Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند در نامه‌ای به مجمع نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس از آنان خواست برای جلوگیری از اجرای طرح گشایش اقتصادی اقدامی موثر انجام دهند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند در نامه‌ای به مجمع نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی درخصوص بی اعتنایی دولت به تصمیمات مجلس در تصویب و اجرای طرح گشایش اقتصادی، از نمایندگان مجلس خواستند برای جلوگیری از این طرح مخرب، اقدام عملی و موثر انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نامه آمده است:

همانطور که مستحضر هستید در روز‌های اخیر، رئیس جمهور از طرح فروش اوراق سلف نفتی موسوم به گشایش اقتصادی رونمایی کرد. این طرح با ایجاد بدهی نفتی-ارزی و دلاریزه کردن اقتصاد، می‌تواند صدمات جبران ناپذیری به اقتصاد وارد و کشور را ظرف ۵ سال آینده وارد بحران بدهی کند. با انجام این طرح سرنوشت اقتصادی ایران بهتر از یونان، ونزوئلا و آرژانتین نخواهد بود. طرح مذکور در جلسه اخیر شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا که در روز دوشنبه برگزار شد، مورد بحث قرار گرفته، ریاست مجلس و ریاست قوه قضاییه شروط و خط قرمز‌هایی را برای طرح در نظر گرفتند، اما به نظر می‌رسد دولت قصدی برای رعایت این خطوط قرمز ندارد، چراکه پس از تصویب این طرح توسط سران، رئیس جمهور در هیات دولت گفت که کلیات طرح مذکور در شورای هماهنگی سه قوه تصویب شده و جزییات آن توسط دولت مشخص می‌شود.   لذا بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند به نمایندگی از دانشجویان و بسیجیان انتظار دارد با توجه به نقش قانونگذاری و تصمیم گیری مجلس برای کشور و نادیده گرفته شدن آن در تصویب و اجرای طرح مذکور، مجلس انقلابی جهت جلوگیری از اجرای این طرح بسیار مخرب، اقدامی عملی و موثر انجام دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گشایش اقتصادی مجلس شورای اسلامی دانشگاه پیام نور بیرجند گشایش اقتصادی موثر انجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: این اعتراضات دانشجویی نیست، تروریسم است

مایک جانسون رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا اعتراضات اخیر دانشجویی در دانشگاه های این کشور به ویژه دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک را نه یک اعتراض بلکه تروریسم توصیف کرده و خواستار استعفای هرچه زودتر رئیس دانشگاه کلمبیا به خاطر بی کفایتی در آرام کردن اوضاع دانشگاه و آنچه عدم مقابله با موج "یهودی ستیزی" در این دانشگاه شده است.

به گزارش عصرایران، جانسون در توییتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: "این اعتراض نیست بلکه تروریسم است. (مینوش) شفیق (رئیس دانشگاه کلمبیا) باید هر چه سریعتر استعفا کند."

گفتنی است در جریان اعتراضات اخیر در دانشگاه کلمبیا روز گذشته پلیس نیویورک با استقرار در این دانشگاه و دستگیری حدود 300 تن از دانجشجویان معترض آنها را روانه بازداشتگاه کرد.

رئیس دانشگاه کلمبیا از نیروهای پلیس خواسته برای جلوگیری از برپایی مجدد چادرهای تحصن از سوی دانشجویان حامی فلسطین، 17 روز دیگر در محوطه این دانشگاه استقرار یابند.

مایک جانسون نیز که از حامیان سرسخت اسرائیل محسوب می شود، همچنان به اظهارنظرها و انگ زنی های خود علیه دانشجویان حامی فلسطین و جنبش اعتراضی دانشجویی ادامه داده و آنها را به "یهودی ستیزی" و "حمایت و همدردی با تروریسم" متهم می کند.

او به لفاظی‌های تند خود علیه معترضان ضد اسرائیلی در دانشگاه‌ها ادامه داد و تظاهرات کنندگان در دانشگاه کلمبیا را به‌عنوان "همدران تروریست‌ها" معرفی کرد و متعهد شد که مجلس نمایندگان درباره اعتراض‌ها در سراسر کشور تحقیق کند.

جانسون به مدیران دانشگاه های نیویورک نیز تاخت و آنها را به عدم ایستادگی در برابر "همدردان تروریست ها" متهم کرد.

او تظاهرات کنندگان دانشگاه کلمبیا را به دلیل الهام بخشیدن به اعتراضات مشابه در سراسر کشور سرزنش کرد: " با این حال، بدتر از آن این است که نادیده گرفتن امنیت دانشجویان یهودی و مماشات با یهودی ستیزان در دانشگاه کلمبیا، اعتراضات نفرت انگیزتری را در سراسر کشور برانگیخته است."

او بدون اشاره به جزئیات، اعلام کرد که کمیته‌های مجلس تحقیقات درباره اعتراضات را آغاز خواهند کرد: " ما اجازه نخواهیم داد که یهودی ستیزی در محوطه دانشگاه رشد کند و این دانشگاه ها را به خاطر شکستشان در حفاظت از دانشجویان یهودی در محوطه دانشگاه مسئول خواهیم دانست. و به همین دلیل است که امروز، ما اینجا هستیم تا تلاشی را در سراسر مجلس برای سرکوب یهودی ستیزی در محوطه های دانشگاهی اعلام کنیم."

زدن انگ یهودی ستیزی به دانشجویان معترض حامی فلسطین در حالی است که بسیاری از این دانشجویان معترض خود یهودی تبارند و می گویند حمایت آنها از مردم فلسطین و مخالفت آنها با نسل کشی رژیم اسرائیل در نوار غزه، به هیچ وجه مصداق یهودی ستیزی محسوب نمی شود.

این دانشجویان یهودی معترض حتی طی روزهای گذشته چندین ویدئو از خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده و درباره مواضع خود علیه نسل کشی اسرائیل در غزه، توضیحاتی ارایه کرده اند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصویب طرحی در آمریکا برای جرم‌انگاری انتقاد از اسرائیل
  • ایجاد تحول در آموزش و پرورش، پایه ایجاد تحول در کشور است/ نظرات مختلف کارشناسی باید منجر به گشایش شود
  • افشاگری کیهان از مخالفت دولت با لایحه حجاب | گیر داستان کجاست؟
  • افشاگری کیهان درباره مخالفت دولت با لایحه عفاف و حجاب
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها منجر به کاهش حقوق می شود؟+ جزئیات
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: این اعتراضات دانشجویی نیست، تروریسم است
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست
  • امیدوارم در مجلس آینده همکاری‌ها با دولت بهتر شود
  • اختلاف‌ نظر مجلس و دولت؛ دلار چند؟