Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@17:55:30 GMT

گذشته، حال و آینده بارسا در یک قاب(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۹۵۱۰

به نظر می رسد که طی ساعات آینده رونالد کومان به شکل رسمی هدایت بارسلونا را برعهده خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، شکست مفتضحانه بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ و دریافت هشت گل از تیم آلمانی طی روزهای گذشته به سوژه اصلی تمام مطبوعات و خبرگزاری های دنیا تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از طرف دیگر بحث درباره آینده باشگاه بارسلونا و تغییرات احتمالی آن بسیار داغ دنبال می‌شود. گفته می شود که طی ساعات آینده کیکه ستین به شکل رسمی از هدایت بلوگرانا برکنار خواهد شد و جای خود را به رونالدو کومان هلندی خواهد داد.

 

 

 

 

در ساعات اخیر اما تصویر جالبی در فضای مجازی دست به دست می شود که گذشته، حال و آینده سرمربیگری بارسلونا را در یک قاب به نمایش می گذارد. پپ گواردیولا به همراه کیکه ستین و رونالد کومان افراد حاضر در این قاب هستند. تصویری که از بازی خداحافظی خوان کارلوس به یادگار مانده است.

 

کارلوس کسی بود که بین سالهای 1991 تا 1994 برای بارسلونا توپ زد و پس از آن به مدت چهار سال در وایادولید حضور داشت و در همان تیم نیز از فوتبال خداحافظی کرد. او در بارسلونا با گواردیولا و کومان من هم تیمی بود و کیکه ستین نیز در اتلتیکو مادرید هم تیمی اش بود. در زمان برگزاری این بازی کومان و ستین بازنشسته شده بودند اما سرمربی حال حاضر منچسترسیتی یعنی پپ گواردیولا هم چنان به حرفه خود ادامه می داد.

 

 

تیم ملی هلند پپ گواردیولا (سرمربی) بارسلونا منچستر سیتی کیکه ستین رونالد کومان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی هلند پپ گواردیولا سرمربی بارسلونا منچستر سیتی کیکه ستین رونالد کومان سرمربی کیکه ستین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌ترین خرید لیورپول به بارسلونا نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، این روزها شایعات و حرف و حدیث های زیادی در مورد آینده داروین نونیز شنیده می شود. این مهاجم اروگوئه ای تنها چند ساعت پس از اینکه در انگلیس فاش شد، می خواهد لیورپول را ترک کند، به بارسلونا رفت.

رونالد آرائوخو دیروز عکسی از خود با داروین منتشر کرد و نوشت: «برادر». 

هر دو مدت زیادی است که یکدیگر را می شناسند در تیم ملی اروگوئه بارها کنار یکدیگر بازی کرده اند. حضور داروین در بارسلونا شایعات انتقالش به بارسا را قوت بخشید اما اسپورت نوشته است که این انتقال به دلیل قیمت بالای داروین عملا غیرممکن است. داروین گران ترین خرید تاریخ لیورپول است و هرچند الان شرایط او خوب نیست و شدیدا مورد انتقاد هواداران قرار دارد ولی لیورپول هیچ برنامه ای برای فروش وی ندارد و در صورت فروش او نیز رقم بسیار بالایی را تقاضا خواهد کرد که پرداختش از عهده بارسا خارج است.

دیگر خبرها

  • دستمال مسی ۳۰ میلیارد!
  • فروش اولین قرارداد مسی: یک برگ دستمال 30 میلیارد!‏
  • پشه‌ای که فقط به بارسلونا نیش می‌زند!
  • گران‌ترین خرید لیورپول به بارسلونا نمی‌رود
  • بازیکنان غیرقابل فروش بارسلونا در تابستان 2024
  • پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید