Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@23:45:36 GMT

عراق|دستگیری سه مسئول پشتیبانی داعش/ طرح الحشد الشعبی برای ماه محرم

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۰۴۰۲

عراق|دستگیری سه مسئول پشتیبانی داعش/ طرح الحشد الشعبی برای ماه محرم

‍‍‍‍‍‍

آژانس اطلاعات و تحقیقات فدرال عراق از دستگیری سه مسئول پشتیبانی گروه تروریستی داعش در استان صلاح الدین خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه، آژانس اطلاعات و تحقیقات فدرال عراق امروز در بیانیه ای اعلام کرد: بعد از دریافت اطلاعاتی مبنی بر فرار سه تروریست از استان کرکوک به استان صلاح الدین و پشتیبانی لجستیکی آنها از عناصر گروه تروریستی داعش در کوهستان حمرین، یک تیم ویژه امنیتی وارد عمل شده و این سه نفر را در منطقه العلم در استان صلاح الدین دستگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این بیانیه، سه فرد یاد شده براساس ماده 4 قانون مبارزه با تروریسم تحت تعقیب بودند. آنها به عضویت در داعش و شرکت در عملیات تروریستی علیه مردم و نیروهای امنیتی عراق اعتراف کردند و پرونده آنها برای سیر مراحل خود به دستگاه قضایی ارجاع شد.

عملیات مشترک ارتش و الحشد الشعبی در الانبار

نیروهای الحشد الشعبی و ارتش عراق عملیات مشترکی را در صحرای استان الانبار این کشور اجرا کردند.

این عملیات برای تفتیش و بازرسی مناطق صحرایی در استان الانبار اجرا شد و تا مناطق مجاور ناحیه ابوالجیر امتداد یافت.

طرح الحشد الشعبی برای ماه محرم

فرمانده محور شمال در الحشد الشعبی عراق نیز از تدوین طرحی امنیتی ویژه ماه محرم الحرام به منظور تامین امنیت زائران حسینی (ع) خبر داد.

یلماز النجار به سایت الحشد الشعبی گفت: محور شمال طرحی امنیتی را ویژه ماه محرم الحرام بنا به درخواست عملیات مرکزی الحشد تهیه کرده است.

وی افزود: این طرح درخصوص چگونگی تامین امنیت زائران و عزاداران در حسینیه ها و تکایا است.

انتهای پیام/

R7969/P/S8,90/CT10 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ شورای همکاری خلیج فارس بالاخره سکوت خود را شکست اما نه علیه امارات ! ۲ بولتون در وال استریت ژورنال: مکانیزم ماشه ارزش ریسک کردن ندارد ۳ امارات کاردار ایران را احضار کرد‎ ۴ روایت متفاوت سیاستمدار ایتالیایی از ایران ۵ رسانه قطری خبر داد: فشار آمریکا بر دولت عراق برای عدم واکنش به توافق امارات و رژیم اسرائیل ۶ سید حسن نصرالله امشب سخنرانی می‌کند ۷ ثبت مجوز ساخت اولین واکسن ویروس کرونا در چین ۸ عراق| بسته شدن ورودی‌های استان کربلا تا روز ۱۳ محرم مهمترین اخبار بین الملل مصاحبه| ناتالی توچی: رای شورای امنیت شکستی ویرانگر برای دیپلماسی دولت ترامپ بود گزارش| اتحادیه عرب؛ یک ماجرا دو برخورد چرا امارات عادی سازی رسمی روابط با رژیم اسرائیل را آغاز کرد؟۲- زیرساخت‌هایی که پنهانی ایجاد شد سوریه|دیدار دستیار ارشد ظریف با اسد / تاکید بر گسترش همکاری اقتصادی دوجانبه برای مقابله با آمریکا+عکس مهمترین اخبار تسنیم سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ تحلیلی بر یادداشت اخیر حجاریان/ تغییر راهبرد اصلاح‌طلبان برای ۱۴۰۰ و اقرار به انسداد رادیکالیسم؟ گزارش| اعلام آمادگی عجیب آخوندی برای ۱۴۰۰؛ لودریسم هم به انتخابات آمد! روحانی: کرونا بی‌اعتباری رسانه‌های بیگانه را روشن کرد مصاحبه| ناتالی توچی: رای شورای امنیت شکستی ویرانگر برای دیپلماسی دولت ترامپ بود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: الحشد الشعبی بین الملل ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران

سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران روز گذشته خبری را در خصوص نگهداری و توزیع قرص‌های غیر مجاز توسط یکی از قاچاقچیان معروف در منطقه تهرانپارس دریافت و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.

وی افزود: طی اقدامات انجام شده ماموران سازمان اطلاعات بلافاصله پس از دریافت خبر نسبت به صحت و سقم موضوع تحقیقات پلیسی انجام و مشخص شد متهم یکی از افراد با سابقه می‌باشد.

این مقام انتظامی به شناسایی دقیق مخفیگاه متهم و هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: در یک عملیات پلیسی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲۸ کیلوگرم قرص‌های غیر مجاز و ۱۸ لیتر شربت مخرب کشف و توقیف شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم پس از انتقال به مقر پلیس به جرم ارتکابی اعتراف و با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با قاچاقچیان که همواره قصد ورود مواد مخدر و دارو‌های ممنوعه و غیر مجاز به کشور را دارد برخورد جدی خواهد کرد.

منبع: پلیس

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بیست‌وهشتم نفت، فرصتی برای پشتیبانی از تولید داخل و دانش‌بنیان‌ها
  • رهایی گروگان۶ ساله و دستگیری ۲ آدم ربا با عملیات پلیس هرمزگان
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • ناسا هر ساعت تمام آلاینده‌های هوا را اندازه‌گیری می‌کند
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