Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@07:51:40 GMT

حال عمومی استاد شجریان کمی بهتر از دیروز است

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۰۹۳۰

حال عمومی استاد شجریان کمی بهتر از دیروز است

دکتر حسن عباسی شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه بیمار بستری در بخش مراقبت‌های ویژه هر لحظه ممکن است تغییر ناگهانی شرایط عمومی داشته باشد، افزود: استاد هنوز در قید حیات هستند.
وی با تاکید بر اینکه مریض بخش «آی‌سی‌یو» در اصل بیمار بسیار بدحال است، بیان کرد: علائم حیاتی استاد بالاتر از سطح مرگ مغزی است و از دوست‌داران ایشان می‌خواهیم با حضور در بیمارستان تمرکز کادر درمان را مختل نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا بابک حیدری اقدم، مدیرعامل بیمارستان جم تهران نیز امروز به خبرنگار ایرنا گفته بود که به زودی نمی‌توان استاد شجریان را از «آی سی یو» مرخص کرد زیرا شوک عفونی هنوز برطرف نشده و فشار وی با داروهای تقویت‌کننده بهتر شده است. 
استاد محمدرضا شجریان روز شنبه، ۲۵ مردادماه به علت افت سطح هوشیاری، افت فشار خون و شوک سپتیک در بخش «آی سی یو» بیمارستان جم تهران بستری شد.
وی بهمن سال گذشته نیز به علت بروز مجدد اختلال ریوی ناشی از بیماری قلبی در بیمارستان جم بستری شد و بامداد روز جمعه دوم اسفند ۹۸ «همایون شجریان» فرزند وی با انتشار تصویری از نمایشگر علایم حیاتی پدر از دوستداران وی رفع نگرانی کرد.
«خسرو آواز ایران» بار دیگر در پنجم فروردین سال جاری با حال عمومی مناسب از بیمارستان ترخیص شد و بر اساس اعلام هیات مدیره بیمارستان جم اقدامات درمانی وی زیر نظر پزشکان معالج در خارج از بیمارستان انجام گرفت.
استاد شجریان برجسته‌ترین هنرمند عرصه آواز و موسیقی سنتی کشور است و از وی با عنوان «خسرو آواز ایران» یاد می‌شود.
وی نوروز ۹۵ با انتشار ویدئویی ضمن تبریک سال نو، از ابتلای خود به بیماری سرطان خبر داد و پس از آن تاکنون تحت نظر پزشکان به مداوا مشغول است.
 

برچسب‌ها محمدرضا شجریان بیمارستان جم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدرضا شجریان بیمارستان جم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی محمدرضا شجریان بیمارستان جم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بیمارستان جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان

به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی،دندانپزشک و پزشک عمومی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، متخصص تغذیه، جراح عمومی،با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد.در این مراسم سردار باقری فرمانده سپاه لرستان هم حضور داشتند به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075308 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) علاقه قاری قرآن به شجریان و علیرضا قربانی
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید/ پرتره‌ای از استاد علی جهاندار 
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم