Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عباس اورسجی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ورزش همگانی یکی از راهبردهای فدراسیون محسوب می‌شود و اهمیت زیادی دارد. همچنین با توجه به تغییر مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفتیم تا دیداری با «حمید بنی‌تمیم» با هدف توسعه همگانی کبدی داشته باشیم.  

وی افزود: بحث قهرمانی از دل توسعه ورزش همگانی است که می‌توانیم قهرمان پیدا کنیم و نخبه بسازیم و به تیم‌های ملی اعزام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار در خصوص  ظرفیت‌های کبدی و خواسته‌های خود صحبت کردیم و در بخش توسعه ورزش همگانی چون رشته پرهزینه‌ای نیستیم و باید در استان‌ها، شهرستان‌ها و روستاهایی که حرفی برای گفتن در کبدی دارند، سرمایه‌گذاری کنیم.

رییس فدراسیون کبدی عنوان کرد: کمترین رشته ورزشی می‌توانیم پیدا کنیم که اهالی یک روستای آن لیگ برتری در کبدی داشته باشند. کبدی ورزشی بومی و محلی است و می‌توانیم روی توسعه همگانی آن در روستاها سرمایه‌گذاری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دفتر توسعه ورزش همگانی چند برنامه داشت که نگاه ویژه همگانی در روستاهاست و قرار شد روی آن برنامه‌ریزی کنند و قرار است تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه امضا کنیم تا بتوانیم علاوه بر آنکه فدراسیون ورزش بومی و محلی در روستاها برنامه خاص خود را دارد، کبدی هم طرح ملی را در روستاها به اجرا دربیاورد.

اورسجی یادآور شد: با توجه به اینکه «حمید بنی‌تمیم» مدیر کل توسعه ورزش همگانی، شناخت کافی از کبدی داشت قول مساعدی را در خصوص اختصاص اعتبارات به کبدی داد. وی عنوان کرد که نگاه ویژه‌ای را به این حوزه  بعد از بهبود بخشیدن وضعیت اقتصادی و بحران کرونا خواهد داشت.

وی همچنین گفت: روز گذشته مجمع سالیانه فدراسیون کبدی برگزار شد و عملکرد یکساله و فعالیت‌های ورزشی مورد ارزیابی قرار گرفت و برنامه‌های پیش‌رو به تصویب مجمع رسید. «مهدی علی‌نژاد» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان حمایت خود را از ورزش کبدی اعلام کرد و آن را به عنوان یک پدیده در بازی‌های آسیایی جاکارتا و قهرمانی جهان کیش نام برد. برای ما ارزشمند است که نگاه وزارت ورزش به کبدی بسیار مثبت و حمایتی است.

رییس فدراسیون کبدی در خصوص بازی‌های آسیایی ساحلی در چین گفت: فعلا خبری از زمان دقیق برگزاری این مسابقات نیست. حتی لیگ هند هم به دلیل بحران کرونا اکنون برگزار نمی‌شود و لژیونرها هم بلاتکلیف هستند.

برچسب‌ها مهدی علی نژاد عباس اورسجی فدراسیون کبدی پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی در روزهای کرونایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی علی نژاد عباس اورسجی فدراسیون کبدی مهدی علی نژاد عباس اورسجی فدراسیون کبدی توسعه ورزش همگانی فدراسیون کبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آنها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در علی‌رغم ۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنکار ورزش سه اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • نخبگان موفقیت خود را مدیون معلمان هستند
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد