Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران نسبت به عدم اجرای پروتکل‌های بهداشتی در اغذیه‌فروشان سی تیر هشدار داد. تاریخ انتشار: 02:30 - 28 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۷۷۲۶

ناهید خداکرمی در گفت‌وگو با میزان به سوالی در خصوص بازگشایی اغذیه فروشان گذر سی تیر در شرایط کرونا بدون رعایت ضوابط پروتکل‌های بهداشتی پاسخ داد و گفت: در ابتدا باید به این مساله اشاره کرد که در مکان‌های باز مانند خیابان‌ها، پارک‌ها خیلی برای ما خطرناک نیستند چراکه محل عبور هستند و در فضای باز این فعالیت‌ها انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با تاکید بر اینکه این اغذیه فروشان باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: اگر فردی یا دستفروشی در این منطقه از ماسک استفاده نکرده باشد و پروتکل‌های را رعایت نکرده باشد، همه وظیفه داریم که باید به نسبت به این مساله تذکر دهیم و حتی توصیه ما به شهرداری مناطق این است که اگر بتوانند با شهرداری‌های مناطق خود به توافق برسند و در فضای باز از مشتریان خود پذیرایی کنند.

بیشتر بخوانید: استمرار کرونا و اغذیه فروشان خیابانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند!

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در این شرایط حتما از سوی کمیته سلامت برای بررسی ضوابط پروتکل‌های بهداشتی در گذر سی تیر تیمی را برای بازدید اعزام کرده و احیانا اگر مغایر با پروتکل‌ها رفتاری مشاهده شود، قطعا مراکزی که در این زمینه مسئول هستند و باید پاسخگو باشند، گزارش می‌دهیم تا به این مساله رسیدگی شود.

خداکرمی تصریح کرد: بازگشایی رستوران‌ها و مراکز تفریحی هیچ کدام در اختیار شورای شهر تهران و شهرداری نیست و وقتی فعالیت‌ها بلامانع اعلام می‌شود، طبیعتا این افراد هم حق دارند که با رعایت ضوابط و پروتکل‌های کرونایی به تامین معیشت خود بپردازند.

وی ادامه داد: اگر ستاد ملی مقابله با کرونای تهران دستورالعمل و مصوبه را در این خصوص به شهرداری تهران ابلاغ کنند حتما این مساله اجرا می‌شود در غیر اینصورت وقتی رستوران‌ها و دکه‌ها باز هستند، وضعیت فعالیت این افراد هم به مانند آن‌هاست.

خداکرمی خاطرنشان کرد: با این وجود باید دقت کافی انجام شود که پروتکل‌های بهداشتی در این اغذیه فروشی‌ها باید رعایت شود و ما حتما با شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران و شرکت شهربان صحبت می‌کنیم که نظارت مجددی بر این مساله انجام شود و از سوی کمیته سلامت شورای شهر هم برای بازدید و نظارتی را انجام می‌دهیم که اگر مغایرتی با پروتکل‌های کرونایی وجود داشته باشد، تذکر داده شود.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: هرچند همه شهروندان باید خودشان از خانواده و شهروندان دیگر حفاظت کنند و طبق پروتکل‌هایی که اکنون بر شستن دست‌ها و استفاده از ماسک تاکید می‌شود، پایبند باشند چراکه نمی‌توان برای هر نفر از شهروندان تهرانی مامور گذاشت و همه باید فاصله اجتماعی را در صف‌های مختلف رعایت کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خیابان سی تیر کرونا پروتکل های بهداشتی اغذیه فروشان پروتکل ها شورای شهر شهر تهران سی تیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن

معاون وزیر خارجه یمن ضمن دادن هشدار به واشنگتن گفت که یمنی‌ها از طرح‌های متجاوزانه آمریکا مطلع هستند.

به گزارش ایسنا، حسین العزی، معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن در صفحه کاربری خود در شبکه ایکس نوشت که یمن از طرح‌های متجاوزانه آمریکا علیه این کشور مطلع است و مسؤولیت پیامدهای حماقت احتمالی برعهده واشنگتن خواهد بود.

این مقام یمنی به آمریکا هشدار داد: اگر اقدامات متجاوزانه علیه ما انجام دهید حتی یک راه امن در منطقه پیدا نخواهید کرد و منافع شما هدف دائمی تمام آزادی‌خواهان خواهد بود.

وی نوشت: من به عنوان یک صلح طلب، آمریکا را نصیحت می‌کنم که به رویکردهای خصمانه خود پایان دهد قبل از اینکه افکار و ایده‌های شکست‌خورده این کشور را به سمت جهنم طولانی‌مدت بکشاند.

پیشتر سخنگوی نیروهای مسلح یمن اخیرا اعلام کرد پدافند هوایی این کشور یک فروند پهپاد آمریکایی ام‌کیو-۹ را که در حال انجام فعالیت خصمانه در آسمان استان صعده بود، با موشک مناسب سرنگون کرده است.

«یحیی سریع» افزود نیروی دریایی یمن‌ همچنین یک نفتکش انگلیسی با نام Andromeda Star را با موشک در دریای سرخ هدف قرار داده است.

وی تاکید کرد که هدف گیری با تعدادی موشک مناسب دریایی انجام شده که منجر به اصابت مستقیم شده است.

سریع تاکید کرد عملیات‌های نظامی ارتش یمن تا زمان پایان محاصره و جنگ علیه غزه ادامه خواهد یافت.

پیش از این یک مقام آمریکایی گفته بود یک پهپاد «ام‌کیو-۹ در سواحل یمن ساقط شده و تحقیقاتی در این‌باره درحال انجام است.

طبق گزارش شبکه آمریکایی ای‌بی‌سی، سه پهپاد از این نوع، از ماه نوامبر ۲۰۲۳ تاکنون در یمن ساقط شده‌اند که ارزش هر کدام از این پهپادها حدود ۳۰ میلیون دلار برآورد شده است.

سریع حدود ۲ هفته پیش اعلام کرد که نیروی دریایی ارتش به عنوان یاری به مردم فلسطین و در پاسخ به تجاوزات آمریکا و انگلیس چهار عملیات نظامی در خلیج عدن با پهپادها و موشک‌های مناسب انجام داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار برای پرهیز از مصرف قارچ در طبیعت
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم