Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، عزام احمد، عضو کمیته مرکزی جنبش جهاد اسلامی فلسطین (فتح) اعلام کرد اقدام امارات خیانتی در چارچوب طرح صهیونیستی است، طرحی که در آن تلاش می‌شود هر لحظه اتفاقات تازه‌ای رقم زده شود و این اتفاقات به عنوان واقعیت‌های جدید معرفی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزام احمد گفت: این توافق فراتر از توافق صلح است، این کار خیانت است، خیانت و خنجر از پشت به مردم فلسطین و خنجر به بدنه جهان عرب، امت عرب و امت اسلامی است که از زمان کنفرانس سران در بیروت، ابتکار صلح عربی را ارائه کرده بودند.

وی تاکید کرد: ما از مکه، از فرات، از نیل، از اردن، از سوریه و از لبنان، در برابر رویا‌های صهیونیست‌ها جهت تسلط بر منطقه و تشکیل اسرائیل بزرگ دفاع می‌کنیم.

وی افزود: طرح اسرائیل بزرگ از طرح‌های مورد قبول نتانیاهوست، به همین منظور به کشور‌های عربی درباره پیامد بازگذاشتن آسمانشان در برابر اسرائیل، استفاده اسرائیل از اراضی جهان عرب و هرگونه همکاری دیگر هشدار می‌دهیم و تمام انواع عادی‌سازی روابط، حتی کوچک‌ترین وجه آن را، مردود می‌دانیم و می‌گوییم کسانی که در برابر آنچه که امارات انجام داده است سکوت در پیش بگیرند با این کشور شریکند.

احمد بن حمد الخلیلی، مفتی سلطان‌نشین عمان با محکوم کردن توافق امارات و اسرائیل اعلام کرد دست دراز کردن به سوی دشمن غاصب صهیونیستی در هر شرایطی، خیانت به خداوند، پیامبر اسلام و کتاب او، و خیانت به این امت و این مقدسات است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی عادی سازی امارات متحده عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانیکه مسلمانان کاخ سفید را به مسجد تبدیل کردند! | فیلم

نماز جماعت توسط بیش از ۵۰۰۰ نفر از تظاهرات کنندگان حامی فلسطین در قلب آمریکا، واشنگتن دی سی اجرا شد./ مهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • خواسته برخی اعراب از اسرائیل برای نابودی حماس محال است
  • معاریو: برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • زمانیکه مسلمانان کاخ سفید را به مسجد تبدیل کردند! | فیلم
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • آیا اعراب در مقابل ایران، هوای اسرائیل را دارند؟