Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ۱۷ شهر و شهرستان سیستان و بلوچستان میزبان ماراتن علمی ۹۹ هستند، گفت: ۵۳ هزار و ۵۲۶ نفر داوطلب در ماراتن کنکور سیستان و بلوچستان با هم رقابت خواهند کرد.

«فرهاد شهرکی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: آزمون سراسری کنکور امسال در 17 شهر و شهرستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در سیستان و بلوچستان ادامه داد: آزمون رشته های علوم انسانی و ریاضی صبح روز پنج شنبه 30 مرداد، رشته علوم تجربی 31 مرداد و زبان خارجی صبح شنبه اول شهریور برپا  خواهد شد.

 

شهرکی گفت: تمامی آزمون ها راس ساعت 8:30 آغاز می شود اما درب های ورودی به حوزه های امتحانی از ساعت 6:30 صبح بر روی شرکت کنندگان باز است.

 

وی با بیان اینکه داشتن ماسک سه لایه معمولی بدون فیلتر برای داوطلبان الزامی است، افزود: داوطلبان از به همراه داشتن وسایل اضافی به ویژه تلفن همراه خودداری کنند.

 

شهرکی گفت:  کارت ورو به جلسه، کارت ملی معتبر، دو عدد مداد مشکی نرم و پاکن و مداد تراش داوطلبین به همراه خودشان داشته باشند.

 

وی افزود: بر روی دسته صندلی تمام داوطلبین سراسر استان یک بسته اهدایی از طرف ستاد اجرایی حضرت امام قرار گرفته که یک ماسک سه لایه معمولی بدون فیلتر و یک پد الکلی است.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: تام الاختیار ماسک سه لایه آزمون سراسری سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی

پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ با رقابت ۱۲ هزار و ۳۵۸ داوطلب، امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش ایسنا، کلید آزمون در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می‌شود و از ۸ صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت داوطلبان فرصت دارند به صورت اینترنتی اعتراض خود را ثبت کنند.

کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار گیرد که بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. امکان انتخاب رشته برای داوطلبانی که بر اساس مفاد راهنمای مربوطه نمره لازم را کسب کرده‌اند فراهم می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رقابت ۹۴۲۵ داوطلب در گیلان برگزار شد
  • رقابت ۱۶ هزار و ۴۷۱ داوطلب کرمانشاهی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • آغاز رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد