Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل فدراسیون فوتبال گفت: رای ویلموتس 21 روز پس از ابلاغ گراندز آن قابل تجدیدنظر در دادگاه CAS است و رای این دادگاه متفاوت تر و منصفانه تر از رسیدگی فیفا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ملیح زاده درباره محکومیت فدراسیون فوتبال ایران به پرداخت 6 میلیون و 200 هزار یورو به مارک ویلموتس اظهار داشت: ساعت 16 امروز بود که به ما ابلاغ شد رای اولیه این پرونده به مبلغ 6 میلیون و حدود 100 هزار یورو علیه فدراسیون صادر شده است اما نکته قابل اهمیت این است که رای مذکور قطعی و نهایی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رای 21 روز پس از ابلاغ گراندز آن قابل تجدیدنظر در دادگاه CAS است و قرار نیست فدراسیون فوتبال فردا پولی به مارک ویلموتس پرداخت کند و این رای قطعی و اجتناب ناپذیر باشد. رسیدگی در CAS متفاوت تر و منصفانه تر از رسیدگی فیفا است.

وکیل فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس توضیح داد: قبل از اینکه بخواهم احساسات را در صحبت های خود دخیلا کنم باید بگویم احتمال نقض رای در دادگاه CAS وجود دارد زیرا ما در این دادگاه از مزیت رسیدگی استماعی و احتمالا پنل قاضیان سه نفره بهره مند خواهیم بود. 

ملیح زاده تصریح کرد: اگر رای به سود ایران بود بازهم نباید هیجان زده می شدیم همانگونه که اکنون هم دچار دپریشن(افسردگی) شویم. رای پرونده قابل تجدیدنظر در CAS و در موارد استثنایی دیوان فدرال سوئیس است. اینکه بگوییم فردا فدراسیون باید مبلغ را کارسازی کند در غیر این صورت دچار محرومیت می شود به هیچ وجه پایه علمی و دادرسی ندارد.

وی ادامه داد: اطمینان می دهم با توجه به نکات ذکر شده تمام تلاش خود را انجام می دهیم و امیدوار هستیم در دادگاه حکمیت ورزش رای را نقض کنیم. این حکم از سوی یک نفر صادر شده است که با توجه به سابقه اش بیشتر به سود فوتبالیست ها و مربیان نظر می دهد. به رسیدگی فیفا ایراد شکلی جدی وارد است  و ما امیدواریم با توجه به موارد بیشماری که آرای کمیته تعیین وضعیت فیفا در دادگاه CAS  نقض شده است، بتوانیم با تجدید نظر در این دادگاه از فوتبال ایران دفع ضرر کنیم.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک

تیم‌های ملی فوتبال روسیه و بلاروس دیدار دوستانه‌ای برابر هم برگزار خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سرویس رسانه‌ای فدراسیون فوتبال روسیه؛ دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال روسیه برابر بلاروس روز 7 ژوئن (18 خرداد) در ورزشگاه دینامو مینسک برگزار خواهد شد.

این بازی در رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) لحاظ خواهد شد. تیم‌های ملی روسیه و بلاروس در رنکینگ فیفا به ترتیب رتبه‌های 35 و 97 را در اختیار دارند.

حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا

در فوریه 2022 فیفا و اتحادیه‌ فوتبال اروپا (یوفا) تیم‌های ملی و باشگاه‌های روسیه را از شرکت در مسابقات بین‌المللی به‌دلیل جنگ اوکراین به‌طور نامحدود محروم کردند. در مجموع پس از شروع تحریم‌ها، تیم ملی روسیه 12 بازی دوستانه (پنج برد، شش تساوی، یک شکست) انجام داد. شاگردان والری کارپین در آخرین دیدار خود در ماه مارس در مسکو تیم ملی صربستان را با نتیجه 4 بر صفر شکست دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دستور وزیر ورزش به تاج: به کرامت بانوان خدشه وارد شده؛ رسیدگی کنید
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین نامه دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی تایید شد
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • تایید حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور
  • آیین دادرسی تجاری در انتظار تصویب مجلس