Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی با مشارکت مراکز نیکوکاری کمیته امداد و مؤسسه حضرت خدیجه کبری(س) بسته های معیشتی میان ایتام و نیازمندان توزیع می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، نخستین محموله بهداشتی و بسته‌بندی شده گوشت ارسالی از مؤسسه حضرت خدیجه کبری(س) و رادیو معارف از قم جهت تکمیل بسته های معیشتی تهیه شده از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی و مراکز نیکوکاری کمیته امداد استان وارد تبریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اصغر آراسته»، مدیر مسئول کانون های فرهنگی هنری شهید نهادی تبریز اظهار داشت: این کانون با همراهی مرکز نیکوکاری المهدی(عج) تبریز و هیأت امنای مسجد امام رضا(ع) طی روزهای آینده اقدام به توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر میان ایتام و خاواده های نیازمند استان می کند.

وی با بیان این‌که بیش از سه هزار یتیم نیز تحت پوشش خدمات این مرکز هستند، خاطرنشان کرد: قرار است؛ علاوه بر تأمین بسته های معیشتی جدید؛ سه هزار بسته لوازم التحریر نیز در آستانه سال تحصیلی خریداری و میان کودکان خانوادهای نیازمند توزیع شود.

آراسته با تقدیر از مشارکت ارزشمند مؤسسه حضرت خدیجه(س) و رادیو معارف قم در تکمیل بسته های معیشتی اهدایی از سوی کانون های مساجد استان گفت: تأکید بر بهره مندی از ظرفیت تمامی نهادهای مسجدی در تهیه اقلام حمایتی داریم و در این راستا قرار است طی روزهای آینده بیش از هزار بسته معیشتی ویژه خانواده های زندانیان نیازمند و ایتام توزیع استان توزیع خواهد شد.

مدیر مسئول کانون های فرهنگی هنری شهید نهادی تبریز افزود: این حرکت خیرخواهانه و کریمانه به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و با همکاری مراکز نیکوکاری کمیته امداد، انجمن حمایت از زندانیان تبریز، کانون های فرهنگی هنری عروج، شهید نهادی و شهید باکری و همچنین هیات امنای مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج اجرایی خواهد شد.

به گفته وی هم اکنون 24 هزار و 500 نفر تحت پوشش خدمات مرکز نیکوکاری المهدی و کانون هستند که امسال برنامه ریزی شده تا در ماه محرم؛ 2500 بسته غذایی هر یک به ارزش 320 هزار تومان میان خانواده های محروم شناسایی شده توزیع شود.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته های معیشتی ستاد فهما توزیع گوشت قربانی کانون های فرهنگی هنری مؤسسه حضرت خدیجه بسته های معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۰۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی اعلام کرد: به دنبال برخورد سواری پراید با خودرو اِل ۹۰ در جاده اهر_تبریز ۹ نفر مصدوم شدند.

وحید شادی‌نیا در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: شامگاه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، به دنبال برخورد سواری پراید با خودرو ال ۹۰ در جاده اهر_تبریز حوالی چهار کیلومتری پس از بیلوردی، ۹ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: پنج آمبولانس اورژانس در صحنه حادثه حضور دارند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اورژانس استان آذربایجان شرقی، وی اذعان کرد: پنج مصدوم حادثه توسط اورژانس به بیمارستان هریس و چهار مصدوم تحت مراقبت کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان اهر انتقال یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد