Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عنایت فلاحی فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور گفت : محموله توقیفی نخست در مسیر دوراهی نهاوند کشف شد که طی آن از ۳ دستگاه خودرو ۲۶ تن ذرت، ۲ تن کودشیمیایی و یک هزار و ۴۴۰ قوطی نوشابه انرژی زا کشف شد.

او با بیان اینکه ارزش این کالا‌های قاچاق کشف شده به یک میلیارد ریال می‌رسد، از دستگیری ۳ نفر در این رابطه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحی با اشاره به کشف محموله دیگر، افزود:ماموران انتظامی کنگاور حین گشتزنی به یک دستگاه کامیون که به سمت کرمانشاه در حکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی کنگاور ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۳ هزار لیتر انواع سموم کشاورزی و ۱۱ تن کودشیمیایی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال می‌رسید کشف شد.

او از دستگیری ۲ نفر در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی خبر داد.

تعریض محور کرمانشاه - کامیاران و کاهش ۴۰ نفری تلفات رانندگی

رئیس پلیس راه استان گفت: با تعریض ۱۷ کیلومتر از محور ۴۲ کیلومتری کرمانشاه - کامیاران تعداد کشته شدگان حوادث رانندگی این محور طی چهار سال اخیر ۴۰ نفر کمتر شده است.

محمد حیدری افزود: بخش حادثه خیز محور کرمانشاه - کامیاران از سه راهی قزانچی تا سه راهی باتمان که حالت ۲ طرفه غیر مجزا داشته به علت وقوع تصادفات رخ به رخ ناشی از سبقت و انحراف به چپ خودرو‌ها محل وقوع شدید‌ترین و پر تلفات‌ترین حوادث رانندگی بوده است.

او ادامه داد: با همراهی استاندار و پیگیری‌های پلیس راه استان و شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور در سال ۹۵ حدود ۱۵ کیلومتر و در سال ۹۷ حدود ۱۰ کیلومتر از این مقطع حادثه خیز به صورت برزگراهی تعریض شد.

حیدری افزود: محاسبات پلیس راه استان حکایت از تأثیر اقدامات انجام شده در کاهش و حذف تصادفات رخ به رخ این محور و درنتیجه کاهش ۴۰ نفری کشته‌ها از سال ۹۵ تا پایان سال ۹۸ دارد.

دستگیری عاملان حفاری غیرمجاز در گیلانغرب

فرمانده انتظامی گیلانغرب از دستگیری ۵ نفر عاملان حفاری غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

علی عزیزیان افزود: پس از کسب اطلاع پلیس مبنی بر تردد مشکوک افراد ناشناس در یکی از روستا‌های دهستان چله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با زیر نظر گرفتن محل تردد این افراد ۳ نفر را حین حفاری دستگیر کردند.

عزیزیان ادامه داد: از افراد دستگیرشده تعدادی وسایل حفاری از قبیل بیل و کلنگ و یکدستگاه گنجیاب دیجیتالی کشف و یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی گیلانغرب از معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

دستگیری ۴ نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به وقوع ۲ درگیری مسلحانه در شهرک‌های مهدیه و فرهنگیان فاز ۲ شهر کرمانشاه، از دستگیری ۴ نفر در این رابطه با حضور به موقع پلیس و اقتدار ماموران خبر داد.

حسین براری با اشاره به درگیری شهرک مهدیه افزود: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع دسته جمعی که در آن تیراندازی صورت گرفته، ماموران کلانتری ۲۵ دولت آباد به سرعت در محل حاضر شدند.

او ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل درگیری و پس از ساعتی تلاش موفق به پایان دادن به آن و دستگیری ۳ نفر از عوامل اصلی نزاع دسته جمعی شدند.

براری افزود: بر اثر گلوله‌های شلیک شده زمان درگیری که میان ۲ خانواده و بر اثر اختلافات خانوادگی رخ داده بود، یک خانم ۵۶ ساله زخمی و به مراکز درمانی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به درگیری شهرک فرهنگیان فاز ۲، گفت: پس از گزارش مردمی به پلیس ۱۱۰ مبنی بر اینکه چند نفر شرور با ایجاد راه بندان، عربده کشی و تیراندازی موجب رعب و وحشت شده اند، ماموران کلانتری ۲۱ کشمیر به سرعت در محل حاضر شدند.

او ادامه داد: پس از حضور پلیس، یکی از اشرار به سمت ماموران حمله ور و قصد زخمی کردن آن‌ها را داشت که با هوشیاری و عکس العمل به موقع خلع سلاح و زمین گیر شد.

براری با اشاره به دستگیری این فرد شرور، از تلاش برای دستگیری دیگر همدستان وی که باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی شده بود خبر داد و گفت: پلیس قاطعانه با هرگونه ناامنی برخورد می‌کند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای فرمانده انتظامی کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا  و کشف ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال  کالای قاچاق  وتوقیف ۹ دستگاه خودروی شوتی در ایلام خبر داد.

سردار «جمال سلمانی » در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولویت واپایش انبارها ، محل دپو کالای قاچاق و برخورد با خودروهای شوتی در سطح استان مقادیر قابل توجهی کالای اساسی کشف شد.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی دستگاه قضایی یک انبار بزرگ کالای اساسی که فاقد مجوز قانونی بود را کشف کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش کارکنان انتظامی ۹ دستگاه خودرو موسوم به شوتی که حامل کالاهای فاقد مجوز قانونی بودند را شناسایی، توقیف کردند.
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این راستا ۱۰ متهم دستگیر شد، بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
به گزارش ایسنا و به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام، سردار سلمانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا های مکشوفه را ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال اعلام کردندتصریح کرد: هموطنان می توانند اخبار و اطلاعات خود درخصوص قاچاق کالا، احتکار، اختلاس و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰درمیان بگذارند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد