Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@09:00:37 GMT

طرح الحاق محلات حاشیه ای به شهر تصویب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۸۶۰۰

طرح الحاق محلات حاشیه ای به شهر تصویب شد

اکبر صمدی فرماندار شهرستان مشگین شهر در گفتگو با خبرنگار مهر، از تصویب نهایی طرح الحاق مناطق حاشیه‌ای به شهر خبر داد و گفت: در جلسه اخیر شورای عالی شهرسازی و معماری کشور، طرح الحاق مناطق حاشیه‌ای مشگین شهر به شهر تصویب و بعد از ابلاغ این مصوبه محلات و اهالی حاشیه نشین از خدمات شهری و عمرانی برخوردار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: مطالعات بازنگری طرح جامع مشگین شهر پس از ۱۵ سال با تلاش و پیگیری‌های به عمل آمده در نشست مشترک شورایعالی شهرسازی و معماری کشور که به صورت ویدئو کنفرانس با مسئولین ذیربط استانی و شهرستانی تصویب نهایی شد.
فرماندار شهرستان مشگین شهر در مورد وضعیت فعلی این محلات افزود: متأسفانه وضعیت بهداشتی و عمرانی محلات حاشیه‌ای شهر در وضعیت بدی قرار دارد شهرداری به علت منع قانونی تاکنون نمی توانسته به این محلات خدمات مناسب ارائه نماید، نبود فاضلاب شهری و کانال آب در معابر باعث رهاسازی پساب منازل به کوچه‌ها شده که این مورد در شرایط شیوع ویروس کرونا در شهرستان سلامتی اهالی این مناطق را در معرض خطر جدی قرار داده است.
صمدی افزود: شورای شهر و شهرداری مشگین شهر با توجه به محرومیت این محلات که حاصل چندین سال خارج از محدوده بودن این مناطق است، برای رفع این مشکلات اقدام فوری انجام دهند
وی تصریح کرد: سابقه برخی از محلات حاشیه شهر به بیش از سی سال هم می‌رسد ولی متأسفانه در طول این مدت زمان، اقدامات کافی برای حل مشکلات مردم حاشیه نشین و محروم نشده بود بالاخره با همدلی و اتحاد مسئولان شهرستان و حمایت استاندار استان اردبیل این طرح تصویب شد.

کد خبر 5001221

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندار مشگین شهر حاشیه نشینی مشگین شهر پاکسازی محلات خدمات شهری شهرداری مشگین شهر ویروس کرونا محرم 99 روز خبرنگار شیراز بوشهر ماه محرم آمار کرونا شیوع کرونا عید غدیر خم شهرکرد گرگان کرمانشاه قزوین آزادگان جنگ تحمیلی مشگین شهر حاشیه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مجید بیکی ظهر پنجشنبه در آئین قرعه کشی و واگذاری زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود اظهار کرد: بیش از ۲۳ سال امکان استفاده از ظرفیت‌های مسکن حمایتی در شهر ملک‌آباد وجود نداشت که با توجه و پیگیری‌های انجام شده در دولت سیزدهم این امر با الحاق ۲۳ هکتار زمین به اراضی این شهر محقق شد.

بخشدار بخش احمدآباد شهرستان مشهد افزود: تا کنون این زمین‌های برای ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به ۶۰۰ متقاضی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه اولین مرحله از قرعه کشی و واگذاری زمین برای ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود سال ۱۴۰۰ انجام شد اظهار کرد: با توجه به ظرفیتی که از قبل در این شهر شناسایی شده بود اراضی مورد نیاز از همان ابتدای دولت در این شهر آماده بود.

بیکی افزود: بیش از ۲۵۰۰ قطعه زمین در شهر جدید بینالود برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیش بینی شده است.

کد خبر 6088673

دیگر خبرها

  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • ۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • آذربایجان به ایران الحاق نمی‌شود، چون اسرائیل کنار ماست!
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری