Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهوری گفت: علیرغم تحریم و بحران کرونا، تا پایان سال ١٠ هزار تخت بیمارستانی و ٢ هزار تخت مراقبت ویژه به زیرساخت درمانی کشور افزوده می‌شود.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر امروز دوشنبه در نشست با مدیران ارشد صدا و سیما با اشاره به اظهارات مدیران سازمان صدا و سیما اظهار کرد: فلسفه این جلسه عمدتاً برای تشکر از صدا و سیما است که در طول این مدت از پایان بهمن تا امروز برای اینکه کشور به خوبی اداره شود، با همه توان و قدرت در صحنه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم اطلاعات لازم را داشته باشند و به یک بیان رسانه واقعاً به صورت رسانه ملی ظهور و نمود بیشتری پیدا کرد.

رئیس جمهوری با بیان اینکه صدا و سیما یک رسانه ویژه‌ای است گفت: همه مطبوعات و فضای مجازی و دیگران آنهایی که تریبون‌های مختلف دارند در صحنه بیان و اطلاع رسانی فعال هستند اما صدا و سیما یک امتیازات ویژه‌ای دارد علاوه بر اینکه یک رسانه بسیار گسترده ای است و ملی به این معنا که سراسر کشور را شامل و تحت پوشش قرار می‌دهد و انحصارا آنتن پخش را در اختیار دارد. از طرف دیگر برای مردم این رسانه بسیار مهم است.

وی یادآورشد: اگر مردم بخواهند نسبت به فرزند و جوان و اقوام خود از فضای مجازی استفاده کنند ممکن است دغدغه‌های مختلف از نظر اعتقادی، سیاسی و اخلاقی داشته باشند اما در صدا و سیما این گونه نیست. در صدا و سیما دغدغه اخلاقی مردم احساس کنند از نظر اعتقادی ضربه‌ای وارد می‌شود ندارند.

روحانی گفت: صدا و سیما، صدا و سیمای نظام است. وقتی صدا و سیما خبری می‌دهد دنیا به عنوان خبری که مورد قبول نظام است می‌شنوند. روزنامه یا سایتی بخواهد حرفی بزند حتی خبرگزاری‌ها اگر رسمی باشند باز جایگاه رسانه ملی و صدا و سیما را ندارند.

رئیس جمهوری افزود: در این ایام که ایام مهمی بود اگر بخواهیم کارمان را به دنیا یا به مردم خودمان معرفی کنیم یکی از راه‌ها مقایسه است. یعنی کارمان را باید با کار همسایگان و دنیا مقایسه کنیم یا با کار مقاطع دیگر قبل از تاریخی که انجام می‌دهیم در کشور خودمان مقایسه کنیم. اگر مقایسه نکنیم موفقیت کامیابی یا ناکامی خیلی روشن و واضح نیست.

رئیس دولت تدبیر و امید در بخش دیگری از سخنانش گفت: داستان کرونا، داستانی بود که کاملاً قابل مقایسه بود یعنی کشور ایران، قابل مقایسه با کشورهای منطقه بود با کشورهای اروپایی و آمریکایی، آفریقایی و جاهای دیگر و بی‌تردید نظام جمهوری اسلامی ایران، و ملت ایران در این حادثه و موضوع مهم فراگیر و بین‌المللی، درخشیدند و ما نمی‌توانیم بگوییم کم و کسری از کشورهای دیگر داشتیم. در بعضی از جاها، حتماً توفیق بیشتر داشتیم در بعضی از جاها نیز مشابه کشورهای دیگر بودیم.

روحانی افزود: ما در هر دو موج، هم در موج اولی که موج اول مبارزه ما بود که در واقع از اواخر بهمن شروع شد و هم در اواخر خردادماه که با موج دوم مواجه شدیم، مشابه این در کشورهای دیگر هم بوده و هست و آنها هم، هم موج اول و موج دوم را داشتند.

رئیس جمهوری تصریح کرد: اتفاقاً رسانه‌های فارسی زبان بیگانه معاند چند هفته‌ای بود که در اوایل موج دوم شروع کرده بودند و می‌گفتند که این ناکارآمدی نظام ایران است و می‌بایست تعطیلات را یک ماه دیگر ادامه می‌داد و کار را زود آغاز کرد و اگر تعطیلات را ادامه می‌دادند موج دوم نداشتند.

وی یادآورشد: همه کشورهایی که این حرف را می‌زدند خودشان بعد از یک ماه همه با موج دوم مواجه شدند. رسوایی این رسانه‌ها و تبلیغات بیگانه، واقعیت‌های مشهودی که امروز وجود دارد، برای مردم ما روشن کرد که این رسانه‌ها چقدر بی‌اعتبار هستند و این یکی از نکات مهم بود که مردم ما به رسانه ملی اعتماد کنند و نسبت به رسانه‌های بیگانه با تردید بنگرند.

تکمیل می‌شود...

منبع: ایرنا

کد خبر 439432

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور صدا و سیما تخت بیمارستانی خدمات درماني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق صدا و سیما رسانه ها موج دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۸۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی

پس از پایان سفر دوروزه رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان، صبح امروز آیت‌الله رئیسی با هیات همراه خود وارد کشور سریلانکا شدند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، پس از پایان سفر دوروزه رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان، صبح امروز آیت‌الله رئیسی با هیات همراه خود وارد کشور سریلانکا شدند.این سفر به دعوت رسمی رئیس‌جمهور سریلانکا و با هدف توسعه همکاری‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی انجام شده است.علاوه‌ بر این در این سفر یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های کشور سریلانکا و حتی جهان که توسط شرکت‌های ایرانی ساخته شده افتتاح شد.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • هشدار جهانگیری درباره مهاجرت نخبگان
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران /عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش