Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:56:47 GMT

معضل جدی بافت فرسوده قم به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۹۲۱۵

معضل جدی بافت فرسوده قم به روایت تصویر

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها-وجود بیش از ۱۵۰۰ هکتار از مساحت شهر قم در بافت فرسوده، سبب بروز مشکلاتی برای مردم و شهرسازی شهر شده است که نیازمند همت بیشتر مسئولان برای ساماندهی این معضل شهری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، وجود بیش از 1500 هکتار از مساحت شهر قم در بافت فرسوده، سبب بروز مشکلاتی برای مردم و شهرسازی شهر شده است که نیازمند همت بیشتر مسئولان برای ساماندهی این معضل شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/453/ ع

R7854/P/S6,62/CT8 بیشتر بخوانید... گزارش|بازسازی؛ حیاتی تازه که در کالبد بافت فرسوده اردبیل ایجاد می‌شود ۵۷ درصد فوت‌شدگان تصادفات درون‌شهری قم راکبان موتورسوار هستند ۱۰۵۹ نفر در قم مبالغ طرح ملی مسکن را واریز کرده‌اند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش|بازسازی؛ حیاتی تازه که در کالبد بافت فرسوده اردبیل ایجاد می‌شود ۵۷ درصد فوت‌شدگان تصادفات درون‌شهری قم راکبان موتورسوار هستند ۱۰۵۹ نفر در قم مبالغ طرح ملی مسکن را واریز کرده‌اند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ توسعه مهندسی در بهشت گمشده ایران/ ایجاد ‌‌یک بندر بزرگ اقیانوسی جدید در سواحل مکران‌ ۲ سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ ۳ سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ ۴ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۵ سفر یک روزه معاون رئیس‌جمهور به اردبیل/از افتتاح مسکن محرومین تا بهره‌برداری پروژه‌های نیمه‌تمام ۶ آیت‌الله مکارم شیرازی: ‌عزاداری ماه محرم با رعایت شروط ابلاغی ‌مانعی ندارد/ حضور مبتلایان به کرونا در مراسم مسئولیت شرعی دارد ۷ برپایی مجالس عزاداری بدون همکاری هیئات و دستگاه‌ها ممکن نیست / دسته‌روی و ایستگاه صلواتی ممنوع ۸ بازداشت ۲۳ اخلالگر ارز در شیراز / متهمان گردش مالی ۳ هزار میلیارد تومانی داشتند مهمترین اخبار استانها سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ ‌گزارش ویدئویی| آتش کوره‌داران بر ‌کشاورزی روستای قشلاق فردیس‌ / محصولات ‌از عطش بی‌آبی خشک شدند گزارش| چرا پایگاه سوم شکاری به نام «شهید نوژه» نام‌گذاری شد؟ / ناگفته‌هایی از «کودتای نقاب» ‌ آیت‌الله علم‌الهدی: «نهضت مواسات» التهابات ناشی از گرانی‌ها را کاهش داد مهمترین اخبار تسنیم سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ روحانی: کرونا بی‌اعتباری رسانه‌های بیگانه را روشن کرد پیشنهاد طرح دوفوریتی خروج خودکار از برجام در صورت فعال سازی مکانیسم ماشه رسانه قطری خبر داد: فشار آمریکا بر دولت عراق برای عدم واکنش به توافق امارات و رژیم اسرائیل آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۶۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بافت فرسوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند

آفتاب‌‌نیوز :

ناصر امانی در دویست و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران در جریان ارائه گزارش بازدید از محله جوادیه با بیان این که ۴۴درصد از بافت این محله فرسوده است، اظهار داشت: علی‌رغم تسهیلاتی که شورا و شهرداری برای نوسازی بافت فرسوده در نظر گرفته‌اند، به دلیل ریزدانگی، نزدیک به ۱۰۰فقره پروانه نوسازی بافت فرسوده در این محله صادر شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان این که شهرداری در روز‌های اخیر به‌خوبی در جمع آوری معتادان عمل کرده است، گفت: مساله‌ای که وجود دارد بازگشت معتادان است؛ کما این که در گذشته نیز بار‌ها به محل بازگشته‌اند.

امانی با بیان اینکه سقف یکی از مدارس محله جوادیه در حال ریزش است، تصریح کرد: تجمع ده‌ها نفر از اتباع در یک واحد مسکونی، نارضایتی مدیران مدارس و درخواست برای راه اندازی مدرسه مجزا برای اتباع در این بازدید مطرح شد.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین درخواست‌های مردم محله جوادیه شامل ساماندهی اتباع بیگانه، جلوگیری از ورود آن‌ها به محلات قدیمی و تعیین تکلیف ریل‌های راه‌آهن است که هیچ‌یک به مسئولیت شهرداری بازنمی‌گردد و وزارت کشور و اداره اتباع باید به این موضوعات رسیدگی کنند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم
  • اعمال بسته نوسازی بافت فرسوده در ۵۸۱ شهر
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • میزان تسهیلات بافت‌های فرسوده اعلام شد
  • ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی برای نوسازی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند
  • نوسازی مسکن در بافت فرسوده از مرز ۲۶۶ هزار واحد عبور کرد
  • ۲.۷ میلیون بنای فرسوده و ناکارآمد شناسایی شد
  • رکورد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • رکورد نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده شکسته شد