Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق نامه‌ای که از سوی فدراسیون فوتبال به چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ارسال شده، نمایندگان ایران باید همگی در یک هتل چهار ستاره واقع در دوحه مستقر شوند و مشخص نیست که این نامه دستور AFC است یا فدراسیون فوتبال این موضوع را به باشگاه‌ها اجبار کرده است.

 به گزارش ایسنا، چندی پیش بود که احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در اظهاراتی خبر از رزرو هتل ۵ ستاره در دوحه برای اسکان تیمش جهت ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینحال طی نامه‌ای که فدراسیون فوتبال ایران به باشگاه استقلال ارسال کرده، به این باشگاه اعلام شده که همه باشگاه‌های ایرانی باید در هتل ازدان پلاس که هتلی چهار ستاره است، مستقر شوند.

این درحالی است که باشگاه استقلال بعد از مذاکره با هتل موندریال، روی گرفتن ۲۵ اتاق دو تخته و ۸ اتاق یک تخته به همراه سه وعده غذایی، نیم چاشت و میوه با رقم ۱۰۸ هزار دلار تا پایان حضور در قطر توافق کرده بود و حالا فدراسیون فوتبال ایران به باشگاه استقلال گفته که باید با سه تیم دیگر ایرانی در یک هتل قرار بگیرد و تنها ۱۱ اتاق تک تخت خوابه به همراه ۹ اتاق دو تخته در اختیار استقلال قرار می‌گیرد و هزینه اتاق‌های اضافه جداگانه حساب می‌شود. 

این نامه فدراسیون فوتبال به نمایندگان ایران در آسیا از چند جهت عجیب به نظر می‌رسد. اول اینکه طبق نامه ارسالی AFC به باشگاه‌ها، این نهاد مبلغ صد هزار دلار به عنوان کمک هزینه اسکان و ۶۰ هزار دلار را به عنوان کمک هزینه پرواز به دوحه برای همه تیم‌ها در نظر گرفته و در صورت هزینه کمتر از سوی باشگاه‌ها پولی به حساب آن‌ها واریز نخواهد شد.

دوم اینکه مشخص نیست که حضور تیم‌های ایرانی در یک هتل چهار ستاره با تعداد اتاق‌های کمتر و امکاناتی پایینتر که هزینه‌اش بسیار کمتر از هتل پنج ستاره است، با دستور AFC بوده یا نظر مدیران فدراسیون فوتبال؟ چراکه در نامه ارسالی از سوی فدراسیون فوتبال به باشگاه استقلال، فقط یک صفحه از متنی ۶ صفحه‌ای ارسال شده است و پس و پیش این نامه مشخص نیست.

تصویری از نامه ارسالی از سوی فدراسیون فوتبال به ۴ باشگاه ایرانی در لیگ قهرمانان
این نامه تنها یک صفحه از ۶ صفحه‌ای است که از سوی AFC به فدراسیون ارسال شده است

 سومین نکته این است که باشگاه استقلال طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال به این نکته اشاره کرده که وقتی ما به تفاوت کمک AFC قرار نیست به باشگاه‌ها داده شود، دلیل حضور همزمان تیم‌های ایرانی در یک هتل چهار ستاره چیست و آیا این موضوع به کرامت تیم‌های ایرانی و شان آن‌ها در مجامع بین‌المللی آسیبی نمی‌رساند؟ که این نامه هنوز از سوی فدراسیون فوتبال بی جواب مانده است.

پیگیری خبرنگار ایسنا از مسئولان باشگاه استقلال مشخص کرد که هنوز فدراسیون فوتبال پاسخی به این نامه نداده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال شهرخودرو تيم فوتبال سپاهان تيم فوتبال پرسپوليس فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا ليگ قهرمانان آسيا سوی فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال چهار ستاره باشگاه ها یک هتل تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۱۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

بعد از مذاکره باشگاه فولاد خوزستان با فدراسیون فوتبال، زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی تغییر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی به دلیل اظهارات خود بعد از بازی آلومینیوم اراک- فولاد خوزستان، به کمیته انضباطی فراخوانده شد. فدراسیون فوتبال این خبر را در ساعت پایانی روز 12 اردیبهشت 1403 اعلام کرد. این در حالی است که او همان شب به همراه تیم خوزستانی از اراک به خوزستان بازگشت.  روزهای بعد از این با تعطیلات و ایام آخر هفته همزمان شد. ضمن اینکه شاگردان ویسی در روز هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از هفته بیست و ششم لیگ باید مقابل تراکتور بگیرند.

ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد

با توجه به حساسیت مسابقه و جایگاه نماینده خوزستان در جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور همچنین دوری مسیر، باشگاه فولاد با فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی مذاکراتی انجام داد. بعد از انجام این مذکرات مقرر شد که ویسی بعد از بازی حساس هفته بیست و ششم لیگ با تعیین تاریخ جدید رسیدگی توسط کمیته انضباطی به این مرجع قضایی فوتبال رسیدگی کند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ویسی را به علت نقض ماده 71 مقررات انضباطی فراخوانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)