Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:00:26 GMT

۴۴۱ واحد مسکونی مسکن مهر رشت تحویل شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۰۷۷۳

۴۴۱ واحد مسکونی مسکن مهر رشت تحویل شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد اکبرزاده شامگاه دوشنبه در جلسه شورای مسکن شهرستان رشت در فرمانداری افزود: تاکنون فاز ۱ و ۲ واحد مسکونی ثامن الائمه (ع) در مسکن مهر رشت به بهره برداری رسیده و تحویل شده است.

وی با بیان اینکه بقیه واحدهای مسکونی در فاز ۳ به تعداد ۱۸۶ واحد در حال ساخت است، اظهار داشت: این واحدها تاکنون از ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان بیان داشت: با توجه به اینکه واحدهای مسکن مهر باید تا پایان شهریور امسال به بهره برداری برسد  کار برای اتمام واحدهای یاد شده به سرعت در حال انجام است.

وی اظهار داشت: برای اتمام ۱۸۶ واحد در مسکن مهر رشت مجبور شدیم ۲ قرارداد به مبلغ یکصد و ۳۰ میلیارد ریال ببندیم ضمن اینکه پیش بینی شده تا یکصد و ۷۰ میلیارد ریال این رقم برسد.

وی با بیان اینکه مطالبات پیمانکار نیز از ما حدود ۸۵۰ میلیارد ریال است تصریح کرد: جامعه هدف این واحدها؛   وضعیت اقتصادی خوبی ندارد و همه از جوامع کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و سایر اقشار ضعیف که تحت پوشش هیچ نهادی نیستند می باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان خاطر نشان کرد: برای اتمام ۱۸۶ پروژه مسکن مهر نیازمند همکاری ویژه هستیم تا این واحدها هر چه سریعتر به اتمام برسد.

جلسه شورای مسکن شهرستان رشت شامگاه دوشنبه به ریاست علی فتح اللهی فرماندار این شهرستان برگزار شد.

برچسب‌ها رشت گیلان مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان مسکن رشت گیلان مسکن مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است

استاندار قم با اشاره به اینکه ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است، گفت: براساس آخرین استعلامات، استان قم رتبه اول ساخت مسکن در کشور را به خود اختصاص داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا 3 هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود 71 هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: 63 هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد  را به حدود 71 هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های  عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روزهای آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آن‌ها در استان تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان