Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@07:54:43 GMT

بیانیه باشگاه سپیدرود پس از سقوط به لیگ دسته دوم

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۱۳۶۶

بیانیه باشگاه سپیدرود پس از سقوط به لیگ دسته دوم

‍‍‍‍‍‍

باشگاه سپیدرود رشت پس از سقوط به لیگ دسته دوم بیانیه‌ای را منتشر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه سپیدرود رشت پس از سقوط به لیگ دسته دوم بیانیه‌ای را به شرح زیر منتشر کرد:

«به خاطر یک میخ نعلی افتاد
در پی نعل، اسبی افتاد
و سپس
سوار افتاد
به خاطر افتادن سوار جنگی شکست خورد
با شکست در جنگ، مملکتی نابود شد
و همه این ها به خاطر کسی بود که میخ را خوب نکوبیده بود”

تیم فوتبال سپیدرود در سالی که به دلیل روی حوادث منحصر به فرد که شوربختانه اکثرشان تلخ بود و تا همیشه در یادها باقی می ماند، به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون هیچ حرف و توجیه اضافه ای مدیریت باشگاه سپیدرود رشت، از خانواده بزرگ سپیدرود و به ویژه هواداران پرشمار و پرشور این تیم به دلیل روی دادن این اتفاق تلخ عذرخواهی کرده و در این غمگین ترین روزها امیدوار است که تلخی های این سقوط غیر قابل وصف، چراغی باشد برای روزهای روشن آینده.

سپیدرود در تاریخ پر فراز و نشیبش روزهای سخت و دشوار کم نداشته است و اگر تا امروز پایدار بوده است به حرمت نفس حقی است که از ابتدای تاسیسش در کالبد این تیم دمیده شد و با کلید واژه اتحاد و همدلی توانسته از توفان های سهمگین گذر کند.

تیمی که در ابتدای فصل زیر تیغ بی مالکیتی و دلهره انحلال با همت و تلاش دوستداران سپیدرود راهی مسابقات شد همواره سایه شوم بی کسی و مشکلات کمرشکن برجای مانده از گذشته را به دوش کشید و عدم تعیین تکلیف بحث مالکیت همچون زنجیری تا امروز مانع از برنامه ریزی های بلند مدت و ساختاری شده است و از تمامی مسئولین ذی ربط درخواست می شود تا برای برطرف کردن این مشکلات به یاری قدیمی ترین تیم فوتبال گیلان بشتابند.

در پایان ضمن قبول مسئولیت و دلجویی دوباره بایت این سقوط تاکید می شود که برای بازگشت سریع به سطح بالای فوتبال ایران و کمک به پر آب شدن رودخروشان گیلان زمین زمان بسیار اندک است و اگر فریاد رسی نیاید ممکن است خدای نکرده اتفاقاتی فاجعه بار تر و شاید غیر قابل جبرانی روی دهد.

با اندکی توجه و نگاه ویژه مطمئن باشید که سپیدرود بزرگ با کمک و حمایت مسئولین و عاشقان پرتعدادش خیلی زود می تواند دوباره بزرگی از نو آغاز کند و به آنچه که شایسته اش هست دست یابد.

باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت»

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال سپیدرود رشت بیشتر بخوانید... جشن قهرمانی مس رفسنجان در لیگ دسته اول فوتبال برگزار شد لیگ دسته اول فوتبال| صعود آلومینیوم اراک به لیگ برتر؛ مس کرمان یک گل کم آورد/ سقوط نیروی زمینی به لیگ دسته دوم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جشن قهرمانی مس رفسنجان در لیگ دسته اول فوتبال برگزار شد لیگ دسته اول فوتبال| صعود آلومینیوم اراک به لیگ برتر؛ مس کرمان یک گل کم آورد/ سقوط نیروی زمینی به لیگ دسته دوم واژه های کاربردی مرتبط فوتبال سپیدرود رشت پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ رأی فیفا صادر شد؛ محکومیت سنگین و تاریخی فدراسیون فوتبال در ماجرای ویلموتس ۲ بازگشت مدد جباری به استقلال پس از نشست با سعادتمند ۳ بیانیه تند باشگاه مس کرمان پس از بازماندن از صعود به لیگ برتر ۴ واکنش بازیکنان استقلال به حواشی اخیر ۵ اصفهانیان: نمی‌دانم وکلای فدراسیون در پرونده ویلموتس چگونه دفاع کرده‌اند/ باید حرکتی کنیم تا حق و حقوق کشور ضایع نشود ۶ بیانیه وکلای ایرانی پرونده ویلموتس: رأی فیفا ناعادلانه است/ به CAS شکایت می‌کنیم ۷ گزارش تمرین استقلال| غیبت بازیکنان ترکیب اصلی و پا به توپ شدن مجیدی ۸ جلسه انضباطی بازیکنان خاطی استقلال برگزار شد/ اعلام رأی دانشگر و باقری در هفته آینده مهمترین اخبار ورزشی اصفهانیان: نمی‌دانم وکلای فدراسیون در پرونده ویلموتس چگونه دفاع کرده‌اند/ باید حرکتی کنیم تا حق و حقوق کشور ضایع نشود رأی فیفا صادر شد؛ محکومیت سنگین و تاریخی فدراسیون فوتبال در ماجرای ویلموتس همدانی: تصمیم مجیدی برای اخراج دانشگر و باقری شجاعانه بود/ اگر بازیکن‌سالاری باشد، باید فاتحه استقلال را بخوانند پاشازاده: نشان دادم زمانی که هیچ امیدی نیست، می‌توانم تیم را بالا بیاورم/ نمی‌خواهم بازی با استقلال را شخصی کنم مهمترین اخبار تسنیم سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ زالی: استمرار محدودیت و دورکاری در تهران تا اواسط شهریور ضروری است تحلیلی بر یادداشت اخیر حجاریان/ تغییر راهبرد اصلاح‌طلبان برای ۱۴۰۰ و اقرار به انسداد رادیکالیسم؟ گزارش| اعلام آمادگی عجیب آخوندی برای ۱۴۰۰؛ لودریسم هم به انتخابات آمد! احتمال شکایت ۷ ایالت آمریکا از دولت ترامپ به دلیل سنگ‌اندازی در مسیر برگزاری انتخابات پستی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال سپیدرود رشت فوتبال سپیدرود رشت لیگ دسته اول فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه سپیدرود سپیدرود رشت ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۱۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)

چند سال پیش قانونی در ایتالیا تصویب شد که به باشگاه های فوتبال اجازه می‌داد برای خرید بازیکنان و ستارگان خارجی دست بازتری در هزینه کردن داشته باشند، اما این قانون از ابتدای سال 2024 لغو شده است و باید دید آیا فعل و انفعال، بر کیفیت و نتیجه گیری تیم های ایتالیایی در سال های پیش رو تاثیری خواهد داشت یا خیر.

 

چند سال پیش قانونی در ایتالیا تصویب شد که به باشگاه های فوتبال اجازه می‌داد برای خرید بازیکنان و ستارگان خارجی دست بازتری در هزینه کردن داشته باشند. یکی از نتایج ملموس این قانون، عملکرد بسیار خوب ایتالیایی ها در میادین اروپایی بود، به طوری که نمایندگان این کشور در 4 سال اخیر، چهار فینال اروپایی را تجربه کرده اند. با این وجود، این قانون از ابتدای سال 2024 لغو شده است و باید دید آیا این فعل و انفعال، بر کیفیت و نتیجه گیری تیم های ایتالیایی در سال های پیش رو تاثیری خواهد داشت یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست