Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@04:04:38 GMT

رد بیش از ۶۵ کامیون از مرز خسروی/ تردد مسافر همچنان محدودیت دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۹۲۲۵

رد بیش از ۶۵ کامیون از مرز خسروی/ تردد مسافر همچنان محدودیت دارد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- فرماندار قصرشیرین گفت: با فعالیت هفتگی مرز خسروی طی امروز بیش از ۶۵ دستگاه کامیون از مرز خسروی تردد کرد. - اخبار استانها -

مرادعلی تاتار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: بعد از شیوع کرونا تمام مرزهای ایران به ویژه مرزهای تجاری تعطیل شد و تنها مرز پرویزخان به فعالیت خود ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازگشایی مرز خسروی از چندی پیش عنوان کرد: محدودیت‌هایی از سوی طرف عراقی برای این بازگشایی اعمال شد به طوری که فعالیت مرز تنها در روزهای یکشنبه و چهارشنبه مجاز بود.

تاتار گفت: با رایزنی‌های بسیار، دولت عراق موافقت کرد که در طول هفته صادرات از مرز خسروی انجام شود و از ابتدای این هفته روزانه بین 40 تا 50 کامیون و امروز بیش از 65 دستگاه کامیون تردد کرده است.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا: مرزبانان پاسداران امنیت جمهوری اسلامی ایران هستندمانور نظامی ارتش بلاروس در مرز جمهوری لیتوانیفرمانده گروه 840 موشکی شهید کبریایی ارتش‌: دشمن را کیلومترها دورتر از مرزهایمان در تیررس داریم

وی افزود: این کامیون‌ها محموله‌های صادراتی از جمله مصالح ساختمانی، شیشه، سیمان، کاشی، سرامیک و انواع سنگ‌ها را جابه‌جا می‌کنند.

فرماندار قصرشیرین گفت: برنامه‌ریزی شده جابه‌جایی و تردد کامیون‌ها در مرز خسروی به بیش از 500 کامیون در روز برسد که امید داریم با هماهنگی طرف عراقی به این هدف دست یابیم.

وی با اشاره به تردد مسافران از مرز خسروی افزود: مرزها همچنان برای تردد مسافر تعطیل است اما توافق شده تنها افراد دو تابعیتی از مرز خسروی تردد کنند.

پیش از این مرز خسروی دو روز در هفته یعنی در روزهای یکشنبه و چهارشنبه فعال بود.

انتهای پیام/832/ ع

​​​

R41380/P/S6,68/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مرزبانی ناجا بیشتر بخوانید... محدودیت سفرهای مرزی آمریکا با مکزیک و کانادا تا اواسط سپتامبر تمدید شد دستگیری ۳۱ تروریست تکفیری در مرز سوریه و عراق هند مدعی طراحی سیاستی تازه علیه چین در مورد مناقشه‌های مرزی شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... محدودیت سفرهای مرزی آمریکا با مکزیک و کانادا تا اواسط سپتامبر تمدید شد دستگیری ۳۱ تروریست تکفیری در مرز سوریه و عراق هند مدعی طراحی سیاستی تازه علیه چین در مورد مناقشه‌های مرزی شد واژه های کاربردی مرتبط مرزبانی ناجا پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ توسعه مهندسی در بهشت گمشده ایران/ ایجاد ‌‌یک بندر بزرگ اقیانوسی جدید در سواحل مکران‌ ۲ سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ ۳ سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ ۴ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۵ سفر یک روزه معاون رئیس‌جمهور به اردبیل/از افتتاح مسکن محرومین تا بهره‌برداری پروژه‌های نیمه‌تمام ۶ آیت‌الله مکارم شیرازی: ‌عزاداری ماه محرم با رعایت شروط ابلاغی ‌مانعی ندارد/ حضور مبتلایان به کرونا در مراسم مسئولیت شرعی دارد ۷ برپایی مجالس عزاداری بدون همکاری هیئات و دستگاه‌ها ممکن نیست / دسته‌روی و ایستگاه صلواتی ممنوع ۸ بازداشت ۲۳ اخلالگر ارز در شیراز / متهمان گردش مالی ۳ هزار میلیارد تومانی داشتند مهمترین اخبار استانها سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ ‌گزارش ویدئویی| آتش کوره‌داران بر ‌کشاورزی روستای قشلاق فردیس‌ / محصولات ‌از عطش بی‌آبی خشک شدند گزارش| چرا پایگاه سوم شکاری به نام «شهید نوژه» نام‌گذاری شد؟ / ناگفته‌هایی از «کودتای نقاب» ‌ آیت‌الله علم‌الهدی: «نهضت مواسات» التهابات ناشی از گرانی‌ها را کاهش داد مهمترین اخبار تسنیم سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ تحلیلی بر یادداشت اخیر حجاریان/ تغییر راهبرد اصلاح‌طلبان برای ۱۴۰۰ و اقرار به انسداد رادیکالیسم؟ روحانی: کرونا بی‌اعتباری رسانه‌های بیگانه را روشن کرد پیشنهاد طرح دوفوریتی خروج خودکار از برجام در صورت فعال سازی مکانیسم ماشه رسانه قطری خبر داد: فشار آمریکا بر دولت عراق برای عدم واکنش به توافق امارات و رژیم اسرائیل درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرزبانی ناجا مرزبانی ناجا مرز خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد

تین نیوز

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ممنوعیت تردد در محورهای شمالی کشور از امروز تا پایان هفته اعمال شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی در تردد موتورسیکلت اعمال شده است گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۵ اردیبهشت الی ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۸ اردیبهشت از محورهای کرج چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

محرابی نیا افزود: در محور کندوان محدودیت تردد در خودروهای سواری اعمال شده و از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه در دستور کار قرار گرفته است به طوری که از ساعت ۱۴ آزادراه تهران شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرورهای به مقصد چالوس انجام می شود و از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل اجرایی می شود.

وی اظهار کرد: از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می شود واز از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می شود. همچنین تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.

او بیان کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی گفت: در محور هراز در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

وی افزود: تردد تمامی کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۵ اردیبهشت و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ های ۶ و ۷ اردیبهشت از محور هراز ممنوع است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس