Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت نفت بزرگ چورون امریکا در فکر امضای یک یادداشت تفاهم با دولت عراق برای اکتشاف و توسعه بیشتر میدان نفتی نصیریه در جنوب این کشور است. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از اویل پرایس، شرکت نفت بزرگ چورون آمریکا قصد دارد یک سرمایه‌گذاری نفتی جدید انجام دهد و برای این سرمایه گذاری منطقه بی ثبات و احتمالا پر منفعت عراق را در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چورون در فکر امضای یک یادداشت تفاهم با دولت عراق برای اکتشاف و توسعه بیشتر میدان نفتی نصیریه در جنوب این کشور است.

 اندازه و دورنمای این قرارداد احتمالی هنوز مشخص نشده ولی احتمالاً یک قرارداد کوچکتر در محدوده صدها میلیون باشد.

 اکتشاف این میدان نفتی آسان نیست ولی ظرفیت آن حدود 4.4 میلیارد بشکه نفت خام تخمین زده می شود.

 میدان نفتی نصیریه در حال حاضر حدود 90 هزار بشکه در روز نفت تولید می‌کند ولی ادامه اعتراضات در عراق خطر دیگری برای سرمایه گذاری این شرکت آمریکایی در این کشور است.

عراق 3.698 میلیون بشکه در روز نفت تولید کردتاکید عربستان و عراق بر تعهد کامل به قرارداد کاهش تولید اوپک پلاس

 سرمایه گذاری در میدان نفتی نصیریه در شرایطی انجام می‌شود که اکثر شرکت های نفت و گاز درگیر کاهش سرمایه های خود هستند نه انجام سرمایه‌گذاری‌های جدید.

 شرکت چورون علیرغم جستجو برای سرمایه گذاری های جدید، اعلام کرد 8.3 میلیارد دلار در سه ماهه دوم سال جاری میلادی ضرر کرده که نتیجه سقوط قیمت نفت و خروج کامل از ونزوئلا بوده است. این شرکت 4.3 میلیارد دلار در سه ماهه دوم 2019 درآمد داشت.

چورون در گزارش عملکرد خود در سه ماهه دوم هشدار داد نتایج سه ماهه بعدی هم تا همین اندازه بد خواهد بود.

انتهای پیام/85

 

R7586/P/S7,80,85/CT10 بیشتر بخوانید... ایران آماده گسترش تجارت با کردستان عراق است عراق ۲.۷۶ میلیون بشکه در روز نفت صادر کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ایران آماده گسترش تجارت با کردستان عراق است عراق ۲.۷۶ میلیون بشکه در روز نفت صادر کرد پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ نامه قالیباف و رئیسی به رهبر انقلاب درباره تصمیم دولت برای فروش نفت + خبر تکمیلی ۲ "استپ وی" ۴۰۰ میلیون تومان شد ۳ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۷|افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان شد ۴ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۷| قیمت طلا همچنان در حال کاهش ۵ اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۵/۲۷ ۶ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۲۷|افزایش ۵۵۰ تومانی قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار ۲۲ هزار و ۴۵۰ تومان شد ۷ واعظی: نوسان اخیر بورس عادی است/ سیاست مبنایی دولت حمایت از بورس است ۸ معاون بورس تهران: افول قیمت سهام بعد از ۲سال رشد بالا طبیعی است مهمترین اخبار اقتصادی گفتگوی تفصیلی تسنیم با کشتی‌آرای/کاهش قیمت طلا به ۱۷۰۰دلار بعد کرونا/ذخیره ۳۰۰تن طلاوسکه در خانه مردم/ماجرای قیمت‌های تلفنی چیست؟ شمارش معکوس برای نخستین عرضه ملک در بورس کالا +جزئیات احتمال ورود کمیسیون اصل ۹۰ به موضوع نوسانات اخیر بورس شیوه جدید کلاهبرداری از مردم: تخصیص سهام عدالت به جاماندگان مهمترین اخبار تسنیم گفتگوی تفصیلی تسنیم با کشتی‌آرای/کاهش قیمت طلا به ۱۷۰۰دلار بعد کرونا/ذخیره ۳۰۰تن طلاوسکه در خانه مردم/ماجرای قیمت‌های تلفنی چیست؟ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران / اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند / تاخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم تولیت آستان قدس رضوی: فرهنگ استقامت ‌راهگشای عبور کشور از گذرگاه‌های سخت خواهد بود گزارش// شروع متفاوت سال تحصیلی دانش‌آموزان؛ برای مشکلات چه چاره‌‌ای اندیشیده‌ایم؟! آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی: نباید عزاداری‌های محرم تعطیل شود / برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شوند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بشکه در روز نفت امروز ۹۹ ۰۵ ۲۷ سرمایه گذاری قیمت طلا قیمت ارز سه ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان

 محمد بنی سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در سال۱۴۰۲، بیش از ۱۶ میلیون و ۳۸۱ هزار لیتر فرآورده به سه هزار ۴۴۰ فروند هواپیما در مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان سوخت‌رسانی شده است.

به گفته او این رقم بیانگر رشد ۲۱ درصدی تامین سوخت و افزایش ۳۵ درصدی تعداد فروند هواپیما‌های سوخت گیری شده نسبت سال ۱۴۰۱ است.

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان دارای دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در آبادان و ماهشهر است که مسئولیت سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی، در فرودگاه‌های جنوب غرب استان را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • نقدینگی بزرگ‌ترین چالش صنعت دارو/ بانک‌ها وام نمی‌دهند
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • آیا جنگ سرد بعدی یک مسابقه ازدحام پهپادی خواهد بود؟
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت