Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@00:30:03 GMT

با ستین توافق کرده بودیم که بارسا به او پیشنهاد داد!

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۰۰۱۰

با ستین توافق کرده بودیم که بارسا به او پیشنهاد داد!

ترکی الشیخ، مالک سابق باشگاه پرامیدز، مدعی شد که کیکه ستین قبل از حضور در بارسلونا در آستانه برعهده هدایت یک تیم مصری قرار داشته است.

به گزارش 'ورزش سه"، بر اساس گزارش های متعدد به نظر می رسد که کار کیکه ستین در بارسلونا را باید پایان یافته تلقی کرد و طی ساعات آینده این سرمربی اسپانیایی به شکل رسمی از هدایت بارسا برکنار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمربی 61 ساله چندی پیش و در ماه ژانویه هدایت بارسلونا را بر عهده گرفته بود اما در رقابت‌های لالیگا کورس قهرمانی را به رئال مادرید واگذار کرد و در لیگ قهرمانان اروپا نیز تیمش با شکست حیرت‌انگیز 8-2 در مقابل بایرن مونیخ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

 

 

 

حالا اما ترکی الشیخ، مالک فعلی باشگاه آلمریا، ادعای جالبی را درباره کیکه ستین مطرح کرده و اذعان داشته که این سرمربی در آستانه هدایت تیم اف‌سی مصر قرار داشته است. او در این باره گفت: " کیکه ستین قرارداد خود را برای سرمربیگری در اف سی مصر امضا کرد و ما درباره همه چیز با یکدیگر توافق کرده بودیم. او حتی پول خود و لیست بازیکنان باشگاه را هم دریافت کرد و درخواست هایش را هم به ما ارائه داد اما پس از تنها چهار روز پیشنهاد بارسلونا رسید."

بارسلونا کیکه ستین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا کیکه ستین کیکه ستین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا مجوز گرفت: نوکمپ با یک سورپرایز ساخته می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا برای افتتاح و استفاده از اسکای‌ واک که قرار است گیلاس روی کیک ورزشگاه اسپاتیفای نوکمپ باشد، مجوزهای لازم را دریافت کرده است.

بر اساس اخبار اخیر، یکی از هیجان‌انگیزترین ویژگی‌های سقف جدید استادیوم اسپاتیفای نوکمپ، قابلیت «اسکای واک» خواهد بود، مسیری که در آن مناظر خیره‌کننده‌ای از استادیوم از ارتفاع حدود ۷۰ متری و همچنین مناظر خیره‌کننده‌ای از شهر بارسلونا را می‌توان مشاهده کرد.

طبق گفته موندو دپورتیوو، النا فورت، معاون سازمانی بارسلونا، قبلا در جلسه باشگاه در تاریخ ۱۱ آوریل به اعضا توضیح داده بود که گفت‌وگوهایی درباره تضمین امنیت اسکای واک صورت گرفته است و بزودی اخبار جدیدی از راه خواهد رسید.

حالا که مجوزها داده شده‌اند بارسلونا می‌تواند اسکای واک را کامل کند و مسیر ساخت آن را پیش ببرد. بر اساس شنیده‌ها، تا زمانی که سقف ورزشگاه به‌طور کامل نصب نشود، اسکای واک تکمیل نخواهد شد.

بنابراین تا تابستان ۲۰۲۶ نمی‌توان از آن استفاده کرد و لذت برد. پروژه اسکای واک قرار است یک تور و گردشگری ویژه در نوکمپ باشد که در آن هواداران برای تماشای شهر از سقف استادیوم بلیت ویژه‌ای را خریداری خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • دستمال مسی ۳۰ میلیارد!
  • فروش اولین قرارداد مسی: یک برگ دستمال 30 میلیارد!‏
  • مورینیو: اشتباه کردم که به خاطر رم، پیشنهاد تیم ملی پرتغال را نپذیرفتم
  • پشه‌ای که فقط به بارسلونا نیش می‌زند!
  • گران‌ترین خرید لیورپول به بارسلونا نمی‌رود
  • تصمیم عجیب ستاره بارسا: مدیر برنامه لازم ندارم
  • بارسا مجوز گرفت: نوکمپ با یک سورپرایز ساخته می‌شود
  • بازیکنان غیرقابل فروش بارسلونا در تابستان 2024
  • بارسلونا فقط به یک بازیکن در خط حمله‌ خود اعتماد دارد
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!