Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام احد آزادیخواه روز دوشنبه در نشست بررسی راهکارهای توسعه صنایع خرد و اشتغال روستایی شهرستان ملایر بیان کرد: در این راستا واحدهای نمایشگاهی مبلمان مستقر در شهرک صنعتی مبلمان حاجی آباد باید نسبت به تکمیل مدارک و ثبت در سامانه اقدام کنند.

وی با اشاره به مصوب شدن ناحیه صنعتی پوشاک در شهر ازندریان با موافقت معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری افزود: تجمیع این واحدها و کارگاه‌های خیاطی در قالب مجموعه صنفی، ارزش افزوده بالایی را برای این صنف به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس مجمع نمایندگان استان همدان ادامه داد: تاکنون ۲۰ هزار خیاطی که در سطح این شهرستان به حرفه خیاطی مشغول هستند، از هیچ‌گونه تسهیلاتی استفاده نکرده‌اند و بیمه آنها با مشکل مواجه است که باید بازنگری شود.

حجت الاسلام آزادیخواه افزود: ۲ شهرک گلخانه‌ای با مساحت ۶۸ و ۵۲ هکتار در این شهرستان در دست اجرا است که بخش عمده‌ای از شهرک ۶۸ هکتاری روستای گنبد واگذار شده و شهرک ۵۲ هکتاری را نیز سرمایه‌گذار کارآزموده بر عهده گرفته و مقدمات آن انجام شده است.

وی افزود: چنانچه این ۲ شهرک گلخانه‌ای اجرا شود، بدون شک معدل استان همدان در توسعه کشت گلخانه‌ای بالا می‌رود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی همچنین از بهره‌مند نشدن این شهرستان از مجتمع‌های آبرسانی روستایی استان ابراز گلایه کرد و گفت: از ۶۱ مجتمع آبرسانی روستایی استان، تنها یک مجتمع سهم ملایر با ۲۰۸ روستای دارای سکنه شده است.

حجت الاسلام آزادیخواه ادامه داد: این در حالیست که ۷۶ روستای این شهرستان از نظر آبرسانی محروم هستند و از این تعداد ۵۰ درصد آنها واجب است که زیر پوشش قرار گیرند.

وی خواستار اجرای مجتمع‌های آبرسانی سد کلان با ۳۵ روستای زیر پوشش و ترک غربی با ۱۵ روستای زیر پوشش شد و بیان کرد: با اجرای این ۲ مجتمع آبرسانی ۵۰ روستای ملایر از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند.

رییس مجمع نمایندگان استان همدان یادآور شد: در حوزه بهسازی و آسفالت روستایی در پنج سال گذشته به اندازه ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته کار انجام شد و این خدمات همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام آزادیخواه ادامه داد: راه روستایی حدود ۹ روستای ملایر به واسطه سیل سال گذشته و بارندگی به کلی آسیب دیدند که برای زیرسازی و آسفالت این راه‌ها نیاز به اختصاص سهمیه قیر است.

وی با بیان اینکه ملایر در حوزه‌های مختلف دارای روند توسعه‌ای است گفت: در حال حاضر چهار بانده محور سامن به بروجرد و ملایر_ آورزمان به نهاوند در دست اجرا است و با تکمیل راه‌آهن همدان به ملایر، ۲ خط ریلی را در این شهرستان به هم متصل می‌کند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری روز دوشنبه در سفر به ملایر، پس از افتتاح سه طرح در شهرک صنعتی مبلمان حاجی آباد، از واحدهای نمایشگاهی در این شهرک و بازار مبل ملایر بازدید کرد و یک واحد نمایشگاهی نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

همچنین معاون رییس جمهوری از مرکز تولید مرواربافی ملایر بازدید و با توسعه این مجموعه موافقت کرد.

برچسب‌ها محمد امید همدان تسهیلات ارزان قیمت ملایر اشتغال زایی نماینده مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد امید همدان تسهیلات ارزان قیمت ملایر اشتغال زایی نماینده مجلس شورای اسلامی محمد امید همدان تسهیلات ارزان قیمت ملایر اشتغال زایی نماینده مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار

جلسه بررسی مسائل شهرک صنعتی و ساماندهی و توسعه  با حضور میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان و مسئولین شهرستان انار در فرمانداری شهرستان برگزار شد .

در این نشست محسن صالحی فرماندار انار گفت: دویست هکتار زمین جهت نصب پنل خورشیدی در شهرک صنعتی اناراختصاص داده شده است و هزینه زمین جهت نصب پنل در اقساط ده ساله گرفته خواهد شد .

وی همچنین در خصوص اجرای این طرح در روستا‌ها گفت: زمین‌های اطراف روستا اگر ملی باشند واگذار می‌شوند و اگر ملی نباشند بوسیله جهاد کشاورزی در اسرع وقت جهت اجرای طرح پنل خورشیدی تغییر کاربری خواهد شد.

در شهرستان انار ۹۶۵کیلو وات پنل خورشیدی نصب گردیده و ۱۲۰۰کیلو وات در مرحله عقد قرارداد است.

در این جلسه مسائل مربوط به شهرک صنعتی شهرستان، ساماندهی و توسعه شهرک صنعتی شهرستان در حوزه پنل‌های خورشیدی بررسی و تصمیمات لازم صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی