Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@20:59:00 GMT

تابلو معاملات سهام عدالت در بورس تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۲۶۱۳

تابلو معاملات سهام عدالت در بورس تغییر کرد

طبق جدیدترین تصمیمات مسئولان بورس، معاملات سهام عدالت از تابلو معاملات عادی جدا شده و به تابلویی دیگر منتقل می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس جدیدترین تصمیمات اتخاذ شده توسط متولیان بازار سرمایه، مقرر شده معاملات سهام عدالت از تابلو عادی بورس جدا شده و به تابلویی دیگر منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تصمیم از روز گذشته(دوشنبه) عملیاتی و حجم قابل توجهی از معاملات که مربوط به سهام عدالت بود در خارج از تابلو معاملات عادی انجام شد.
بر این اساس کارگزاران بانکی و غیربانکی از دیروز سهام عدالت مشتریانی که تصمیم به فروش گرفته‌اند را در تابلو معاملات خرده‌فروشی که به معاملات بلوکی معروف است و با علامت 2 در کنار نمادها شناخته می‌شوند، عرضه کرده‌اند.
این گزارش می‌افزاید: به باور کارشناسان یکی از عوامل اصلی ریزش شدید شاخص بورس و کاهش قابل توجه ارزش سهام شرکت‌های مختلف طی چند روز گذشته، آزادسازی 30 درصد دیگر سهام عدالت و بی‌برنامگی متولیان امر در فروش این سهام است.

احتمال ورود کمیسیون اصل 90 به موضوع نوسانات اخیر بورس



انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT12 بیشتر بخوانید... احتمال ورود کمیسیون اصل ۹۰ به موضوع نوسانات اخیر بورس اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۵/۲۷ فردا؛ بررسی تحولات بازار بورس در کمیسیون اقتصادی مجلس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... احتمال ورود کمیسیون اصل ۹۰ به موضوع نوسانات اخیر بورس اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۵/۲۷ فردا؛ بررسی تحولات بازار بورس در کمیسیون اقتصادی مجلس پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ نامه قالیباف و رئیسی به رهبر انقلاب درباره تصمیم دولت برای فروش نفت + خبر تکمیلی ۲ "استپ وی" ۴۰۰ میلیون تومان شد ۳ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۷|افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان شد ۴ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۷| قیمت طلا همچنان در حال کاهش ۵ اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۵/۲۷ ۶ واعظی: نوسان اخیر بورس عادی است/ سیاست مبنایی دولت حمایت از بورس است ۷ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۲۷|افزایش ۵۵۰ تومانی قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار ۲۲ هزار و ۴۵۰ تومان شد ۸ معاون بورس تهران: افول قیمت سهام بعد از ۲سال رشد بالا طبیعی است مهمترین اخبار اقتصادی ساخت یک بندر بزرگ اقیانوسی دیگر در سواحل مکران/ افزایش ظرفیت بنادر کشور به ۲۸۵ میلیون تن/ ۸۳ شناور داخلی ساخته شد شیوه جدید کلاهبرداری از مردم: تخصیص سهام عدالت به جاماندگان معاون اسبق وزیر اقتصاد مطرح کرد؛ استفاده از سپرده‌‌های مازاد بانکها برای کاهش کسری بودجه دولت؟ جنگ خاموش ــ ۲۱| جای خالی "صادرات گاز" در مطالبه‌گری مجلس/ آیا نمایندگان هم متوجه "جنگ خاموش" نیستند؟ مهمترین اخبار تسنیم سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ زالی: استمرار محدودیت و دورکاری در تهران تا اواسط شهریور ضروری است تحلیلی بر یادداشت اخیر حجاریان/ تغییر راهبرد اصلاح‌طلبان برای ۱۴۰۰ و اقرار به انسداد رادیکالیسم؟ گزارش| اعلام آمادگی عجیب آخوندی برای ۱۴۰۰؛ لودریسم هم به انتخابات آمد! احتمال شکایت ۷ ایالت آمریکا از دولت ترامپ به دلیل سنگ‌اندازی در مسیر برگزاری انتخابات پستی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تابلو معاملات امروز ۹۹ ۰۵ ۲۷ سهام عدالت ترین اخبار اخیر بورس قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۴۶۳ واحدی به ۲,۲۸۱,۴۶۱ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ با رشد ۴۶۳ واحدی به ۲,۲۸۱,۴۶۱ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۶۵۳.۱۴ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۳۸۴.۹۴۷ میلیارد سهم بود که طی ۱۹,۸۳۵ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۳,۱۲۷.۵۵۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۸۰۸,۷۰۹.۸۸۳ میلیارد ریال شد.

کد خبر 748263

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت/افت ۲۰۱۴۵ واحدی