Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@08:20:44 GMT

اجرای پویش ایران همدل در میبد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۹۳۵۲

اجرای پویش ایران همدل در میبد

سید محسن فلاح روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه این پویش در راستای اجرای موج دوم نهضت مواسات و همدلی است ، افزود: اداره بهزیستی به عنوان پایگاه اصلی در پویش «ایران همدل» جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای توزیع بین مددجویان تعیین شده‌است .

‌وی ادامه داد: مردم می‌توانند با مراجعه به این اداره که در بلوار نواب صفوی میدان مادر واقع شده و همچنین موسسه‌های زیر مجموعه این اداره کمک‌های خود را تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح یادآور شد : ۱۴ مرکز خیریه زیر مجموعه اداره بهزیستی شهرستان با هدف نگهداری معلولان ذهنی و روانی ، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و همچنین کمک به معیشت معلولان ، سالمندان ، کودکان ، زنان سرپرست خانوار و زنان آسیب‌دیده اجتماعی فعال هستند.

رییس اداره بهزیستی میبد در ادامه به اجرای سه مرحله توزیع بسته‌های غذایی و معیشتی بین مددجویان زیر پوشش این اداره از زمان شروع شیوع کرونا اشاره کرد.

وی از همه خیرین شهرستان خواست با توجه به اینکه امسال امکان ارائه نذورات به هیات‌ها  کمتر هست ، نذورات خود را به سمت و سوی کمک به خانواده های نیازمند ، مراکز شبانه روزی بهزیستی ، ساخت و ساز و تعمیر منزل مددجویان و ساخت آسایشگاه اختصاص دهند.

فلاح تصریح کرد: خیرین با همکاری با بهزیستی می‌توانند همراه با گره گشایی مشکلات مردمی همانند امرارمعاش ، کمک هزینه تحصیلی ، تامین وسایل توانبخشی ، توان پزشکی ، دارو  و پرداخت هزینه درمان و جهیزیه ارزش معنوی کار خیر خود را نیز ۲ چندان افزایش دهند.

این مسوول شماره تماس تلفنی بهزیستی را ۳۲۳۲۰۰۷۹ و ۳۲۳۲۰۰۷۲ اعلام کرد و گفت شهروندان می توانند هدایای نقدی خود را به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۶۹۸۵۰۴۰  یا شماره شبای ۱۰۰۱۰۰۰۰۴۱۷۲۰۳۴۵۴۱۸۲۸۸۱۳ واریز کنند.

بهزیستی میبد یک هزار و ۹۵۰ نفر معلول و زنان سرپرست خانوار نیازمند را زیر پوشش خود دارد.

مرکز شهرستان ۱۰۵هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا میبد سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا میبد سازمان بهزیستی کشور ویروس کرونا میبد سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در اولویت دولت بوده و در این راستا در این استان می‌توان از ظرفیت بنیاد مسکن نهایت بهره‌برداری را کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطایی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی اظهار کرد: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی با جدیت دنبال می‌شود و روستاها نیز ظرفیت بزرگی هستند که می‌توان از این بخش نیز استفاده لازم را کرد.

وی افزود: اجرای طرح‌های مسکن در روستا به‌صورت ویلایی ساخت بوده و این امر اشتیاق متقاضیان ساکن روستا را نیز بیش از پیش افزایش می‌دهد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: این اداره کل آمادگی لازم را دارد تا در اجرای هر چه بهتر طرح نهضت ملی مسکن روستایی شرایط لازم را فراهم کند.

عطایی تاکید کرد: اجرای این طرح نیازمند همکاری بیش از پیش بنیاد مسکن بوده تا شاهد اجرای متناسب طرح نهضت ملی مسکن روستایی در آذربایجان غربی باشیم.

کد خبر 748891

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی