Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیونل مسی هر لحظه به قطع همکاری با بارسلونا نزدیک تر می شود. ساموئل اتوئو به شدت مخالف این موضوع است و به سران بارسلونا هشدار داد، لیونل مسی را نگه دارند.

ساموئل اتوئو در مصاحبه با TyC Sports گفت:

لازم است هر کاری انجام دهند تا تضمین شود که لیونل مسی، فوتبالش را در بارسلونا به پایان برساند. امیدوارم آنهایی که تصمیم می گیرند، فقط خوبی بارسلونا را بخواهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی را به اندازه فرزندم دوست دارم. همیشه بهترین ها را برای او می خواهم. مسی، خودِ بارسلونا است. اگر او برود، ما باید نام دیگری برای باشگاه انتخاب کنیم. بسیار خوش شانس هستیم که بهترین بازیکن تاریخ را در باشگاه خود داریم.

همچنین بخوانید: لیونل مسی به دنبال ترک بارسلونا؛ او درخواست خروج داده است / ادعای مارسلو بچلر لیونل مسی تصمیم خود را گرفته و خواهان ترک بارسلونا است / ادعای ال چیرینگیتو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۱۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی چند هفته قبل اعلام کرده بود که دیگر تصمیم برای ادامه همکاری با بارسلونا ندارد و هر اتفاقی هم که رخ دهد در انتهای فصل جاری نیمکت این تیم را ترک خواهد کرد و به دوران حضورش در بارسا به عنوان مربی پایان خواهد داد.

از همون زمان اعلام شد که خوان لاپورتا و دیگر مدیران باشگاه بارسلونا در تلاش هستند تا مربی جوان را از تصمیمی که گرفته منصرف کند و در نهایت موفق به انجام این کار شدند و او را راضی کردند که فصل آینده هم در سمت سرمربی این تیم حضور داشته باشد.

سرمربی و رئیس بارسلونا روز گذشته در نشست خبری این تصمیم را به صورت رسمی به خبرنگاران و هواداران این تیم اعلام کردند و تباس ساعاتی بعد در پاسخ به سوالی در این باره به رسانه‌ها گفت:«ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیمی است که این باشگاه گرفته است.

من روی چنین مسائلی تمرکز نمی‌کنم و به همین دلیل مهم نیست که آیا این اتفاق من را شگفت زده کرده است یا نه. در جایگاهی نیستم که درباره مربیان و کارهایی که انجام می‌دهند صحبت کنم. اگر لاپورتا معتقد است که این تصمیمی درست برای بارسلوناست و ژاوی خوشحال است، پس این بهترین تصمیم برای بارسا خواهد بود اما من نمی‌توانم در این باره نظر بدهم.»

دیگر خبرها

  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا