Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ اصغر ریاضتی با بیان این که ۹ پروژه آبرسانی روستایی در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید، اظهارداشت : با بهره برداری از این پروژه ها، تامین آب شرب در ۱۷ روستای استان افزایش می یابد.
وی در خصوص پروژه های قابل افتتاح بیان کرد: افتتاح مخزن بین راهی چنار ناز خاتم، بهره برداری از مخزن ۱۰۰ مترمکعبی روستای سنگرد خرانق در شهرستان اردکان،تامین آب مجتمع آبرسانی امام حسین(ع) و تامین آب روستای پناهکوه در شهرستان اشکذر از جمله این پروژه ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت آبفای استان از دیگر طرح های قابل بهره برداری در این هفته را  افتتاح دفتر آب مجتمع ایثار، تامین آب مجتمع آبرسانی بنستان در شهرستان بهاباد، ساخت مخزن ذخیره روستایی ابراهیم آباد در شهرستان مهریز، تامین آب آشامیدنی روستای لای لندر-حاجی احمد و ساخت مخزن ذخیره آب روستایی حاج محمد جعفر در شهرستان تفت معرفی کرد.
ریاضتی خاطرنشان کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۴۶ هزار و ۳۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی اجرا و آماده بهره برداری می باشد .
وی افزود: تاکنون ۵۷۶ روستا در سطح استان از نعمت آب شرب بهره مند هستند که با تکمیل این نه پروژه ۱۷ روستای دیگر با مجموع یک هزار و ۴۷۲ خانوار ، تحت پوشش قرار می گیرند .46

کد خبر 1422889

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد بهره برداری تامین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۲۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بخیتاری، فرماندار بروجن در آیین افتتاح اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور گفت: با توجه به اهمیت منطقه گردشگری چغاخور و روستا‌های تحت پوشش، با مشارکت ۴۰ درصدی خانواده خیر نیک اندیش زنده یاد رستم صالحی، پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور به بهره برداری رسید.
کرمی با بیان اینکه از ۱۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ این شهرستان، ۵ پایگاه به صورت خیری است، ادامه داد: پایگاه اورژانس بین‌جاده‌ای چغاخور سومین پایگاه است که با مشارکت خیری طی یکسال گذشته احداث شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن نیز گفت: ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ چغاخور در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع در دوطبقه با زیربنای ۳۵۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

دیگر خبرها

  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار