران‌ترین و ارزان‌ترین خانه‌ها در کدام مناطق پایتخت معامله می‌شود؟
  • ۸۲ درصد میانگین بارندگی استان بوشهر تحقق یافت
  • ریزش ۷۹ درصدی تورم تولید/کاهش تورم مصرف‌کننده ادامه دارد؟
  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • کلان‌شهر اصفهان بارش‌های یک‌سال زراعی کامل را دریافت کرد
  • نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • ساخت آجر‌های هوشمند انرژی با استفاده از پسماند
  • سهم اقتصاد روسیه از اقتصاد جهانی به پایین‌ترین سطح می رسد
  • پیش بینی تولید بیش از ۲۴ هزار تن باقلا در گلستان