Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نراتزوری با ارائه یک بازی تقریبا بی نقص، شاختار را در هم کوبید؛ شاگردان کونته در فینال لیگ اروپا به مصاف سویا خواهد رفت.
به گزارش آریا، اینتر و شاختار دونتسک در ورزشگاه اسپریت آرنای آلمان به مصاف هم رفتند. این دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا و به صورت تک بازی برگزار شد. پیش از این سویا صعود خود به فینال این رقابت های را قطعی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان آنتونیو کونته در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت به لطف درخشش زوج روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینس، به یک پیروزی پرگل رسیدند تا حریف سویا در دیدار نهایی شوند.
بازی با برتری اینتر آغاز شد و در دقایق ابتدایی، بازیکنان این تیم ابتکار عمل را در دست داشتند؛ هرچند نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه شاختار ایجاد کنند. در ادامه بازی کمی متعادل تر شد اما در دقیقه 19، این اینتری ها بودند که سرانجام به گل اول رسیدند. روی حرکت نیکلا بارلا و ارسال دقیق او از سمت راست بود که لائوتارو با یک ضربه سر تماشایی، حساب کار را 1-0 کرد. بعد از این گل هم بازیکنان اینتر تیم برتر میدان بودند و بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در دقایق باقی مانده این نیمه، توپ دیگری از خط دروازه عبور نکرد و اینتری ها با برتری 1-0 به رختکن رفتند.  
نیمه دوم را شاختار بهتر آغاز کرد اما این اینتر بود که می‌توانست در دقیقه 48 به گل دوم برسد اما دروازه بان شاختار با یک واکنش به موقع، ضربه چیپ لائوتارو را به بیرون فرستاد. در ادامه این بازیکنان اینتر بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حملات بیشتری روی دروازه حریف داشتند تا اینکه در دقیقه 64، به گل دوم رسیدند. این بار روی ضربه کرنر مارسلو بروزویچ از سمت چپ دروازه شاختار بود دی آمبروسیو با ضربه سر توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.
فشار حملات اینتر بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 74، این تیم به گل سوم رسید. این بار هم لائوتارو بود که با پاس لوکاکو پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، اختلاف را به سه گل افزایش داد. اینتری ها به حملات شان ادامه دادند و در دقیقه 78 به گل چهارم رسیدند. این بار لائوتارو بود که در نقش گلسازظاهر شد و پاس او را لوکاکو با یک ضربه دقیق پای چپ، تبدیل به گل کرد.
این گل هم از فشار حملات اینتر کم نکرد و این تیم در دقیقه 83 به گل پنجم دست پیدا کرد. این بار روی یک حمله سریع بود که لوکاکو در میانه زمین صاحب توپ شد و بعد از ورود به محوطه جریمه شاختار، در حالی که تحت فشار مدافع حریف بود، با یک ضربه بغل پا، کار را تمام کرد. در دقایق باقی مانده هم اینتری ها تیم برتر میدان بودند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 5-0 به پایان رسید.
شرح گل ها:
دقیقه 19، لائوتارو مارتینز برای اینتر: با سانتر زیبای نیکولو بارلا از سمت راست، لائوتارو مارتینز از فاصله ای نزدیک با یک ضربه سر دروازه شاختار را باز کرد.
دقیقه 64، دنیلو دی آمبروزیو برای اینتر: کرنر ارسال بروزوویچ از سمت راست، با ضربه سر زیبای دی آمبروزیو وارد دروازه شاختار شد.
دقیقه 74، لائوتارو مارتینز برای اینتر: شوت پای راست لائوتارو مارتینز از پشت محوطه جریمه وارد دروازه شاختار شد.
دقیقه 78، روملو لوکاکو برای اینتر: با پاس لائوتارو مارتینز، لوکاکو از سمت راست محوطه جریمه با یک ضربه پای چپ دروازه را باز کرد.
دقیقه 83، روملو لوکاکو برای اینتر: در یک کورس عالی، لوکاکو مدافع مستقیم خود را محو کرد و از درون محوطه در موقعیتی تک به تک دروازه را باز کرد تا او هم بریس کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اینتر شاختار لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم

سال 2018 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2017/18،‌ دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف هم رفتند. در حالی که مسابقه رفت دو تیم در مونیخ با برتری 2-1 شاگردان زین الدین زیدان به پایان رسیده بود، این دیدار با گل زودهنگام یاشوا کیمیش در دقیقه 3 آغاز شد تا بایرن با یک گل از میزبان پیش بیفتد. هشت دقیقه بعد اما کریم بنزما با ضربه سر کار را به تساوی کشاند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

تنها 20 ثانیه از آغاز نیمه دوم گذشته بود که روی اشتباه اسون اولرایش،‌ بنزما دومین گل خود را در این دیدار به ثمر رساند. در ادامه هامس رودریگز در دقیقه 63 دروازه تیم سابق خود را باز کرد تا شدت حملات بایرن مونیخ در 30 دقیقه پایانی بازی افزایش یابد اما این تلاش ها نتیجه ای نداشت و رئال مادرید در مجموع با نتیجه 4-3 راهی فینال کیف شد.

دانلود (58.9MB)

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان