Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل قاسمی عصر دوشنبه در دهمین نشست کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس افزود: ۷۰ درصد عمده فروشان به مجتمع بنکدران در جاده راه آهن بندرعباس منتقل شدند و ۳۰ درصد باقی مانده نیز تاکنون نسبت به انتقال خود اقدام ننموده‌اند.
وی بیان داشت:  این افراد تا اول شهریورماه فرصت دارند نسبت به انتقال موادغذایی موجود در انبارها به مجتمع بنکداران اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: بازرسان این سازمان از روز شنبه اول شهریورماه در صورت مشاهده هرگونه موادغذایی در انبارهای خیابان‌های بهادر و شریعتی بندرعباس به عنوان احتکار جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی می‌نمایند.
قاسمی، درپی درخواست افزایش دستمزد اتحادیه‌های آرایشگران زنانه، درب و پنجره سازی و کابینت کاران اظهارداشت: یکی از موارد مهم در مصوب کردن افزایش هزینه دستمزد، نظارت بر قیمت‌های مصوب است که اتحادیه‌ها و بازرسان باید با قاطعیت به این مسائل توجه و برخورد نمایند.
وی همچنین به آموزش نیروهای کار جدید اشاره کرد و گفت: آموزش نیروهای کار جدید باید جزء اولویت‌های اتحادیه‌های فنی و تولیدی باشد و کمیسیون آموزش اتاق اصناف با همکاری اتحادیه‌ها باید به صورت کاربردی و تخصصی نیروها را در صنف های فنی و تولیدی آموزش دهند تا نیازمند نیروی کار از استان‌های همجوار نباشیم.
 ۱۰۰ واحد بنکداری بندرعباس هم اکنون فعالیت خود را به طور کامل به مجموعه بنکداران این شهر انتقال داده‌اند و هنوز ۱۷ واحد بنکداری در خیابان شریعتی جنوبی و خیابان بهادر جنوبی بندرعباس به مکان جدید منتقل نشده‌اند.
براساس اخبار منتشره بنا بوده بنکداران در دهه فجر سال ۹۶ به مکان جدید منتقل شوند که این اتفاق با تاخیر از سال گذشته آغاز شد و همچنان ادامه دارد.
در این راستا کُد انباری تمامی اماکنی که تحت عنوان انبار توزیع و نگهداری کالا در سطح شهر بندرعباس فعالیت می‌کردند باطل شده و فعالیت آن‌ها در درون این شهر غیرمجاز است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت هرمزگان کسب و کارهای کوچک بندرعباس بهبود فضای کسب و کار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت هرمزگان کسب و کارهای کوچک بندرعباس بهبود فضای کسب و کار وزارت صنعت معدن و تجارت هرمزگان کسب و کارهای کوچک بندرعباس بهبود فضای کسب و کار اتحادیه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود

استاندار لرستان گفت: مسائل و انتظارات برای ثبت جهانی قلعه باید تا مردادماه نهایی و مرتفع شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد،  ابوطالب شفقت عصر امروز در حاشیه بازدید از قلعه فلک الافلاک خرم آباد گفت: تا قبل از این که تیم بازرسی برای ثبت جهانی از مجموعه قلعه فلک‌الافلاک بازدید کند فرصت داریم شرایط ثبت را به وجود آوریم که تا مرداد ماه خواهد بود.

وی افزود: امیدواریم با ایجاد شرایط لازم و ثبت جهانی، این اثر ارزشمند مورد بهره‌برداری مردم جهان قرار گیرد.

استاندار لرستان عنوان کرد: این منطقه گردشگری و تاریخی شناسنامه قوم لر و لرستان است و استحکام‌بخشی، آزاد‌سازی حریم و ثبت جهانی قلعه فلک افلاک به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

شفقت با بیان اینکه ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک یکی از مصوبات سفر دور اول رئیس جمهور به لرستان است گفت: تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و آزادسازی اطراف قلعه به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد. 

وی تصریح کرد: با توجه به این که بسیاری از موارد توسط وزارتخانه در تهران برطرف می‌شود، امیدواریم به زودی وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی به لرستان سفر کرده و از نزدیک در جریان روند امور قرار گیرد.

انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • بورل: چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • پیش‌بینی تازه بورل از زمان پایان جنگ اوکراین
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • انتخاب رشته بیش از ۸۶ هزار داوطلب دکتری/ مهلت انتخاب رشته فردا پایان می‌یابد
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود