Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: همه کرامت های انسانی بر محور معصومین(ع) در جامعه شکل می گیرد، در ایام محرم با الهام از مکتب عاشورا باید توطئه های دستگاه شیطنت غرب را برای مردم بیان کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید‌محمد‌مهدی میرباقری عضو مجلس خبرگان رهبری در همایش مجازی طلایه داران تبلیغ اظهار داشت: مبلغان فضیلت مجالس عزاداری و گریه بر مصائب اهل بیت(ع) و اقامه عزای اباعبدالله(ع) را برای جامعه بیان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه کرامت های انسانی بر محور معصومین(ع) در جامعه شکل می گیرد

وی افزود: همه کرامت های انسانی بر محور معصومین(ع) در جامعه شکل می گیرد، در ایام محرم با الهام از مکتب عاشورا باید توطئه های دستگاه شیطنت غرب را برای مردم بیان کنیم و به وصیت نامه سیدالشهدا(ع) به محمد حنفیه توجه بسیاری داشته باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اگر به مبانی انبیا و اولیای الهی توجه کرده و به آنها عمل کنیم بدون شک به منبع کرامت و رحمت متصل خواهیم شد، بیان کرد: روابط اجتماعی اگر بر محور ولایت و محبت الهی باشد بدون شک جامعه ای فداکار و دارای کرامت های انسانی را شاهد خواهیم بود.

دنیای غرب مظهر تفکر شیطانی است

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه دنیای غرب مظهر تفکر شیطانی است،  عنوان کرد: دنیای غرب می خواهد برای همیشه عبد آنها باشیم، پا به خاک کشورهای دیگر گذاشته و ملت ها را تحقیر کرده و منافعشان را غارت می کند.

آیت الله میرباقری گفت: تمدن مدرن از طریق القای سندها و الگوها و سبک هایی که دارد نوعی جامعه جهانی به وجود آورده است، این مکتب بنای خود را بر بعد فردیت و آزادی الهام گرفته از مبانی اومانیستی گذاشته و توجهی به آزادی مطرح شده در مبانی ادیان الهی ندارد.

تمدن مدرن به نوع دوستی و همدلی توجهی ندارد

وی با بیان اینکه تمدن مدرن به نوع دوستی و محبت و همدلی توجهی ندارد، ادامه داد: تمدن مدرن اساساً انسان را بر اساس منافع شخصی، خودپسندی، حسادت، سلطه گری و سلطه جویی تربیت می کند.

استفاده از ماسک در تمام محافل عزاداری محرم در گیلان الزامی استهیئات مذهبی در ایام محرم در استان فارس ضدعفونی و رفع آلودگی می‌شوند‌روزشمار محرم|"داره می‌رسه به گوش صدای یه قافله"

مشکلات جامعه ناشی از تقلید کورکورانه از دنیای غرب است

آیت الله میرباقری با تاکید بر اینکه همه مشکلات جامعه ناشی از تقلید کورکورانه از دنیای غرب است، خاطرنشان کرد: امروز تفکر مدرن دنبال آن است که انسان ها را وارد فضای حکمرانی سایبری و مجازی و خیالی کرده و آنها را از دنیای ملموس و طبیعت جدا سازد.

