Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه قهرمانی و ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: مسئولیت قرارداد مربیان با فدراسیون‌ها است و وزارت ورزش دخالتی در این موضوع ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی علی نژاد درباره رأی فیفا در پرونده مارک ویلموتس و محکومیت فدراسیون فوتبال به پرداخت غرامت بیش از 6 میلیون یورویی به این مربی، گفت: اتفاقی که افتاده باعث ناراحتی و تأسف همه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توقعی که وزارت ورزش از فدراسیون فوتبال دارد این است که با تقویت تیم حقوقی و وکلا با جدیت مسیر پرونده در دادگاه ‌CAS را پیگیری کنند و اگر لازم شد در دادگاه سوئیس هم این پرونده پیگیری شود تا حقی از ورزش ایران ضایع نشود.

وی که میهمان تلفنی برنامه فوتبال برتر شبکه سه سیما بود در خصوص اینکه مجلس شورای اسلامی وزارت ورزش را مسبب پرونده ویلموتس می داند، گفت: شاید دوستان روابط بین وزارت ورزش و فدراسیون‌ها را ندانند. هیچ نوع دخالتی از سوی وزارت ورزش در امور فدراسیون ها نمی تواند صورت گیرد، به ویژه در فدراسیون فوتبال، چون هم اساسنامه فدراسیون این اجازه را نمی‌دهد و هم فیفا محدودیت زیادی ایجاد کرده است. مسئولیت بستن قرارداد به عهده فدراسیون‌ها است و در پرونده ویلموتس هم دقیقاً همینطور بوده است.

معاون توسعه قهرمانی و ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در واکنش به این موضوع که آیا وزارت ورزش نظارتی به قرارداد ویلموتس در زمان عقد قرارداد داشته است یا خیر؟ گفت: الزامی هم برای این کار وجود ندارد. فدراسیون قرارداد اولیه را به وزارت ورزش فرستاده بودند و همانطور که مهدی تاج گفت با نظر وزیر بند غرامت سه ماه اضافه شد. بعد آن پرانتز بحث برانگیز (یا یک مبلغ مشخص پس از فسخ قرارداد) به قرارداد اضافه شده و پس از این اتفاق قرارداد برای وزارت ورزش ارسال نشد.

«جلسه‌ای در وزارت ورزش با حضور مهدی تاج و بهروز زنجانی داشتید». علی‌نژاد در واکنش به طرح این موضوع عنوان کرد: ما با تاج، وکلای پرونده و مهدی محمد نبی اوایل امسال جلسه ای داشتیم. تاج همراه خودش زنجانی را به این جلسه آورد در حالی که جزو دعوت شدگان نبود و او هم توضیحاتی داد. همان موقع روند پرونده را پرسیدیم و گفتیم نگرانی از وکیل سوئیسی وجود دارد. به ما گفتند که نوع قرارداد با وکیل سوئیسی به طریقی است که باید امضای سه وکیل در لایحه دفاعی ما باشد و او تک نفره نمی تواند کاری کند.

وی درباره کمک وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال برای دریافت 2 میلیون یورو از شرکت شستا گفت: قطعاً این کار وزارت ورزش به عنوان حمایت بوده است نه دخالت. اساساً دولت ها از ورزش حمایت می کنند ولی فرق زیادی بین حمایت و دخالت است. حمایت یعنی همان نامه نگاری هایی که وزارت انجام داده و از ستاد تدابیر اقتصادی مربوط به تحریم مجوزهایی را گرفته است. افراد زیادی از جمله معاون اول رئیس جمهور و دو نفر از نمایندگان در این ستاد حضور دارند. این پول به فدراسیون قرض داده شده، نه وزارت ورزش که بخشی از آن هم پس داده شده است. من نمی گویم وزارت ورزش با جذب ویلموتس مخالفتی داشته است، قطعا موافق بود، اما اساسا این رویه ما نیست که به جزئیات ورود کنیم. 50 فدراسیون وجود دارند و نمی شود به جزئیات همه فدراسیون‌ها ورود کرد.

معاون توسعه قهرمانی و ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: جایی می توانیم پاسخگو باشیم که تکلیف داشته باشیم. ما معتقدیم که با همراهی بازرسی کل کشور و وزارت اطلاعات باید به این موضوعات در ورزش رسیدگی شود. همانطور که در دو روز گذشته یک دستگیری دیگر داشتیم و یکی از مسئولان سابق سازمان لیگ دستگیر شد. این اتفاقات ادامه خواهد داشت.

علی نژاد در پایان گفت که حتما باید با مسببان موضوع پرونده ویلموتس برخورد شود.

شاه‌منصوری: نمی‌دانم چه کسی «پرانتز» را در قرارداد ویلموتس آورد

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27,33/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویلموتس فوتبال فدراسیون فوتبال ایران بیشتر بخوانید... اصفهانیان: نمی‌دانم وکلای فدراسیون در پرونده ویلموتس چگونه دفاع کرده‌اند/ باید حرکتی کنیم تا حق و حقوق کشور ضایع نشود بیانیه وکلای ایرانی پرونده ویلموتس: رأی فیفا ناعادلانه است/ به CAS شکایت می‌کنیم رأی فیفا صادر شد؛ محکومیت سنگین و تاریخی فدراسیون فوتبال در ماجرای ویلموتس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اصفهانیان: نمی‌دانم وکلای فدراسیون در پرونده ویلموتس چگونه دفاع کرده‌اند/ باید حرکتی کنیم تا حق و حقوق کشور ضایع نشود بیانیه وکلای ایرانی پرونده ویلموتس: رأی فیفا ناعادلانه است/ به CAS شکایت می‌کنیم رأی فیفا صادر شد؛ محکومیت سنگین و تاریخی فدراسیون فوتبال در ماجرای ویلموتس واژه های کاربردی مرتبط ویلموتس فوتبال فدراسیون فوتبال ایران پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ رأی فیفا صادر شد؛ محکومیت سنگین و تاریخی فدراسیون فوتبال در ماجرای ویلموتس ۲ بازگشت مدد جباری به استقلال پس از نشست با سعادتمند ۳ بیانیه تند باشگاه مس کرمان پس از بازماندن از صعود به لیگ برتر ۴ دیاباته: رفتن استراماچونی یک مشت محکم به من بود/شاید برای ایران بازی کردم/ علیپور «داداشم» است! ۵ ستین از سرمربیگری بارسلونا اخراج شد ۶ پاسخ باشگاه صنعت نفت آبادان به اظهارات سخنگوی فدراسیون فوتبال ۷ واکنش بازیکنان استقلال به حواشی اخیر ۸ میری: در فوتبال ایران بازیکنی که گل می‌زند به چشم می‌آید/ دوست ندارم مانند گذشته تصمیم اشتباه بگیرم مهمترین اخبار ورزشی اصفهانیان: نمی‌دانم وکلای فدراسیون در پرونده ویلموتس چگونه دفاع کرده‌اند/ باید حرکتی کنیم تا حق و حقوق کشور ضایع نشود رأی فیفا صادر شد؛ محکومیت سنگین و تاریخی فدراسیون فوتبال در ماجرای ویلموتس همدانی: تصمیم مجیدی برای اخراج دانشگر و باقری شجاعانه بود/ اگر بازیکن‌سالاری باشد، باید فاتحه استقلال را بخوانند پاشازاده: نشان دادم زمانی که هیچ امیدی نیست، می‌توانم تیم را بالا بیاورم/ نمی‌خواهم بازی با استقلال را شخصی کنم مهمترین اخبار تسنیم سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ زالی: استمرار محدودیت و دورکاری در تهران تا اواسط شهریور ضروری است تحلیلی بر یادداشت اخیر حجاریان/ تغییر راهبرد اصلاح‌طلبان برای ۱۴۰۰ و اقرار به انسداد رادیکالیسم؟ گزارش| اعلام آمادگی عجیب آخوندی برای ۱۴۰۰؛ لودریسم هم به انتخابات آمد! احتمال شکایت ۷ ایالت آمریکا از دولت ترامپ به دلیل سنگ‌اندازی در مسیر برگزاری انتخابات پستی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویلموتس فوتبال فدراسیون فوتبال ایران ویلموتس فوتبال فدراسیون فوتبال ایران پرونده ویلموتس رأی فیفا صادر شد وزارت ورزش وزارت ورزش فدراسیون ها ضایع نشود علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رحیمی آذر مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل گفت: پرونده یک مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل که ۹۲۲ میلیون ریال وجه اضافه برای ثبت نام از اولیای ۴۰ نفر از دانش آموزان دریافت کرده بود در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل افزود: شعبه پس از بررسی مستندات و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به تخلف اول، مدیر مدرسه را با استفاده از مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲۵ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: در گشت مشترک اداره صمت و و آموزش و پرورش، این تخلف مشاهده و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6090727

دیگر خبرها

  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است