Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@00:24:45 GMT

انتقال مالکیت باشگاه رم به فردکین نهایی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۱۳۵۸

انتقال مالکیت باشگاه رم به فردکین نهایی شد

‍‍‍‍‍‍

با ورود مالک جدید باشگاه رم، دوران مالکیت جیمز پالوتا بر تیم قرمزپوش پایتخت ایتالیا به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دن فردکین به صورت رسمی مالک باشگاه رم شد و به این ترتیب دوران مالکیت جیمز پالوتا بر این باشگاه خاتمه یافت.

فردکین که یک میلیارد آمریکایی که در حوزه‌های سرگرمی، تفریحات و ورزش سرمایه‌گذاری می‌کند از 10 ماه پیش مذاکرات خود را برای خرید سهام پالوتا آغاز کرده بود و با اینکه دو پیشنهاد قبلی‌اش رد شده بود در نهایت توانست 86.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 درصد از سهام باشگاه که در اختیار پالوتا بود را خریداری کند و به مالک این باشگاه تبدیل شود. قرار است گروه فردکین 13.4 درصد باقی مانده از سهام باشگاه که در سهامی عادی در اختیار عموم مردم است را هم خریداری کند.

روند مذاکرات فردکین و پالوتا در ایام بحران کرونا در ایتالیا متوقف شده بود و با اینکه حتی در یک مقطع اعلام شد که فردکین دیگر به سراغ جالوروسی نخواهد رفت، این اتفاق رخ داد و این مرد آمریکایی با سرمایه‌گذاری در حدود 591 میلیون یورو که پرداخت بدهی‌های باشگاه را هم شامل می‌شود، این باشگاه را خرید.

پیشنهاد دوم فردکین با وعده‌‌هایی جدید برای خرید رُم

 

پالوتا هشت سال پیش باشگاه رم را خرید اگرچه او از سال 2011 جزو سهامداران این باشگاه بود.

طبق اعلام گروه فردکین، تا زمان تعیین هیئت مدیره جدید، گیدو فینگا همچنان به عنوان مدیر اجرایی به فعالیتش ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سری A رم بیشتر بخوانید... انتقال مالکیت در باشگاه رم منتفی شد؛ جایگاه پالوتا حفظ می‌شود توتی: تا پالوتا مالک باشد دیگر به رم برنمی‌گردم حتی به خاطر پسرم/ نمی‌خواستم بازنشسته شوم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... انتقال مالکیت در باشگاه رم منتفی شد؛ جایگاه پالوتا حفظ می‌شود توتی: تا پالوتا مالک باشد دیگر به رم برنمی‌گردم حتی به خاطر پسرم/ نمی‌خواستم بازنشسته شوم واژه های کاربردی مرتبط سری A رم پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ رأی فیفا صادر شد؛ محکومیت سنگین و تاریخی فدراسیون فوتبال در ماجرای ویلموتس ۲ بازگشت مدد جباری به استقلال پس از نشست با سعادتمند ۳ بیانیه تند باشگاه مس کرمان پس از بازماندن از صعود به لیگ برتر ۴ واکنش بازیکنان استقلال به حواشی اخیر ۵ اصفهانیان: نمی‌دانم وکلای فدراسیون در پرونده ویلموتس چگونه دفاع کرده‌اند/ باید حرکتی کنیم تا حق و حقوق کشور ضایع نشود ۶ بیانیه وکلای ایرانی پرونده ویلموتس: رأی فیفا ناعادلانه است/ به CAS شکایت می‌کنیم ۷ گزارش تمرین استقلال| غیبت بازیکنان ترکیب اصلی و پا به توپ شدن مجیدی ۸ جلسه انضباطی بازیکنان خاطی استقلال برگزار شد/ اعلام رأی دانشگر و باقری در هفته آینده مهمترین اخبار ورزشی اصفهانیان: نمی‌دانم وکلای فدراسیون در پرونده ویلموتس چگونه دفاع کرده‌اند/ باید حرکتی کنیم تا حق و حقوق کشور ضایع نشود رأی فیفا صادر شد؛ محکومیت سنگین و تاریخی فدراسیون فوتبال در ماجرای ویلموتس همدانی: تصمیم مجیدی برای اخراج دانشگر و باقری شجاعانه بود/ اگر بازیکن‌سالاری باشد، باید فاتحه استقلال را بخوانند پاشازاده: نشان دادم زمانی که هیچ امیدی نیست، می‌توانم تیم را بالا بیاورم/ نمی‌خواهم بازی با استقلال را شخصی کنم مهمترین اخبار تسنیم سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ زالی: استمرار محدودیت و دورکاری در تهران تا اواسط شهریور ضروری است تحلیلی بر یادداشت اخیر حجاریان/ تغییر راهبرد اصلاح‌طلبان برای ۱۴۰۰ و اقرار به انسداد رادیکالیسم؟ گزارش| اعلام آمادگی عجیب آخوندی برای ۱۴۰۰؛ لودریسم هم به انتخابات آمد! احتمال شکایت ۷ ایالت آمریکا از دولت ترامپ به دلیل سنگ‌اندازی در مسیر برگزاری انتخابات پستی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A رم سری A رم باشگاه رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 

آفتاب‌‌نیوز :

فرشید باقری هم یکی از بازیکنان مس رفسنجان به شمار می‌رود که با حضور محرم نویدکیا توانسته به روز‌های اوج خود برگردد و پس از چند حضور تاثیرگذار سرانجام در مصاف دربی کرمان پایش به گلزنی هم باز شد. نمایش باقری در این هفته‌ها هواداران استقلال را به یاد نمایش‌های این تیم در قبلی قم انداخته که در ادامه به استقلال پیوست، اما در استقلال نتوانست به چیزی که در ذهن داشت دست پیدا کند. 

مس رفسنجان با محرم نویدکیا در ۱۱ بازی قبلی خودش در لیگ و جام حذفی ۱۷ گل به ثمر رسانده که هیچ‌کدام به صورت مستقیم از روی نقطه کرنر به دست نیامده بود، تا اینکه در نیمه دوم بازی مقابل گل‌گهر در دربی کرمان که با تساوی یک بر سم تمام شد، هافبک دفاعی جنگنده نارنجی‌پوشان رفسنجانی ارسال دقیق سعید واسعی دیگر ستاره این روز‌های تیم نویدکیا را به گل تبدیل کرد.

البته خبر بدی هم در این مسابقه به کادر فنی مس از زمین مخابره شد و فرشید باقری در دقیقه ۹۰ با دریافت کارت زرد چهار اخطاره شد تا بازی بعدی تیمش مقابل صنعت نفت در آبادان را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • مدیرعامل آینده باشگاه استقلال مشخص شد؟
  • پاسخ به مهم‌ترین پرسش هواداران استقلال؛ مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • مدیرعامل پرخرج اما قهرمان در راه استقلال؟ | چه کسی جایگزین خطیر می‌شود؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد؟
  • انتخاب جانشین خطیر، مهم‌ترین ابهام در استقلال
  • مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال