Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@16:22:24 GMT

زاهدی: فوتبال روی بدش را به ما نشان داده است

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۱۱۴۹

زاهدی: فوتبال روی بدش را به ما نشان داده است

مدافع آماده ماشین‌سازی می گوید این روزها فوتبال روی بدش را به ما نشان داده ولی پایان بدی در لیگ برتر نخواهیم داشت.

به گزارش "ورزش سه"، مسیح زاهدی در این فصل در تمام پست‌های دفاعی برای ماشین‌سازی به میدان رفته و در دربی تبریز نیز مدافعی بود که بیشتر از مهاجمان تیمش خلق موقعیت کرد. زاهدی درباره دیدار با تراکتور گفت: مقابل تراکتور بچه‌ها خیلی انگیزه داشتند و در مقابل تراکتوری‌ها هم خیلی با انگیزه بودند و خیلی خوب و با قدرت بازی می‌کردند و کیفیت آنها اگر در همه دیدارها اینگونه بود، الان با اختلاف بالای جدول بودند و دغدغه آسیایی نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بچه‌ها خیلی خوب فوتبال بازی کردند و تراکتور پُر مهره را خیلی خوب تحت فشار قرار دادند ولی یک اتفاق و لحظه‌ای غفلت موجب شد تا نتیجه را واگذار کنیم ولی ما می‌توانستیم حداقل یک امتیاز از این دیدار بگیریم و البته یک امتیاز هم در شرایط جدولی فرقی برای ما نداشت، اما می‌توانست از لحاظ روحی برای بازیکنان خوب باشد.

 

زاهدی در خصوص دیدار هفته پایانی لیگ با صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت تیم خوبی دارد ولی نه دغدغه ماندن دارد و نه دغدغه سهمیه و همین موضوع موجب می‌شود که آنها بدون استرس و خیلی راحت بازی کنند؛ ما هم چاره‌ای جز برد نداریم و باید در تبریز این تیم را شکست دهیم و کار با یک برد به پایان برسانیم.

مدافع آماده ماشین‌سازی در خصوص نتایج اخیر این تیم گفت: نمی‌خواهم منفی فکر کنم ولی در هفته‌های اخیر نتایج به‌دست آمده و اشتباهاتی که دیدیم واقعا روی بد فوتبال به ما بود و بدتر از این امکان نداشت رخ دهد ولی بچه‌ها مصمم هستند و اجازه نمی‌دهیم که این لیگ را با این بدی‌های فوتبال به پایان برسانیم؛ سه امتیاز را می‌گیریم، کار را با خوشی به پایان می‌رسانیم. بالاخره این لیگ طولانی و نحس به پایان می‌رسد و یک نفس راحت می‌کشیم.

 

ماشین سازی تبریز مسیح زاهدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز مسیح زاهدی ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلودیو براوو در پایان فصل رئال بتیس را ترک می‌کند

براوو در ۴۱ سالگی هم‌چنان تصمیمی برای خداحافظی از فوتبال ندارد

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، کلودیو براوو در پایان فصل جاری و همزمان با اتمام قراردادش با رئال بتیس، از این باشگاه جدا می‌شود. براوو که سابقه بازی برای بارسلونا، منچسترسیتی و رئال سوسیداد را نیز در کارنامه دارد، در تابستان ۲۰۲۰ با انتقالی آزاد راهی رئال بتیس شد و توانست با این تیم به قهرمانی جام حذفی اسپانیا در سال ۲۰۲۲ دست پیدا کند.

بر اساس خبرها، براووی ۴۱ ساله هم‌چنان تصمیمی برای بازگشت به فوتبال شیلی ندارد و می‌خواهد تا حد ممکن در سطوح بالاتر فوتبال دنیا به بازی ادامه دهد. 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • تلاش برای تحویل ۱۲ هزار کلاس درس تا پایان امسال
  • تکرار یک حسرت؛ هری کین در بایرن مونیخ هم جام نمی‌برد
  • امباپه سوال خبرنگار را بی‌جواب گذاشت
  • خط و نشان امنا برای قالیباف /ریاست بر مجلس به پایان می رسد؟
  • نخستین جشنواره دست سازه‌های آبی با معرفی آثار برتر پایان یافت
  • کلودیو براوو در پایان فصل رئال بتیس را ترک می‌کند
  • سازمان لیگ فوتبال با درآمد میلیاردی جرایم انضباطی چه می‌کند؟
  • مارکا: گل شهاب زاهدی شایسته بردن جایزه پوشکاش است
  • روزنامه اسپانیایی: گل شهاب زاهدی شایسته بردن جایزه پوشکاش است
  • به پایان عمر سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک می‌شویم‌