Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@09:04:20 GMT

مشخصات ظاهری ام وی ام X22 فیس لیفت منتشر شد + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۰۰۱۴

مشخصات ظاهری ام وی ام X22 فیس لیفت منتشر شد + تصاویر

در آمریکای لاتین و ایتالیا هم این محصول چینی‌ها به ترتیب با نام‌های تیگو 2 و DR3 عرضه می‌شود، اما این مطلب در خصوص اام وی ام X22 فیس لیفت است که احتمالا در آینده نه چندان دور راهی بازار ایران نیز خواهد شد.

 

با گذشت حدود چهار سال از زمان معرفی این خودرو، چری در حال آماده‌سازی نسخه فیس‌لیفت 3X یا همان ام وی ام X22 فیس لیفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای گذشته تصاویری مبهم و نسبتا بی‌کیفیت از این نسخه انتشار پیدا کرده بود، اما اینک یکی از سایت‌های چینی تصاویر باکیفیت‌تری را در اختیار مخاطبین خود قرار داده است.

 

آنطور که این سایت ادعا می‌کند نسخه جدید با نام 3X پلاس راهی بازار خواهد شد. تصاویر موجود نشان می‌دهند در طراحی این نسخه چری نگاهی دقیق به محصولات اخیر هیوندای به ویژه مدل‌های کونا و سانتافه داشته، چرا که دماغه خودرو به وضوح کراس‌اوورهای مذکور را در ذهن تداعی می‌کند.

هیوندای سانتافه قبل از فیس لیفت

چری 3x چری 3x پلاس تغییرات ام وی ام X22 فیس لیفت نسبت به مدل اصلی

در نمای جانبی تغییر خاصی رخ نداده و فرم کلی خودرو مثل سابق است. در نمای عقب طراحان در شکل سپر بازنگری نموده و خروجی اگزوز را اکنون با آن یکپارچه کرده‌اند. جالب آنکه در این بخش دو خروجی اگزوز دیده می‌شود که به احتمال قریب به یقین هر دوی آنها نقشی صرفا تزئینی دارند.

چری 3x چری 3x پلاس

دامنه تغییرات در داخل کابین چری 3X پلاس (ام وی ام X22 فیس لیفت) محدودتر احساس می‌شود. اما با کمی دقت بیشتر می‌توان مواردی مثل جایگزینی فرمان D شکل با فرمان استاندارد و استفاده از نشان‌دهنده‌های جدید، بزرگ‌تر شدن نمایشگر سیستم اینفوتینمنت، بازنگری در چیدمان دکمه‌های کنترلی و تغییر شکل جزئی داشبورد و همچنین دریچه‌های سیستم تهویه را کشف کرد.

چری 3x چری 3x پلاس

درباره مشخصات فنی و پیشرانه‌های احتمالی ام وی ام X22 فیس لیفت فعلا اطلاعاتی در دست نیست، ولی به احتمال زیاد شاهد تغییرات خاصی در این بخش‌ها نخواهیم بود. در این صورت چری 3X پلاس نیروی خود را از موتور 1.5 لیتری سابق دریافت خواهد کرد. برخی نشریات مدعی هستند خروجی این موتور در 3X پلاس از 105 به 116 اسب بخار افزایش یافته است.

چری 3x چری 3x پلاس

با توجه به تلاش طرف ایرانی برای عرضه جدیدترین محصولات چری، دور از انتظار نیست که در آینده نه چندان دور 3X پلاس نیز با نام ام وی ام X22 فیس لیفت راهی خیابان‌های کشور ما شود.

 

منبع: دیجیاتو

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ام وی ام X22 چری تیگو 3X کراس اوور تیگو 2 سبک زندگی پارسی خبر بررسی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت

به گزارش "ورزش سه"، همان طور که از قبل مشخص بود، ایگور کولاکوویچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران و حال حاضر صربستان، از فصل آینده به دنیای مربیگری در بخش باشگاهی باز خواهد گشت و هدایت تیم چستخووا را بر عهده خواهد گرفت.

چستخووا در این فصل از پلاس لیگای لهستان به هر قیمتی که شد خود را در لیگ برتر حفظ کرد و حالا با سرمربی نام آشنای خود در فصل آینده به دنبال حداقل صعود به پلی‌آف خواهد بود.

لوکاس ژیگادلو پاسور سابق تیم ملی لهستان و باشگاه بانک سرمایه تهران، مدیر ورزشی این تیم است و احتمالا چند روز دیگر میلاد عبادی پور هم بازی سابق خود را هم به این تیم بیاورد. پلاس لیگای لهستان از فصل آینده دچار تغییر و تحولات زیادی خواهد شد که لیگ این کشور را جذاب تر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)