انتهای پیام/452/ش

R7854/P/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... بیانیه جامعه روحانیت مبارز درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام محرم امام جمعه شهرکرد: سخنرانی و روضه اولویت مجالس محرم باشد آیت‌الله مکارم شیرازی: ‌عزاداری ماه محرم با رعایت شروط ابلاغی ‌مانعی ندارد/ حضور مبتلایان به کرونا در مراسم مسئولیت شرعی دارد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بیانیه جامعه روحانیت مبارز درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام محرم امام جمعه شهرکرد: سخنرانی و روضه اولویت مجالس محرم باشد آیت‌الله مکارم شیرازی: ‌عزاداری ماه محرم با رعایت شروط ابلاغی ‌مانعی ندارد/ حضور مبتلایان به کرونا در مراسم مسئولیت شرعی دارد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ ۲ سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ ۳ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۴ یاسوج| چرا شهرستان کهگیلویه برای پارک علم و فناوری اولویتی ندارد؟ ۵ ‌زمان علمی برای دوران نقاهت بیماران کرونایی چند روز است؟ + پاسخ متخصص بیمارى‌هاى عفونى ۶ روزانه ۲۵ تن مرغ در استان قم توزیع می شود ۷ چهره‌های برتر سال هنر انقلاب اسلامی در استان بوشهر معرفی می‌شوند ۸ نماینده مردم اردبیل در مجلس: اعتبارات لازم برای پروژه‌های عمرانی سپاه در اردبیل باید تامین شود مهمترین اخبار استانها روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران / اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند / تاخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم آیت‌الله خاتمی: هیچ‌کس در پی تعطیلی عزاداری‌های محرم نیست / حفظ سلامت عزاداران ‌واجب است گزارش|پروژ‌های آبخیزداری لنگ تامین اعتبار قطره‌‌چکانی/ شهر زنجان به وسیله سد گاوازنگ تهدید می‌شود ۷۰ درصد نیروی انسانی نداجا در مرکز تخصص‌های دریایی رشت تربیت می‌شود مهمترین اخبار تسنیم سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ زالی: استمرار محدودیت و دورکاری در تهران تا اواسط شهریور ضروری است تحلیلی بر یادداشت اخیر حجاریان/ تغییر راهبرد اصلاح‌طلبان برای ۱۴۰۰ و اقرار به انسداد رادیکالیسم؟ گزارش| اعلام آمادگی عجیب آخوندی برای ۱۴۰۰؛ لودریسم هم به انتخابات آمد! احتمال شکایت ۷ ایالت آمریکا از دولت ترامپ به دلیل سنگ‌اندازی در مسیر برگزاری انتخابات پستی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرامت های انسانی ایام محرم تمدن مدرن دنیای غرب آیت الله بر محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأموریت‌گرا شدن دانشگاه‌ها از رسالت‌های اصلی استادان دانشگاه است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) گفت: تلاش برای مأموریت‌گرا شدن دانشگاه‌ها از رسالت‌های اصلی استادان دانشگاه است.

احمدرضا مظاهری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تعلیم و تربیت سنت حسنه‌ آفرینش، تندیس زرین تربیت و نقش برجسته‌ای است که از دامان رسولان الهی به امانت داده شده و میراثی است از ختم رسل حضرت محمد مصطفی (ص)، آن را ودیعه‌ای برای ائمه معصومین نهاده که آن بزرگواران به درستی بار این مسئولیت را به دوش استادان و معلمان گذاشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه، این جامعه‌ دانشمندان و کانون تفکر و تعلم، بی‌شک مرهون همت تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت یعنی استادان و معلمان فرهیخته است و نقشی بنیادین در دانایی و شکوفایی جامعه هم‌راستا با بسترسازی برای تکوین حیات طیبه انسانی دارد.

رئیس دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) اضافه کرد: در این روزها که ایران اسلامی عزیزمان با هجمه‌های گوناگون سیاسی و فرهنگی مواجه است، رسالت استادان و معلمان بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده و بی‌تردید تلاش برای تغییر و ایجاد روحیه تاب‌آوری و به ثمر رساندن استعداد و توانایی‌های بالقوّه موجود در جوانانِ این مرز و بوم، یکی از اصلی‌ترین وظایف این آموزگاران راستین است.

مظاهری بیان کرد: اهتمام به ارتقا کیفیت آموزش، توجه به پژوهش‌های هدفمند و تلاش برای مأموریت‌گرا شدن دانشگاه‌ها از رسالت‌های اصلی استادان دانشگاه است.

وی ادامه داد: باید در نظر داشت که بسیاری از دانشگاه‌های پیشرو در دنیای امروز، با توجه به نیازهای فزاینده اجتماعی و اقتصادی به دانش و فناوری، با سرعت بسیار در حال دگردیسی هستند.

رئیس دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) تصریح کرد: نظریه دانشگاه کارآفرین یکی از موارد مهمی بوده که برای توصیف سیمای جدید و دگرگون ‌شده دانشگاه‌ها مطرح شده و مهم‌ترین خصیصه آن، تعامل وسیع و سازنده دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • شکاف‌ها و دوگانگی‌های مذهبی، ممنوع!
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • مأموریت‌گرا شدن دانشگاه‌ها از رسالت‌های اصلی استادان دانشگاه است
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است
  • تبیین سیره امام صادق(ع) برای جامعه نیاز است