Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری اعضای باند چهار نفره فروش عتیقه جات تقلبی و اعتراف متهمان به ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از این طریق خبر داد و گفت: متهمان که اهل استان خراسان شمالی هستند، طعمه‌های خود را در گلستان و مازندران شناسایی کرده و به بهانه فروش تعداد زیادی سکه و اشیاء عتیقه با قیمتی مناسب با آنان قرار ملاقات حضوری می‌گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سعید دادگر افزود: در این قرارها، متهمان با نشان دادن ۲ عدد سکه واقعی، اعتماد مال باختگان را جلب کرده و پس از دریافت مبالغ هنگفتی وجه نقد، تعداد زیادی سکه و عتیقه جات تقلبی به آنان فروخته و از محل متواری می‌شدند.

**

محمد ابراهیمی تودرواری سرپرست فرمانداری کلاله گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۶۸ مورد بازدید توسط بازرسان آرد و نان از خبازی‌های شهرستان صورت گرفت که ۲۳ پرونده تخلف با مبلغ جریمه ۵۱۰ میلیون و ۶۷۴ هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

**

سرهنگ ابوالفضل وزیری فرمانده انتظامی رامیان از دستگیری ۲ سارق حرفه ای و یک نفر مالخر در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان به ۱۴ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

**

سرپرست مرکز بهداشت کلاله گفت که با ابلاغ معاون وزیر بهداشت، غربالگری مرحله سوم بیماری کووید ۱۹ برای غربالگری گروه‌های مختلف سنی با اولویت سالمندان، کودکان و زنان باردار و افراد در معرض خطر و ارائه خدمات ضروری به صورت حضوری و غیرحضوری به آنها توسط پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت این شهرستان آغاز شد.

رشید آتا افزود: این مرحله از طرح غربالگری نیز همانند دو مرحله قبل به صورت تلفنی انجام و تمامی اطلاعات و خدمات ارائه شده در سامانه ناب ثبت می‌شود.

**

مدیر آموزش و پرورش آزادشهر از درحال احداث بودن ۲ پروژه آموزشی و یک پروژه ورزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: هم اکنون آزادشهر ۲۲ آموزشگاه تخریبی دارد.

قربانعلی بذرافشان بابیان اینکه پنج فضای آموزشی در آزادشهر ۲ شیفت اداره می‌شود که برای تک شیفت کردن آنها نیاز به ساخت پنج مدرسه جدید داریم، از نیکوکاران خواست برای برطرف کردن کمبود فضای آموزشی، یاریگر آموزش و پرورش این شهرستان باشند.

برچسب‌ها گنبدکاووس مدارس رامیان گلستان انتظامی آزادشهر کلاله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس مدارس رامیان گلستان انتظامی آزادشهر کلاله گنبدکاووس مدارس رامیان گلستان انتظامی آزادشهر کلاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عجب شیر استان آذربایجان شرقی از دستگیری حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه خبر داد.

به گزارش مشرق، ۳ متهم که به قصد به دست آوردن اشیای عتیقه در دامنه کوه واقع در روستای دیزج از توابع عجب شیر استان آذربایجان شرقی تونلی حفر کرده بودند دستگیر و بازداشت شدند.

محمد زمانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عجب شیر با اعلام این خبر گفت: پس از اطلاع از حفاری غیرمجاز صورت گرفته، عوامل انتظامی در محل حضور یافتند و متهمین با رویت مأمورین متواری شده بودند که آلات حفاری و یک قبضه کلت کمری از محل کشف شد.

وی افزود: در ادامه با بررسی‌های فنی انتظامی و دستور قضایی، مخفیگاه متهمین شناسایی و بازداشت شدند.

دیگر خبرها

  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سئوالات کنکور 
  • اینفوگرافیک پرفروش ترین داروها در سال ۱۴۰۲ در ایران
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سوالات کنکور
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر