Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: قبل از هرچیزی از تمام ایرانی‌ها به خاطر رفتار مهربان با من تشکر می‌کنم. وقتی به ایران رسیدم فقط میل فوتبال داشتم.

او بیان کرد: لیگ ایران بسیار جذاب است و من تحت تاثیر تمامی هواداران قرار گرفتم و این موضوع به من انگیزه داد تا تمام تلاشم را به کار گیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم دیدگاه و طرز فکر من را متوجه شده اند.

دیاباته تصریح کرد: مهم‌ترین چیز برای من انسانیت است. انسانیت از فوتبال مهم‌تر است و همه قبل از هر کاری باید به هم احترام بگذارند. من یک انسانم و همه انسان‌ها جزو اعضای خانوانده من هستند.

مهاجم استقلال گفت: وقتی پیشنهاد استقلال را دریافت کردم از فوتبال ایران شناختی نداشتم.

او بیان کرد: دوست داشتم با آندره آ استراماچونی کار کنم که من را از قبل می‌شناخت و به من احترام می‌گذاشت. بعد رفتن استراماچونی، فرهاد مجیدی هم با من با احترام برخورد کرد.

دیاباته اظهار داشت: از تمامی هم تیمی هایم تشکر می‌کنم. رفتار آن‌ها با من خوب است و من از بازی در فوتبال ایران خوشحال هستم. رفتن استراماچونی ضربه بزرگی به من زد.

او گفت: من نگران استقلال بودم و از خودم می‌پرسدم چه کسی جایگزین او می‌شود. مربی دیگری به استقلال آمد که هم فرد خوبی است و هم دانش فوتبالی دارد.

دیاباته خاطرنشان کرد: تماشاگران هم در این مدت از من حمایت کردند. همیشه جایگزین بک مربی و بازیکن خوب شدن سخت است. ایرانی‌ها خیلی استراماچونی را دوست داشتند.

مهاجم استقلال گفت: از اینجا از فرهاد مجیدی تشکر می‌کنم که با وجود سختی‌ها آمد و به تیم کمک کرد. او شروع سختی در استقلال داشت.

او گفت: من خیلی سریع خودم را با محیط تطبیق می‌دهم. من ۲ ملیت آفریقایی و فرانسوی دارم، اما خیلی‌ها نمی‌دانند من ایرانی و بچه اکباتان هستم. خیلی از مردم ایران مثل فرزند خود نگران من بودند و من احساس نمی‌کنم که اینجا یک خارجی هستم.

دیاباته بیان کرد: من سیاه پوست هستم، اما خودم را ایرانی می‌دانم شاید در تیم ملی ایران هم بازی کردم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال روز: آینده علی خطیر در کجا رقم می‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، پس از برکناری علی خطیر از سمت خود در باشگاه استقلال، سوال مهمی که ممکن است برای بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال پیش بیاید، آینده مدیرعامل سابق آبی‌هاست، اینکه او آیا تمایل دارد تا مدتی را به استراحت بپردازد یا سریعا در لیگ برتر مشغول فعالیت شود؟

نام علی خطیر با جنجال‌های زیادی در فوتبال ایران همراه بوده است. درگیری با اوسیانو کروز، دستیار کی‌روش، پس از بازدید از ساختمان پک، سبب شد تا برای نخستین‌بار، نام خطیر مورد توجه قرار بگیرد. او سپس با حضور در پست معاون ورزشی استقلال در مرداد 97، بیش از قبل در کانون توجهات قرار گرفت.

خطیر در ادامه مسئولیت‌های دیگری در فوتبال ایران برعهده گرفت که یکی از مهم ترین‌های آنها، حضور در هیئت مدیره باشگاه تراکتور بود ولی او پس از مدتی، از سمت خود کناره‌گیری کرد و پس از حضور در کمیته تدوین مقررات فدراسیون، به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد.

حالا و با برکناری از سمت مدیرعاملی استقلال، باید دید که علی خطیر چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت. آیا او تصمیم می‌گیرد که مدتی را به استراحت بپردازد و یا اینکه در سمت جدیدی مشغول فعالیت خواهد شد؟ مدیر جوانی که آرزوهای زیادی با استقلال داشت ولی دوران حضور او روی نیمکت آبی‌ها بسیار کوتاه‌تر از چیزی بود که تصور می‌شد.

دیگر خبرها

  • سد اکباتان همدان در آستانه سر ریز شدن + فیلم | حجم ورودی آب به سد را ببینید
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد + ویدیو
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد
  • سوال روز: آینده علی خطیر در کجا رقم می‌خورد
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!