Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه آبادان در نشست بررسی تعیین تکلیف وضعیت برخی مناطق حومه آبادان به شهرستان گفت: الحاق رمیله ی غربی-بخشی از سلیچ شرقی، طویشه و کوی نیرو در مرحله ی نهایی شدن است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید زین العابدین موسوی عصر امروز در حاشیه نشست بررسی مشکلات مناطق رمیله غربی، طویشه، سلیچ شرقی و کوی نیرو در گفت و گو با رسانه ها اظهار کرد: امروز جلسه ای در خصوص تعیین تکلیف نهایی مناطقی از حاشیه ی آبادان که وضعیت شهری و روستایی آن تا کنون مشخص نشده است، برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در خصوص کوی نیرو، سلیچ شرقی(تا کانال روستای خرخره)، رمیله ی غربی و طویشه تصمیمات تعیین کننده ای اتخاذ و مقرر شد سازمان منطقه آزاد اروند از طریق کمیسیون ماده هشت، دیگر دستگاه ها و شهرداری در خصوص ملاحظات فنی ناظر بر تعیین حریم و محدوده ی شهری در قالب گزارشی به کمیسیون ماده هشت ظرف  چند روز آینده اقدامات نهایی نمایند.

فرماندار ویژه آبادان افزود: در چند روز آینده با تکمیل مستندات و برگزاری جلسه ی نهایی مصوبات کارگروه به وزارت کشور ارسال خواهد شد و خود شخصا به اتفاق نمایندگان مردم آبادان در وزارت کشور این مهم را پیگیری می نماییم.

موسوی بیان کرد: از این طریق در نهایت امیدوار هستیم شهروندان صبور و عزیز این مناطق را از مشکلات باقیمانده چندین ساله رها سازیم.

معاون استاندار خوزستان در پایان تاکید کرد: کشور و استان باید با حساسیت ویژه و بیشتری مسایل آبادان را دنبال کنند. بارها تاکید کردم بواسطه ی وجود سازمان منطقه آزاد اروند تمام ادارات آبادان باید تبدیل به اداره کل شوند. از سازمان منطقه آزاد اروند می خواهم این موضوع را در صدر اقدامات خود قرار دهد. قطعا با اداره کل شدن این ادارات، کارها چه در امور اعتبار و هزینه و چه در امور پروژه ها و خدمات تسهیل خواهد شد.

لازم به ذکر است که این نشست با حضور مسوولین سازمان منطقه آزاد اروند، نماینده شورای شهر، فضل الله پور جانشین معاونت سیاسی و اجتماعی استاندار، صدیقی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، انصاری مدیرکل مسکن، شهردار آبادان و دیگر مسوولین  استانی مربوطه برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مناطق آزاد وزارت کشور فرمانداری ویژه آبادان الحاق مناطق حساسیت ویژه سازمان منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۰۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین ، امیرعلی داوود مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: واردات قطعی این خودروهای هیبریدی از چهار برند مطرح (تویوتا، نیسان، لکسوس و سوزوکی) و واردات قطعی خودروهای سواری و تجاری از محصولات هشت برند دیگر توسط یکی از شرکت‌های معتبر واردات و صادرات ذیل رویه گمرکی بر اساس مصوبه هیأت وزیران برای واردات قطعی خودرو در ۲۳ دی ۱۴۰۲ به مناطق آزاد کشور انجام شده است.

آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط

وی ادامه داد: پس از ورود این خودروهای وارداتی به منطقه آزاد قشم توسط شرکت طلوع طلایی کیش، مراحل ترخیص گمرکی و شماره گذاری آنها آغاز شده و پس از آن برای استفاده شخصی ساکنان جزیره قشم، جزیره کیش و شبکه حمل و نقل عمومی این جزایر به فروش می‌رسند.

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: طبق تفاهم نامه‌ای که اسفندماه سال گذشته میان مناطق آزاد قشم و کیش و این شرکت به امضا رسیده، بخشی از این خودروها پس از ورود به منطقه آزاد قشم، در منطقه آزاد کیش توسط این شرکت عرضه خواهند شد. همچنین مذاکراتی با سایر مناطق آزاد کشور نیز برای عرضه این خودروها با رویه ترانزیت خارجی بین مناطق در حال انجام است.

داوود با بیان اینکه مراحل ثبت سفارش برای واردات قطعی این خودروها در سامانه جامع پنجره واحد تجارت فرامرزی کشور (ای.پی.ال) انجام شده است، افزود: تمامی مجوزهای لازم از سازمان ملی استاندارد و سازمان حفاظت از محیط زیست کشور نیز اخذ شده و خودروهای یادشده دارای استانداردهای بین المللی (جی. سی. سی) و (سی. سی. سی) هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی خودروهای وارداتی به صورت صفر کیلومتر و مدل ۲۰۲۴ هستند که واردات برخی از مدل‌ها مانند تویوتا کرولا و کرولا کراس، انواع ون مرسدس بنز، تویوتا سی اچ آر، تویوتا کمری، تویوتا لوین، تویوتا سیه‌نا، لکسوس یو. ایکس و ۱۸ مدل ون برای سیستم حمل و نقل عمومی برای نخستین بار صورت می‌گیرد.

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته محموله‌های بعدی خودروهای واردات قطعی به فوریت و در روزهای آینده، وارد جزیره قشم خواهند شد.

کد خبر 849507 منبع: مهر برچسب‌ها واردات خودرو خبر مهم خودرو خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • شناگر قشم در رقابت‌های شنای آزاد کشور خوش درخشید
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به قشم رسید
  • شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار تعیین شد
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • تعیین شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار
  • بازی تیم قعرنشین لیگ حماسی شد! (عکس)