Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از خراسان جنوبی  : آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با رحیم آب‌فروش دبیر جامعه ایمانی "مشعر" خطاب به این مجموعه اظهار داشت: از زحماتی که به‌صورت فنی و با همه مشکلات موجود در راستای برگزاری مراسمات محرم انجام می‌دهید قدردانی می‌کنم و از اینکه در جهت تولید محتوا و طرح‌های جدید گام برمی‌دارید از شما تشکر می‌کنم که امیدواریم خداوند به شما جزای خیر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: جریان ویروس کرونا شاید در آینده موانع و مشکلات دیگری نیز پیش آورد اما برای ما یک تجربه جدید است پس باید با مشاوره و رعایت اصول و تمرین، خود را با هر شرایطی مطابقت دهیم تا محرم ما، محرم باشد؛ چون هر ماه محرم و هر روز کربلا است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: باید برنامه‌ریزی کرد که چگونه می‌توان در این شرایط خاص پیام کربلا را به‌طور کامل به مخاطب رساند و ظالم و مظلوم را معرفی و جبهه جهاد و مبارزه علیه ظلم را تجهیز کرد.

عبادی عنوان کرد: احیای روضه‌های خانگی، تصرف فضای مجازی، مجهز کردن رسانه ملی در سطح کشور و حتی خارج از کشور، استفاده از بهترین سخنرانان با تعیین وقت مشخص و اطلاع‌رسانی بموقع را می‌توان در شرایط خاص امسال مورد توجه قرار داد.

وی تصریح کرد: امروز اگرچه مشکلاتی وجود دارد اما ابزارهای دیگری نیز وجود دارد که نعمت‌های خدا است و باید از آن به‌خوبی بهره‌برداری کرد که البته اصل بهره‌برداری از آن‌ها، ابتکار است.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: باید متناسب با زمان، شرایط را بسنجیم و بر اساس آن طرح دهیم. امیدواریم امسال تجربه خوبی را در محرم پیاده کنیم که هم آنهایی که به‌نحو خاصی عمل می‌کنند، دستشان کوتاه شود و هم جبهه دشمن که طمع کردند مراسمات ما را تعطیل کنند، ناامید شوند.

عبادی اظهار داشت: محرم یک برنامه ویژه است که هم نماز جمعه و جماعات را احیا خواهد کرد و هم خودش را به‌خوبی سرپا نگه خواهد داشت.

48

کد خبر 1422788

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بارش تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی

بارش شدید تگرگ در دُرُح خراسان جنوبی خساراتی به مزارع و منازل مسکونی وارد کرد.

دریافت 713 KB

دیگر خبرها

  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • فیلم/ بارش تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی
  • فیلمی از شیوه انتقال آذوقه به عشایر محاصره شده در سیل
  • پیام FIVB برای کاپیتان جدید ایران: خوش برگشتی!
  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • انتقال پیام لیزری توسط ناسا به زمین
  • دستگاه ذخیره انرژی انعطاف پذیر برای گجت‌های پوشیدنی ابداع شد
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال