Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@12:22:46 GMT

درگذشت بوکسور خراسانی بر اثر ابتلا به کرونا

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۹۹۳۸

درگذشت بوکسور خراسانی بر اثر ابتلا به کرونا

رییس هیات بوکس خراسان رضوی از درگذشت محمدرضا غلامی، رییس هیات بوکس چناران، به دلیل ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش جماران، امیر حسین اخوان در خصوص درگذشت یکی از افراد خانواده بوکس به دلیل ابتلا به کرونا اظهار کرد: محمدرضا غلامی که اهل شهرستان چناران است، بیش از پنج سال رییس هیات بوکس چناران بود و زحمات زیادی در این شهرستان کشید و بوکس را به رشته‌ای فعال در این شهرستان تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مسئولیت کمیته مربیان غرب خراسان رضوی را نیز مدتی بر عهده داشت.

وی افزود: غلامی از داوران و مربیان به‌نام خراسانی بود و قهرمانی‌های متعددی نیز در سطح استان داشت. از فقدان حضور محمدرضا غلامی ناراحتم و می‌دانم که پر کردن جای او در هیات بوکس چناران سخت خواهد بود.

رییس هیات بوکس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: غلامی پیش از ابتلا به کرونا، مشکلاتی بابت سنگ کلیه داشت و پس از آن به ویروس کرونا مبتلا شد و در سن ۴۵ سالگی روز گذشته به دلیل ابتلا به همین بیماری جان خود را از دست داد.

اخبار مرتبط فوتی های کرونا در اهواز به صفر رسید هفت مبتلا به کرونا در استان قم جان خود را از دست دادند درگذشت عضو شورای فقهی بانک مرکزی بر اثر ابتلا به کرونا امیر هوشنگ فلاح شهید مدافع سلامت شد کرونا سرقت از منازل نیشابور را 13 درصد کاهش داد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا آمار کرونا کرونا ورزش فوتی های کرونا کرونا خراسان رضوی محمدرضا غلامی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ابتلا به کرونا رییس هیات بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۹۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه کاپیتان باسابقه پرسپولیس که این روزها درگیر درمان مصدومیت خود است و به این ترتیب در دیدارهای سرخپوشان نیز غایب بوده، بعد از تماشای کلیپ احساسی یک هوادار اهل خراسان ضمن اهدای پیراهن شماره ۲ خود به وی هدایای دیگری را نیز تقدیم این کودک کرد.

در کلیپی که از طریق یکی از دوستان به دست امید عالیشاه رسیده بود محمد با اشاره به علاقه خاصی که به پرسپولیس و امید عالیشاه دارد از او به عنوان "قهرمان خود" نام برده بود. این کودک که پدرش را نیز از دست داده به همراه مادر خود در خراسان شمالی و روستایی به لوجلی زندگی می‌کند و شرایط اقتصادی وی باعث شد تا کاپیتان سرخ‌ها برنامه و سورپرایز ویژه‌ای برای او در نظر داشته باشد.

امید عالیشاه ضمن ارسال پیراهن شماره ۲ خود برای این کودک، هدایای دیگری از جمله تلویزیون و یک سری اقلام دیگر نیز به آدرسی که از او به دست آورده بود ارسال کرد تا این چنین به دنبال خوشحالی وی باشد.

کاپیتان پرسپولیس امیدوار است در آستانه بازی حساس این هفته تیمش مقابل سپاهان با پشت سر گذاشتن مصدومیت، شرایط همراهی سرخپوشان را در این جدال به دست بیاورد و باید دید قادر به انجام آن خواهد بود یا خیر.

دیگر خبرها

  • عکس| اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر