Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اسناد مربوط به حکم ثانویه شکایت مارک ویلموتس از سوی کمیته تعیین وضعیت فیفا صادر شد. تاریخ انتشار: 17:47 - 27 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۷۷۶۱

خبرگزاری میزان - نتیجه دادرسی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در خصوص پرونده مارک ویلموتس سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال ایران صادر شد و در نهایت فدراسیون فوتبال کشورمان به مبلغ 6/2 میلیون یورو محکومیت به مارک ویلموتس محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این محکومیت در شرایطی از سوی فیفا اعلام شده است که فدراسیون فوتبال می‌تواند ظرف مدت 30 روز به این رای شکایت کند. جالب است که فدراسیون فوتبال ساعاتی پیش این خبر را تکذیب کرده بود اما دقایقی پس از این تکذیب خبرگزاری میزان، اسناد مربوط به این محکومیت را رسانه‌ای کرد. 

ترجمه بخشی از این محکومیت سنگین و اولیه از سوی فیفا علیه فدراسیون فوتبال را در زیر بخوانید:

*بخشی از ادعای مارک ویلموتس مورد پذیرش قرار گرفته است.
*فدراسیون فوتبال ایران باید مبلغ ۶ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۵۰۰ یورو بابت جبران نقض قرار به علاوه ۵ درصد سود به ویلموتس بپردازد.
*سایر ادعا‌های ویلموتس و فدراسیون فوتبال در این پرونده مورد قبول واقع نشده است.
ویلموتس باید حساب بانکی معتبر در اختیار فدراسیون قرار بدهد و فدراسیون باید شواهد و مدارک پرداخت این رقم به ویلموتس را به ایمیل ذکر شده در همین نامه (نامه فیفا به فدراسیون) ارسال کند. *فدراسیون تا ۳۰ روز فرصت دارد تا این رقم را پرداخت کند در غیر این صورت عواقبی برای فدراسیون در پی خواهد داشت. هزینه‌های دادرسی به مبلغ ۵ هزار فرانک سوئیس تعیین شده است.
*هر دو طرف بر اساس ماده‌های ۱۵ و ۱۸ قوانین آیین دادرسی، ۱۰ روز فرصت فرجام‌خواهی دارند در غیر اینصورت حکم مورد قبول هر دو طرف است. همچنین اگر ویلموتس و فدراسیون فوتبال ایران، سوالی در خصوص نحوه صدور حکم نداشته باشند، *هیچ هزینه‌ای برعهده آن‌ها نخواهد بود و مبالغ اضافی به حساب‌شان بازمی‌گردد. همچنین اگر ظرف ۲۰ روز، هزینه دادرسی از سوی فدراسیون ایران پرداخت نشود، همین حکم به عنوان حکم نهایی در نظر گرفته خواهد شد. بیشتر بخوانید: قدوس در یک‌قدمی باشگاه انگلیسی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال فوتبال ایران مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پزشک متخلف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده تخلف یکی از پزشکان به اتهام اضافه دریافتی از بیماران به میزان ۱۲۲ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تخصصی ویژه رسیدگی به تخلفات امور بهداشتی و درمانی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن هرگونه اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و پزشک متخلف را  علاوه بر توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی به پرداخت یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر میزان اضافه دریافتی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان بهداشت و درمان شهرستان ارومیه تخلف اعلامی را در پی گزارش مردمی از سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و در بازرسی از اسناد و مدارک یکی از پزشکان کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه