Web Analytics Made Easy - Statcounter

دنور ناگتس در اولین دیدار پلی آف 2020 لیگ NBA، در اوورتایم از سد یوتا جز گذشت.

در اولین دیدار از پلی آف 2020 لیگ NBA، دنور ناگتس در دیداری دشوار که به اوورتایم رفت، موفق به شکست یوتا جز شد.

به گزارش طرفداری، پلی آف این فصل با پیروزی 125-135 دنور ناگتس برابر یوتا جز شروع شد. در دیداری جذاب و تماشایی که دقایق پایانی آن هر بسکتبال دوستی را میخکوب می کرد، دنور ناگتس در اوورتایم از سد یوتا جز گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی نسبتا برابر دنبال می شد و اختلاف هایی که ناگتس به وجود می آورد را یوتا به لطف داناوان میچل جبران می کرد تا درنهایت در کوارتر سوم یوتا توانست جلو بیافتد اما این بار نوبت جمال ماری بود تا هنرنمایی کند و نگذارد که تیمش پلی آف را با شکست شروع کند. سرانجام وقت قانونی بازی با از دست دادن موقعیت نیکولا یوکیچ، به اوورتایم کشیده شد. در اوورتایم بار دیگر عملکرد خوب ماری ادامه داشت و پرتاب های متوالی او کار را تمام کرد. 

این بازی اما با دوئل به یادماندنی داناوان میچل و جمال ماری در ذهن ها باقی خواهد ماند. داناوان میچل 57 امتیاز کسب کرد و بهترین عملکرد ممکن را به نمایش گذاشت. 57 امتیاز میچل، علاوه بر اینکه بیشترین امتیاز دوران حرفه ای او در یک بازی بود، بیشترین امتیازی بود که یک بازیکن یوتا جز در پلی آف کسب می کند و همچنین بعد از 63 مایکل جردن و 61 الجین بیلر، بیشترین امتیاز در یک بازی پلی آف نیز بود. میچل علاوه بر این، توانست 9 ریباند و 7 اسیست نیز به ثبت برساند. بعد از میچل، جو اینگلز با 19 امتیاز، بیشترین امتیاز یوتا را به دست آورد. در طرف دیگر، جمال ماری که اگر پرتاب هایش در پایان کوارتر چهارم و اوورتایم نبود، احتمالا دنور شکست خورده بود، با کسب 36 امتیاز، اکنون بعد از دیوید تامپسن، جوان ترین بازیکن تاریخ فرنچایز ناگتس است که در یک بازی پلی آف حداقل 35 امتیاز کسب می کند. ماری در 5 دقیقه آخر کوارتر چهارم و اوورتایم، 20 امتیاز کسب کرد. نیکولا یوکیچ هم بازی را با کسب 29 امتیاز و 10 ریباند به پایان رساند.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم اوورتایم مجموع دنور ناگتس 31 28 19 37 20 135 یوتا جز 25 27 31 32 10 125 آمار بازی تیم پرتاب منطقه‌ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست بلاک توپ‌ربایی ترن اور دنور ناگتس 51.6% 53.7%

83.3%

41 23 6 10 11 یوتا جز 47.4% 34.0% 73.9% 52 18 4 6 15 بیشتر بخوانید:

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

بسکتبال NBA | بازی های پلی آف فصل 2019/20 مشخص شدند؛ رویارویی راسل وستبروک و کریس پال مقابل تیم های سابق شان

راسل وستبروک اولین بازی هیوستون راکتس در پلی آف NBA را از دست داد

مصدومیت راجان راندو بهبود یافته و این بازیکن لس آنجلس لیکرز را در پلی آف NBA همراهی خواهد کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بیشترین امتیاز داناوان میچل دنور ناگتس یک بازی یوتا جز پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: در نیمه دوم خوب نبودیم و حتی می‌توان گفت اصلا بازی نکردیم، پیروزی غیر ممکن شد و به بازیکنان استراحت دادیم.

مهران حاتمی پس از شکست تیمش برابر طبیعت تهران در دیدار نخست مرحله نیمه‌نهایی اظهار کرد: در نیمه دوم خوب نبودیم و اواخر کوارتر به نتیجه رسیدیم که به بازیکنان خود استراحت دهیم، چون می‌دانستیم امکان بازگشت به بازی وجود ندارد.

‌وی افزود: می‌توان گفت در نیمه دوم اصلا بسکتبال بازی نکردیم، اشکالات زیادی داشتیم که باید روی آن تمرکز کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم. 

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن تاکید کرد: دوشنبه روز دیگری خواهد بود و نمایش بهتری خواهیم داشت. 

سینا فتحی، مربی تیم بسکتبال طبیعت تهران نیز پس از پیروزی مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: نیمه اول تمرکز کمتری روی بازی داشتیم، هم در دفاع و هم در حمله این شرایط وجود داشت، حتی در کوارتر نخست که بازی را بردیم به این دلیل بود که ذوب‌آهن از موقعیت‌های خود استفاده نکرد. 

او ادامه داد: در نیمه دوم خیلی آماده بودیم و تمرکز کافی وجود داشت، در مرحله قبل ۵ بازی انجام دادیم و فشار زیادی بر روی تیم وجود داشت اما خوشحالم توانستیم به بازی برگردیم و برنده شویم. 

فتحی تصریح کرد: ما در مرحله قبل در حالی‌ موفق به صعود شدیم که بازی نخست را باخته بودیم، بنابراین برد اول ما در این مرحله با وجود این که بسیار روحیه‌بخش است اما نمی‌تواند تضمین‌کننده صعود باشد. 

مربی تیم طبیعت گفت: باید در بازی‌های بعدی نیز نمایش خوبی را ارائه دهیم، دو تیم در سطحی هستند که بازی در خانه یا خارج از خانه به اندازه‌ای که تصور می‌شود بر روی نتیجه اثرگذار نیست.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • تساوی تیم بسگتبال ذوب‌آهن با طبیعت
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • بسکتبال NBA | دوراهی لیکرز، زنده ماندن یا حذف تحقیرآمیز؟
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند